נגישות
נגישות

קקאו ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

2.5
אוכל
2.5
שירות
2.5
אווירה
2.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

39 ביקורות וחוות דעת על קקאו

לנה - תמונה
לנה 20 ביקורות
לא ייאמן שהמקום הזה קיים וזו אפילו רשת
1.3
09/11/12

"נתחיל בזה שלאחר הזמנת ארוחת הבוקר הזוגית ותוך כדי המעבר על ההרכב שלה, ביקשתי חביתה עם פטריות. בתפריט כתוב שאפשר חביתה עם כל מני תוספות, כגון פטריות, בצל, עשבי תיבול וכו'. רק ביקשתי... מהמלצרית לבדוק שהן טריות ולא מהקופסא. היא אכן בדקה, אבל כשחזרה עם התשובה, התברר שמשום מה זו תוספת של 3 ש"ח. כמובן שזה לא מצויין בתפריט. על השאלה למה, היא ענתה "ככה זה". ישבנו בבית קפה קרוב לשעתיים, ביקשנו חשבון, השארנו טיפ יותר מעשרה אחוז, למרות התוספת הלא מצויינת בתפריט וגם למרות התוספת עבור שתיה מוגזת במקום הטבעית(באמת? קולה עולה יותר ממיץ תפוזים? וזה כשהארוחה היא 102 ש"ח!), אבל החלקתי. כשכבר קמנו ללכת, פתאום נזכרתי שהיינו אמורים לקבל קפה. לא שאלו אותנו מתי להגיש את הקפה בשום שלב של הארוחה, זה לא קרה אף כשכבר ביקשנו את החשבון זה. ניגשתי למלצרית שליד הבר ושאלתי בנימוס, האם לא היינו אמורים לקבל גם קפה כחלק מן הארוחה. המלצרית, אשר בעצם היתה מנהלת הסניף ענתה בטון מאוד לא נעים: "לא ביקשתם, אז לא קיבלתם". לא שיננתי את הרכב הארוחה, האם לא הביאו לי עוד דברים רק כי לא ביקשתי במפורש? עניתי לה שזו לא הפעם הראשונה שאני אוכלת מנת ארוחת בוקר, גם בישראל וגם בחו"ל, תמיד שואלים בתחילת הארוחה מתי להביא, ואם זה לא קורה בתחילתה, כשמפנים את הכלים בסוף, שואלים שוב. התגובה על כך היתה מזעזעת לחלוטין. המנהלת של הסניף התחילה לצעוק שהיא כבר ארבע שנים מנהלת פה והמקום הזה שייך להורים שלה ושלא נגיד לה איך לנהל אותו. שאנחנו אשמים בכך שלא קיבלנו את הקפה. ועל ההערה שדורשים תוספת כסף כאשר זה לא רשום בתפריט וזה לא חוקי, היא ענתה עוד איזה משהו מזלזל שאני כבר לא זוכרת. יצאתי משם המומה לחלוטין. הרי טעיתם, לא נתתם שירות כראוי, תתנצלו ותביאו את הקפה בצורה מכובדת. על הערת התוספת גם אפשר היה לענות, אפילו להמציא, שהנושא יועבר לאנשהו ויתקנו את התפריט. אבל איכשהו המנהלת של הסניף בחרה בגישה לא נעימה לחלוטין ללא שום דאגה למוניטין הרשת . הרגשתי שעוד רגע היא תגרש אותנו מהמקום. לקחנו קפה טייק אווי כדי לברוח כמה שיותר מהר משם. יש בעמוד הרשמי באתר רסט תפריט, לחצתי להציץ. פלא ופלא, מתברר כי לא קיבלנו גם: חציל קלוי בטחינה, חמאה וריבת הבית. קקאו, גם זה כי לא ביקשנו? וגם מיץ טבעי עולה 18, קולה עולה 12. על מה ולמה דרשתם תוספת של 2 ש"ח? לאחר המקרה פניתי לרשת קקאו בפייסבוק, אף אחד לא חזר אלי מלבד שיחת טלפון אחת "נבדוק את זה", מחקו לי את הפוסט מהעמוד הרשמי, המנהל של העמוד טוען כי התפטר לפני חודש ואין לו איך לעזור לי. מיותר לציין, כי לשם לא אחזור בחיים, למרות שזה שני מטרים מהבית שלי. וגם לא לשום סניף של הרשת."

עוד פרטים
הוספת תגובה
amit - תמונה
amit מבקר מתחיל
מקום ראוי לשימצה !!
1.3
03/03/12

ישבנו בקפה קפה סניף רוטשילד.הזמנו טוסט סהכ שהגיע קר , הביגל מעט שרוף בצד האחורי שלו..הזמנתי קולה דיאט שתוקפו היה לעוד חודש.התלוננתי שהקולה מר ולא בטעמו המוכר.המלצר התווכח איתי וטען... שהקולה בסדר גמור,כשהתעקשתי ועמדתי על כך שאופן קבוע אני שותה קולה דיאט מבקבוקי זכוכיות.כל יום כ5בקבוקים קטנים, במינימום אז האחראי השיב שהוא לא אשם אלא הספק שלו שהביא לו את הסחורה כך. וכל הבקבוקים הם עם אותו תוקף לעוד חודש בלבד. נוסף לכך לא היה מעונין האחראי להחליף למיץ תפוזים אלא רק לבקבוק דומה.בטענה שהוא לא יכול, כך הם הנהלים של המקום.כשכבר לא התחשק לי להזמין כלום אלא רק חשבון הוא לא שכח לחיייב אותנו גם על הקולה דיאט.חבל שמזלזלים ומעליבים את האינטיליגניציה של הלקוחות במקום להבין שהביקורת במסעדות רק יכולה לבנות. לא אשב יותר בכל רשת קפה קפה. .

עוד פרטים
הוספת תגובה
מיטל - תמונה
מיטל 9 ביקורות
1.7
28/03/11

ישבנו 2 חברות בשעות הערב בחוץ. בזמן שהותנו הופיע אדם נרקומן והתחיל לדבר עימנו ולהטריד אותנו ואף התיישב בשולחננו. המלצרים היו נבוכים  ולא עשו דבר ולכן נאלצנו לבקש חשבון. רק אז המלצר טרח... להתקשר למשטרה והמטריד עזב את המקום. לא קיבלנו התנצלות או פיצוי. מיותר לציין שאפילו אין מאבטח במקום (עקב קמצנות כנראה).

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.0
28/11/10

באתי לארוחת צהריים קלילה, הזמנתי קיש בצל וקיבלתי משהו שנראה כאילו שכב מספר ימים במקרר וחומם הרגע במיקרו. לאחר מספר ביסים שמתי לב שהקיש מכוסה כולו בעובש (מעין שיערות לבנות דקיקות שקשה... להבחין בהם במבט ראשון אך אי אפשר לפספס במבט שני). פשוט רציתי להקיא!!!קראתי למלצרית, שלשנייה חשבתי שהבינה את חומרת המצב, אך זו מצידה חזרה עם תשובה (מהמנהל) "ביטלתי את המנה". בלי התנצלות ובלי פיצוי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
1.7
24/09/10

ארוחת בוקר זוגית מזעזעת ומגעילה! מאכזבת ומתחת לכל ביקורת! שווה לשלם עוד 20 ש"ח ולהנות במקום אחר! לא מבין איך הם שורדים עם כזה אוכל ירוד?

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
01/03/09

לפני מס' ימים הייתי בסניף קקאו בקרליבך ואני חייבת לציין שאני עדיין המומה שבמקום שמתנהל בצורה כזאת מצליח להשאר פתוח...נתחיל מזה שאת פני קיבלה מלצרית עם שיער מפוזר ומסטיק בפה שפשוט זרקה... לי את התפריט על השולחן וחזרה במהרה לזרועותיו של הברמן שהיה עסוק בלהתמזמז איתה...מיותר לציין שלקחו לפחות 10 דק' עד שהיא ניגשה אליי לקחת הזמנה וגם אז היא פנתה אליי ואמרה "נו, מאמיל'ה, מה להביא לך??"...הזמנתי פסטה בשמנת פטריות ואת הקפה המיוחד שלהם "שוקוצ'ינו" (מה שבכל מקום אחר נקרא מוקה- חלב חם, שוקו ומנת אספרסו) .הפסטה הגיע לשולחן לאחר 35 דק'(!) והמסעדה הייתה ריקה!הרוטב עצמו היה דליל וחסר שמנת (יותר דומה לרוטב "מים-פטריות"...) ללא תיבול וממש תפל!ובאשר לשוקוצ'ינו- החלב היה שרוף, השוקולד הבלגי המובטח היה בכמות מועטה ובנוסף לכל הכוס הייתה מלוכלכת.כל אוו הזמן המלצרית והברמן עמדו בבר התמזמזו כמו שני ילדים בני 14, צעקו והשמיעו קלות... הרגשתי מובכת ולא הבנתי לאן הגעתי!לאחר מכן ביקשתי תפריט קינוחים- הסתבר ש50 אחוז מהקינוחים שמופיעים בתפריט לא נמצאים במסעדה ונעניתי שזה תפריט אחיד כי זאת רשת... בסופו של דבר הזמנתי סופלה שוקולד שהגיע קר, בלי גלידה או רוטב ולפי הטעם אין לי ספק שהוא עמד במקרר כמה שבועות... אגב, המחיר של הקינוח המגעיל הזה היה 26 ש"ח!על מה ולמה?!שיא השיאים היה כשנכנסתי לשירותים המזוהמים שלהם ועברתי בדרך ליד המטבח...הצצתי פנימה וראיתי איזו זוהמה ובלאגן שיש בפנים וחשכו עייני!לסיכום- אני ממליצה שלא להתקרב למקום! פשוט אל תעשו את זה לעצמכם...גם אם אתם בהפסקת צהריים ואתם ממש רעבים...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
15/10/08

הייתי ביום ראשון האחרון בסניף החדש בהוד השרון ואני חייבת להגיד שנהנתי מכל רגע. המקום מעוצב בצורה יפה ומושכת קהל, השירות באמת נפלא מלצריות צעירות נאות ואדיבות פשוט תענוג. והאוכל ... וואו... טוסט שזה דבר כזה פשוט היה כל כך טעים שם עשה לי את היום. ושלא נדבר על הקינוח - ופל בלגי עם שוקולד לבן ופקאן ... באמת מעדן .מומלץ !!! יופי של מקום ושל שירות תמשיכו ככה :))) בהצלחה

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
30/09/08

הייתי בסניף הוד השרון, היה מזעזע. אני אתחשב בעובדה שזה היה הערב הראשון שלהם, אבל עדיין, באנו כ6 בני נוער, קיבלנו 2 תפריטים, כל 3 קיבלו תפריט בעוד שלמבוגרים היו תפריטים כמספר האנשים.... הוופל הבלגי הגיע באיחור מטורף של שעה ורבע, לא קיבלנו פיצוי. שירות גרוע. לא אחזור, ואם אחזור- רק כי זה קרוב .

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
27/09/08

מדובר בסניף שבשדרות רוטשילד: זה כבר כמה שנים שאני אוכל כפעם עד פעמיים בקקאו המדובר. לאחרונה, התחלפו שם הבעלים (לפי מה ששמעתי). עד כה, שמעתי ביקורות מאנשים רבים אך משום שלא נתקלתי בבעיה... יוצאת דופן, המשכתי לפקוד את המקום. השבת, הלכתי לארוחת בוקר עם חבר. את ארוחת הבוקר קיבלתי עם שערה ארוכה כ"תיבלון" ללחם הכפרי. כשהערתי למלצר, לקח מבלי להתנצל וכעבור זמן רב, החזיר סלסלת לחם ושוב מבלי להגיד מילה. התחלתי לאכול וכבר בביס השני הרגשתי שאני לועס חתיכות גדולות למדי של קליפות ביצה. שוב הערתי למלצר והפעם בתוספת הערה ואיך ייתכן שאפילו את המינימום האפשרי של התנצלות עדיין לא קיבלתי. לבקשתי, הלך ליקרוא למנהלת המקום (תימניה עם עגיל באף ותלתלים). בתחילה, המשיכה בעבודתה על הבר ללא שום התייחסות. לאחר יותר מ 10 דקות של המתנה ללא תגובה, החלטנו (לאחר שכמעט ולא נגענו באוכל שבצלחות שלנו) לעזוב את המקום. סוף סוף, ראו זה פלא, התפנתה אלינו המנהלת ובשיא חוצפתה החלה לצעוק עלינו לעיניי כל הלקוחות. מאיפה החוצפה וחוסר הבושה להגיש אוכל עם שערות וקליפות בייצים, לא להתנצל ואיפו לא להגיע לטפל בלקוחות המאוכזבים ולאחר מכן עוד לבוא בטענות. המקום נהיה מגיע, דוחה ובלתי נסבל עם שירות מהירודים שחוויתי אפילו בישראל! למנהלת של המקום לא הייתי נותן שום מישרה של שירות ובוודאי שלא הייתי סומך עליה שתנהל לי את העסק אם הייתי רוצה שישרוד יותר ממספר חודשים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
19/06/08

נפתח סניף חדש מתחת לבית שלי בקרליבך אחרי פעמיים שביקרתי שם ויצאתי בתחושה שאני מאבדת את נשמתי לאסלה(בפעם הראשונה לא הייתי בטוחה שזה מהם)אחרי שקראתי את התגובות פה אני רק יכולה להוסיף... שאחרי שהצצתי למטבח-הוא מטונף,מלצרית שראיתי שלא שוטפת ידיים מהיציאה בשרותים וכששאלתי אותה ענתה לי שזה לא ענייני מה היא עשתה שם, לפחות תעשי את עצמך!!זה ועוד איך ענייני כשאת מגישה לי אוכל-מה שלא יקרה יותר,בכל אופן מי שכתב שהקפה מצויין ממש לא מבין בתור אוהבת קפה טוב הייתי מגדירה אותו בינוני מינוס,העוגיות מעולות?הם עומדות שבועות והברמנים מוציאים אותם בידיים חשופות,והאוכל?חסר בעיר סנדביצ'ים פשוטים?

עוד פרטים
הוספת תגובה