נגישות
נגישות

קקאו ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

2.5
אוכל
2.5
שירות
2.5
אווירה
2.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

39 ביקורות וחוות דעת על קקאו

 - תמונה
מבקר מתחיל
2.7
04/08/07

הייתי ביום חמישי במסעדת קקאו. המלצריות היו מאוד לא אדיבות בלשון במעטה, אדישות ונראות כאילו הן רוצות לסיים את המשמרת כמה שיותר מוקדם. ההמתנה לאוכל הייתה מתישה, לא רק אצלנו בשולחן אלא גם... לשולחנות אחרים. השיא היה כמובן כשביקשנו קנקן המלצרית הייתה בהלם כאילו ביקשתי דבר שהיא לא שמעה עליו מעולם ובסוף קיבלנו 4 כוסות פלסטיק. הרגשנו שצוחקים עלינו. לא היה נעים ודי היה מביש. אה, אגב יש להם מזל שהקיש בטטה היה טעים..כי אני לא רוצה להרחיב על העלי חסה שקיבלתי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.7
04/08/07

היינו ביום חמישי והשירות היה ממש גרוג ביקשנו קנקן מים לפי מה שמקובל בחוק ובסוף קיבלנו 4 כוסות פלסטיק זה היה ממש מבזה. היה קשה למצוא את המלצריות במהלך הערב, היה להם מזל שהאוכל היה מעולה

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.7
25/07/07

הייתי שם לפי כחודש. השרות היה בהחלט טוב. היה ממוזג ונעים.נהניתי ממה שהיזמנתי. מומלץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.0
13/07/07

ישבתי בקקאו בהרצליה , הדבר היחיד שיש לי להגיד זה ששרית צודקת. השירות לא מקצועי והיחס על הפנים! אני לא יודע מה שרית עשתה עם מה שקרה לה אבל אם זה היה קורה לי לא הייתי שותק, או רק מסתפק... בלרשום באתר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.0
11/07/07

הייתי אתמול בערב בקקאו במרינה בהרצליה וקיבלתי יחס משפיל.בתחילת הארוחה קמתי לשירותים, בדיוק סיימו לשטוף את הרצפה, ובדרך לשירותים החלקתי ונפלתי על הרצפה הרטובה. קיבלתי מכה אבל קמתי וחזרתי... לשולחן. אחר כך הזמנו וקיבלנו שתיה בכוס שבורה ובנוסף לכל זה גם השולחן היה דביק.כשהמנהל עבר לידינו הערנו לו על כל מה שקרה, והתגובה שלו הייתה פשוט מעליבה, בקשר לזה שנפלתי מה שהיה לו לומר זה שהוא ראה (מה שאני לא מבינה זה שאם הוא ראה שנפלתי למה הוא לא ניגש אלי בעצמו? לשאול אם אני בסדר? אולי אני רוצה כוס מים? או פשוט להביע איזשהו יחס מינימלי), ובקשר לזה שהשולחן היה דביק הוא אמר לאחת המלצריות לבוא לנקות, ואז הוא הסתובב לצד השני והלך מהשולחן כאילו שעשינו לו משהו רע.בטוח שלא אחזור למקום הזה ואני ממליצה לכולם לא להגיע לשם!נ.ב - במשך כל הלילה לא ישנתי מכעבים, יש לי מכות נפוחות, סימנים כחולים ושפשופים על הרגליים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.7
25/05/07

היינו מספר פעמים בקקאו ונהנו מכל רגע: אווירה נעימה, שירות מהיר ואדיב, מחירים נוחים מאוד וכמובן הוופל בלגי גורם לחזור לנו כל פעם מחדש. מומלץ בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
yael - תמונה
yael 5 ביקורות
1.7
06/01/07

הייתי שם עם חבר שלי, הזמנו קפה הפוך ועוגות. הקפה היה מר. שמתי שלוש סוכר ועדיין הוא היה גרוע, הוא היה קפה שרוף, לא יודעים להכין את הקפה. הזמנתי עוגת גבינה עם פירורים ומסתבר שיש לה טעם של... לימון. לא אכלתי את העוגה, לא שתיתי את הקפה, שירות גרוע וכשיושבים שם האוירה קרה ולא נעימה, המקום קר ולא מזמין. בקיצור, לא מומלץ בכלל!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
14/08/06

זה בית קפה מדהים והאוכל שם כמו מעדן ,ממש טעים. יש עוד סניף בדיזינגוף סנטר ויש גם ברוטשילד ועוד מעט פותחים ליד הבורסה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
30/05/06

כדאי שיהיה לכם טלפון באתר. לא יודעת את טעם האוכל הקיים, לא מסוגלת למצוא טלפון על מנת להזמין מקום, הציונים הם סתם היות והאתר לא נותן ללא ציונים לשלוח מייל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
7 ביקורות
1.7
22/04/06

קקאו?????!!!!! איזה בחירה גרועה למקום שלא מבין ולא מוכר כלום שקשור לקקאו. המשקה היחידי (שוקקאו, נדמה לי) שקשור לזה איכשהו היה תעשייתי, מפוצץ סוכר, בטעם ירוד, כמו גלידה נמסה, ממש... דוחה. הדלת בשירותים נפתחת ונסגרת כל כך בכבדות ועם קפיץ קטלני כל כך שאפשר למות תחתיה כמו עכבר שלנכד - סכנת נפשות ממש. היתרון היחיד הוא שפתוח אל תוך הלילה. תחליפו את השם - אתם ממש מביישים אותו!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה