נגישות
נגישות

פריים ביקורות וחוות דעת - עמוד 6

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.0
מחיר
5.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

55 ביקורות וחוות דעת על פריים

uzi - תמונה
uzi מבקר מתחיל
3.6
21/05/05

מוכן לבקר שוב-וממליץ לחברי.טפרית לא גדול-אבל מעניין-האוכל מצויין-השף סוייסה-מיוחד במינו-נותן את הרושם שהוא אוהב את מה שהוא עושה-ומתעניין בכל אחד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
11/04/05

לאחר המלצות רבות וחמות הגעתי לטרין. השף פינק את בן זוגי בטרין כבד ולאחר מיכן באנטריקוט, היה מדהים!!! אני הזמנתי פרות ים, שהיו מעדן. היחס אישי, בהחלט נשוב לטרין!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
4.0
15/02/05

אכלנו בצהריים ארוחה עסקית. 3 מנות טובות מאד. מנה ראשונה טרין סלמון מעושן - מצויינת. עיקרית: אני - פילה דג מוסר בציפוי פריך ורוטב שמן זית עם עשבי תיבול. הוא - סטייק אנטרקוט 300... גר' קינוח: אני - סורבה קיוי. הוא - פרפה חלבה. היה טעים מאד והמחיר (לא כולל שתיה) היה 150 ש"ח. המלצרית נעימה מאד ומתייחסת לכל הערה או בקשה. נחזור ל'טרין' בשמחה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אפרים - תמונה
אפרים 4 ביקורות
4.3
23/01/05

הגענו לכאן, בלי לדעת על המקום,בגלל מבצע של אחת מחברות האשראי. מה שכן ידענו- על סמך פרסום המבצע, הוא שלשיף יש אומץ ומעוף. ולא התאכזבנו. טרין כבד בריבת עגבניות מעולה. מנת השרימפס ברוטב... חבושים ויין היתה חידוש מרענן וייחודי בהשוואה לרטבים הסטנדרטיים. וסורבה בננות היתה עוד חוליה של חדשנות. שווה לנסוע עד ליבנה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
22/01/05

חברנו הזמינו אותנו לארוחת יום הולדת זוגית מפנקת במסעדת טרין, אשר היתה כולה חוויה גסטרונומית, השף היה מקסים ודאג להסביר את המנות המיוחדות אשר אותן הוא מכין (הוא גם הבעלים של... המסעדה)האווירה במסעדה היתה מאוד מפנקת, האוכל מדהים והמפתיע ביותר הינו שהמסעדה אינה יקרה יחסית למסעדות מסוגה בארץ. לסיכום: מומלץ ביותר! כדאי להגיע רעבים ולא לפספס את הקינוחים המשגעים.....

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
16/12/04
עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
11/12/04

מעולה

עוד פרטים
הוספת תגובה
asaf - תמונה
asaf מבקר מתחיל
4.7
12/08/04

מסעדה מעולה - התפריט אמנם מצומצם אך כל מנה (שהזמנו) היתה מצויינת יחסית למסעדת שף נחשבת לזולה כמו כן חניה בשפע (זה לא תל אביב....) כ200 ש"ח לזוג (לא כולל שרות) נהיננו מאוד

עוד פרטים
הוספת תגובה
דב - תמונה
דב 7 ביקורות
4.3
17/07/04

ההפתעה הקולומנרית הטובה ביותר באזור,במחירים הסבירים בהחלט. אירוח ברמה טובה מאוד,נקווה כי בהמשך ישודרגו האיכות ומבחר הדגים אך יש להודות מקום יוצא דופן באיכות ההשקעה והטעם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
רינת - תמונה
רינת מבקר מתחיל
3.0
03/07/04

המסעדה לא משהו בכלל! פתחנו עם טרין כבד עוף וסלט ירוק וממש ממש לא טעים! במנות העיקריות הזמנו רביולי תרד ברוטב שמנת שהיה נחמד אבל קצת מלוח לטעמי ואנטריקוט 300 גר' שמגיע בצלחת עם איזושהי... תערובת של מלפפונים מבושלים כאלה- ממש לא טעים! לבסוף אכלנו סורבה שלא היה משהו בכלל. אכזבה גדולה מאוד כי שמענו דברים טובים על המסעדה. החשבון לא יצא יקר- 180 ש"ח אבל ובטוח לא נחזור!..... לעולם.

עוד פרטים
הוספת תגובה