נגישות
נגישות

פריים ביקורות וחוות דעת - עמוד 5

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.0
מחיר
5.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

55 ביקורות וחוות דעת על פריים

Eran - תמונה
Eran 5 ביקורות
4.3
02/06/06

פעם ראשונה שאנחנו בטרין.ללא ספק מסעדה מעולה. שווה להגיע אפילו אם אתם לא מהאזור.אוכל ברמה אחרת החל מהמנות הראשונות ועד הקינוחים. השירות אדיב ללא דופי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.3
24/04/06

נחמד, אבל האוכל לא יוצא דופן וממש לא מתוחכם. אבל המחיר סביר בהחלט.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
06/04/06

מעולם לא ישבתי לאכול במסעדה עצמה אך לקחתי הביתה אוכל כבר מספר פעמים. ובכל פעם הפתעה מדהימה חדשה. הטעמים מיוחדים במינם. מרגישים אהבה בהכנה. האוכל מענג, חלומי. פשוט מעולה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
4.3
26/03/06

היות ואנו תושבי יבנה ו"עניי עירך" קודמים, אכלנו בטרין מספר פעמים ותמיד תמיד נהנינו מאד. שרות אדיב ומקצועי, אוכל נהדר. ניסינו כמעט הכל - ותמיד יצאנו שבעים ומאד מרוצים.. השף מקצועי... ומפרגן..פשוט תענוג של מקום..אנחנו נמשיך להנות מהמטעמים של מסעדת טרין..

עוד פרטים
הוספת תגובה
שרלי - תמונה
שרלי מבקר מתחיל
4.7
10/03/06

פשוט מסעדה מעולה ומפתיעה המנות מצוינות טעימות וגדולות הצוות מעולה אדיב ומיקצועי השף ניגש לשולחנות פשוט כיף הינה גם מחוץ לתל אביב יש מסעדות מצוינות כדאי להגיע אני הגעתי מאריאל ולא... התאכזבתי טרין כל הכבוד ובהצלחה!!!!!!!!!!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
31/01/06

סופסוף יש מקום שאפשר לחזור ולא רק בגלל האוכל המעולה אלא גם בשביל המלצרים המקסימים.פשוט מושלם, אין ספק שנחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
5.0
07/11/05

אני חייב לציין שאני תושב יבנה ומעולם לא חשבתי שיפתחו איזו שהיא מסעדה שתזכה לשבח ממני ועוד באינטרנט. אז הסיפור הוא כזה, אנחנו אכלנו צהריים בטרין לפני כשבועיים ופשוט ליקקנו את האצבעות.... האוכל היה פשוט מעולה. אני אישית אכלתי את האנטריקוט ואת המולים. ופשוט לא נשארו לי מילים בפה. כמו כן חשוב לציין, המסעדה יקרה במעט אבל לטעמי שווה כל שקל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מוטי - תמונה
מוטי מבקר מתחיל
4.3
15/09/05

חגגנו היום יום-הולדת, ולאחר המלצות על המקום הגענו, ולא התאכזבנו כלל. האוכל היה מעל המצופה, השירות אדיב ומיקצועי, עיצוב המקום נעים לעין והמוזיקה נעימה לאוזן, מומלץ מאוד!!! אכלנו טרין כבד... עוף בריבת עגבניות שרי, פילה דניס ברוטב ג'ינג'ר וחלב קוקוס ופילה מוסר פריך ברוטב שמן זית ועשבי תיבול, הטיבול והרוטב נהדרים מה שנתן למנה טעם בלתי נשכח, אפילו מנת הילדים שכוללת שניצל וציפס נעשתה בטוב טעם. אשמח לחזור לאכול שוב במקום, למרות שהמחיר מעט יקר, אולם שווה כל ביס.

עוד פרטים
הוספת תגובה
urilahav - תמונה
urilahav מבקר מתחיל
4.7
23/08/05

חוויה קולינרית באמת נפלאה, החל מאוכל טוב ומוקפד, שירות מקצועני ומפנק ויחס אישי לכל שולחן של סועדים מצדו של השף יוסי סוויסי. מחמם את הלב, נעים טעים וחווייתי. מומלץ מאוד!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
אריה - תמונה
אריה 2 ביקורות
2.7
25/06/05

מטבח מצויין במקום צדדי באולם לא מוקפד עם שרות משתדל וקינוח מעולה והכול לא יקר!

עוד פרטים
הוספת תגובה