נגישות
נגישות

פריים ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.0
מחיר
5.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

55 ביקורות וחוות דעת על פריים

 - תמונה
2 ביקורות
4.3
29/09/07

מסעדה שכייף לחזור אליה בכל פעם מחדש. השבוע חגגנו יום נישואין והגענו לטרין בפעם השלישית. האוכל חלומי (מנות הפתיחה מצויינות - סלט פיצוחים נהדר, סופלה תרד עם גבינת עיזים נפלא, הטרינים... מצויינים, למנה עיקרית הדג ברוטב קוקוס וג'ינג'ר מעולה, בכלל כל מנה שניסינו עד היום לא נפלה מקודמתה) השרות מקצועי ואדיב והאווירה טובה. אין ספק שנחזור לטרין שוב. מומלץ בחום!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Done Own - תמונה
Done Own 23 ביקורות
4.3
29/09/07

אוכל מצוין. מנת טרין העוף טעימה וגדולה (לדעתי מספיקה ל-2). מנת השריפס ברוטב דבש וויסקי מעולה - יש מנה קטנה של כ-10 שריפס וללא תוספת - המנה הגדולה היא עם תוספת תפו"א וסלט. מנת הקינוח של... קרפ ברוטב תפוזים מתוקה וטובה. שבת בצהריים - לא עמוס - וזה יתרון לכשעצמו. ממוקם במקום נידח ושומם (בשבת) אין ספק שנחזור כדי לבחון את פירות הים ומנות נוספות

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
08/07/07

מסעדה מצויינת ואנחנו חוזרים לבקר בה שוב ושוב. כמי שמסתובב הרבה בעולם, המסעדה משתווה להרבה טובות בפריז. שמרו על הרמה!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
4.7
10/06/07

אחת המסעדות הטובות. קצת קטנה אבל השולחנות בלי צפיפות מעצבנת. הייתי שם כמה וכמה פעמים כי פשוט כיף לחזור, מהפינוקים הקטנים שבעל-הבית שולח (מלימונצ'לו מצויין בסוף הארוחה או קינוח נוסף ועד... מנה ראשונה כי לא הזמנו ראשונות בכלל פעם אחת). שירות מצויין וחייכני בלי פלצנות ובלי התנשאות (שלצערי מאוד מקובלת במקומות "המוצלחים" של ת"א וסביבתה) שמים לב לפרטים הקטנים ביותר שם כמו תפריט יינות מצויין זול יחסית ומגוון על טהרת יינות הארץ (מאוד חשוב לדעתי לפרגן קודם כל ליקבים השראלים לפני שמוכרים יין תוצרת חוץ באותו מחיר ובחצי האיכות) כוסות יין רק שפיגלאו ורידלים (שוב, בניגוד לנהוג בארצנו), התפריט עצמו לא יקר בכלל יוצאים שם עם מחיר שנע בין 120-150 ש"ח לאדם כולל יין). מנות כמו טרינים (כמובן) לראשונות שטעמתי את כולם והם פשוט מעולים, מנות כמו קוקי סן-ז'אק מוקרמת וקבב סרטנים לפתיחה, סלט ירוק (רק הויניגרט שלו שווה את הנסיעה ליבנה) בפירות ים יש מיקס ברוטב צדפות אויסטרס שאת הרוטב אפשר (וצריך) לאכול בכפית שרימפס ברוטב ויסקי ודבש (לא רק נשמע מיוחד מנה מדהימה, מתוקה אבל פשוט מדהימה) מולים מצויינים ועוד. בבשר יש להם אנטריקוט סוף הדרך, מיושן בדיוק במידה, ופילה יען ברוטב צימוקים וין אדום שקצת פחדתי לנסות אבל אחרי שניסיתי התאהבתי!בקיצור, מסעדה ששווה את הנסיעה אם אתם לא מהאזור (אין בעיות של חניה וכאלה ככה שיוצא אפילו לשבת פחות באוטו מאשר מה שלוקח להגיע למצוא חניה בת"א). ואם אתם מהאזור רוצו מהר לפני שיגיע היום שבו נאלץ להזמין מקום שבועיים מראש והיום הזה יגיע בלי ספק.

עוד פרטים
הוספת תגובה
חיים - תמונה
חיים 7 ביקורות
3.7
28/05/07

היינו בעסקית. מחיר סביר. פילה יען - מאכזב. טרין כבד מצויין. קבבונים מפתיעים וטעימים. סלט ירקות מעולה, רוטב מפתיע. קינוח שחור/לבן - טוב. סה"כ לא רע למי שעובר בסביבה. לא מצדיק נסיעה... במיוחד ליבנה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
4.3
23/05/07

לפני כמה חודשים קראתי את הביקורת של דניאל רוגוב בהארץ ופשוט שכחתי מזה..אנחנו גרים בראשון לציון והשבוע משום מה החליטה האישה (ביננו, היא קובעת) שצריך לנסות את המסעדה הזו. שיצאתי משם... ביקשתי מהאישה שתסטור לי בחוזקה משתי סיבות: האחת היא שאני לא חולם והשניה כי פשוט מגיע לי ששכחתי לבוא לפה קודם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
4 ביקורות
3.0
05/05/07

מסעדה שמגישה מנות טובות, ובכל זאת מדובר בהחמצה גדולה: היינו זוג בשבת בצהריים. המקום היה כמעט ריק מסועדים, ובכל זאת ברגע שנכנסנו התקיף אותנו גל עשן של טיגון דגים, שלא הרפה לאורך כל... הארוחה. יצאנו משם עם עיניים דומעות. לא נתקלנו בכזה סרחון גם במסעדות הכי נחותות. הזעזוע השני נגרם עקב העיצוב: גופי תאורה ווילונות מזעזעים, של אולם חתונות בשלהי שנות השבעים. ממש מדכא. היה צהרים ויום מואר ומקסים בחוץ, אבל כל הוילונות היו מוגפים, מה שתרם לאוירה המדכאת והכבדה.המנות היו מצוינות. בפתיחה קיבלנו לחם חם וטעים עם מטבלים מהנים ביותר (איקרה מדהימה!). צדפות קוקי סן-ז'אק בתרד ופרמז'ן כמנה ראשונה היו נהדרות, וכך גם שרימפס בצ'ילי וג'ינג'ר לעיקרית. קדירת פירות ים לעיקרית היתה מנה יפהפיה - נדיבה מאוד ומגוונת, מתובלת נפלא, עשויה נהדר. חגיגה. פירות הים בכל המנות היו טריים, עסיסיים ומאיכות טובה. להגשה התלוו כל הכלים והמכשירים הנחוצים לאכילת פירות ים - סינר, והאיזמלים וכדלי המשחית למיניהם. מאוד מקצועי, ולא נפוץ במקומתנו. מה שרק חידד את האכזבה מהקינוח: המבחר עלוב, והקינוח שנבחר היה מביש ("עינוגי שוקולד") וכלל בעיקר מצע סוכריות שוקולד תעשייתיות, אלו שנראות כמו חלוקי נחל ונמכרות במכונות ממתקים (!), שעליהן הונחו שלושה טראפלס, שני פרלינים זערוריים, ופרוסת מוס שוקולד דקיקה וסתמית. גם מבחר היין בכוס היה מצומצם מאוד, והיין שנבחר היה מאכזב. ברמה של עשרים שקל לבקבוק שקונים בסופרמרקט. בירות מהחבית יש רק גולדסטאר. בקיצור, אלוהים נמצא בפרטים. וממש ממש חבל, שמסעדה שמגישה אוכל ברמה גבוהה ומוקפדת לא עושה את המאמץ הקטן הנדרש כדי להיות טובה באמת. זה מוזר לדבר על מסעדה גרועה שמגישה אוכל מצוין, אבל אנחנו נאלצים לומר שזה המצב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
16/01/07

ישבתי מספר פעמים בטרין. כל פעם אני נדהמת מחדש, ממש תענוג...כל מנה ומנה שטעמתי עד היום מיוחדת במינה ויוצאת דופן, המסעדה נעימה, אוירה רגועה. אם אתם באמת רוצים לפנק את עצמכם, זה המקום...... פשוט כיף!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.0
23/12/06

מעולם לא כתבתי ביקורת על מסעדה, אך הפעם הגיע רוטב עד נפש. כתושב האזור אני מברך על כל מסעדה נוספת המפחיתה את הצורך לנדוד לגוש דן בעבור כל טעימה, אבל ככה לא בונים חומה. העיצוב מוקפד,... התפריט מגוון וכתוב היטב, השרות מקצועי, אבל מישהו שכח את העיקר. היינו חמישה מבוגרים ושני ילדים ומעולם לא נכחתי באכזבה כזו מקיר אל קיר. כל המנות היו "ליד" או "כמעט". הסטייק, השרימפס, הקלמרי, המרק והעוף - בכולם מישהו ניסה להיות שונה ואכן הצליח, עד כדי כך שאת רוב האוכל לא אכלנו. ביקשנו לארוז, כי המעמד היה מביך והמלצרית השתדלה. למסעדה יש פוטנציאל, המקום נעים ומוקפד, והכל כבר מוכן, רק להוסיף שף חדש ולהגיש!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
4.7
06/10/06

אחת המסעדות הטובות. פשוט תענוג, כל מנה שאכלנו הייתה יותר טובה מקודמתה.חובה להגיע לטרין גם אם אתם לא מהאיזור, פשוט שווה להגיע ליבנה.בטוח נחזור!

עוד פרטים
הוספת תגובה