נגישות
נגישות

פריים ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.0
מחיר
5.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

55 ביקורות וחוות דעת על פריים

Gesha - תמונה
Gesha 11 ביקורות
4.7
29/12/08

אוכל מצוין , מנות פירות ים בין הטובים בארץ עיצוב של המסעדה מרשים מאוד שף מצוין , מומלץ מכול הלב

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
24/05/08

פנינה ביבנה, אוכל מעניין ובטוב טעם, אוירה נעימה ושרות מעולה. הופתעתי מהאקוסטיקה המצויינת במסעדה אפשר להסב לשולחן ולשוחח ללא כל הפרעה מהשולחנות ליד, תופעה נדירה במקומותינו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
14/04/08

אחת מארוחות פירות הים הטובות שאכלנו בארץ.היינו השבוע בפסטיבל פירות ים וטעמנו 4 מנות ראשונות ו-4 מנות עיקריות. הכל היה טעים (בעיקר הסלט פירות ים וצדפות הקוקי) ובמנות העיקריות אכלנו את... המיקס פירות ים שרק בשביל הרוטב שלו שווה לקחת קש.מחירים סבירים גם בתפריט הרגיל, למרות שלא הזמנו ממנו כלום הצצנו לתוכו והכי שווה הוא התפריט יינות, הכי זול שאני ראיתי בארץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
02/03/08

היינו, נהננו, נמליץ לחברים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
11/02/08

אכלנו במסגרת שף תאכל. פרט למנות הראשונות שהיו טעימות, שאר האוכל-המנות העיקריות מאכזבות ביותר, מבושלות ברוטב שטעמו כתרכיז מיץ תפוזים. המנות האחרונות עשויות בצורה חובבנית ביותר וספק אם לא... נקנו בסופר.המלצרית שלנו הייתה מאוד לא סימפטית, לא דאגה לשאול לטעמנו והייתה תחושה כאילו באנו "רק לאכול". (דווקא המלצרית שלא הייתה שלנו הייתה נחמדה וחייכנית). בקיצור,אני לא אחזור למסעדה וגם לא אמליץ עליה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
4 ביקורות
4.0
01/02/08

אכלנו עיסקית בצהרי יום חול , באנו על הדרך והופתענו לטובה. ליד הבית שוכנת אחלה מסעדה בניגוד לכל המיתוסים שביבנה אין מה לאכול. האוכל מצויין (שתינו מרק , ואכלנו דג וסטייק), המחיר סביר,... השירות מהיר ומקצועי, והסה"כ טוב מאוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.7
26/01/08

אנחנו מכירים את מסעדת "טרין" כ-3 שנים תמיד נהננו לבקר בה . בפעם אחרונה החלטנו לחגוג שם יום נישואין עם משפחה , האמת ממש התאכזבנו . השירות היה די חובבני , מלצריות לחוצות ולא מקשיבות... לבקשות , קינוח מגיע ללא כפיות וצריך לבקש מספר פעמים עד שמקבלים יחס , האוכל טעים כרגיל אבל מנות מיקס פירות ים די קטנות בהשוואה לאותה מנה לפני חצי שנה וחבל תמיד היינם בסדר !!!! מקווים שתצליחו לשפר .

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
6 ביקורות
4.0
27/12/07

אוכל מצויין ומומלץ! מחירים הוגנים ביותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יונתן - תמונה
יונתן מבקר מתחיל
4.3
31/10/07

כחובב מושבע של פירות ים וכמי שנוהג לפקוד כל מסעדת פירות ים באיזור תל אביב וכמי שנוהג מידי שבוע להכין ארוחות פירות ים, הופתעתי לגלות בחו"ל (יבנה) את אחת ממסעדות פירות הים הטובות ביותר... בארץ, אם לא הטובה ביותר. ממולץ ביותר!!!: - קוקי סן זאק - עולה ברמתו על הקוקי סן זאק עם אספרגוס לבן של מול ים. - מיקס פירות ים ברוטב אוייסטר - הקלאמרי והרוטב במיקס הזה זה משהו בלתי מוסבר. מעולם לא נפגשתי עם קלאמרי עשוי כל כך טוב והרוטב - יש להגיש את המנה הזאת עם כף בצידה על מנת שלא להשאיר ולו טיפה אחת בצלחת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
29/09/07

היה זה יום ערב יום שישי אחד אני בעלי שתי הבנות הקטנות ושי הקטן, הגענו למסעדה בפעם הראשונה אחרי המלצה של השותף של בעלי. קיבלו אותנו בנעימות, התפריט מעוצב יפה, יש מבחר גדול ועשיר האוכל... מוגש מדהים, טעים ביותר שווה כל שקל, היין היה מצויין אפילו לקחנו שניים הביתה. הק י נ ו ח י ם... ממש טעם של עוד. המלצרית חייכנית וחברמנית ושלא לדבר על השף בכבודו ובעצמו מקסים, מסביר פנים לכולם, סבלני חם, מאוד רגיש לילדים נתן להם סוכריה כשהלכנו. פשוט חוויה כייפית ומשאירה טעם של עוד, בפעם הבאה נבוא בהרכב גדול יותר. מומלץ מאוד מאוד דורית.

עוד פרטים
הוספת תגובה