נגישות
נגישות

אנטריקוט - ENTRECOTE ביקורות וחוות דעת - עמוד 7

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

192 ביקורות וחוות דעת על אנטריקוט

hannal - תמונה
hannal מבקר מתחיל
מדהים
4.0
24/04/13

היה שרות טוב ומהיר, אוכל פשוט מצוין, אווירה שקטה ונינוחה אך המחיר טיפה יקר ובכול זאת בשביל מקום כזה שווה את ההשקעה! היה פשוט חוויה מדהימה! היה נורא טעים ומהנה. תודה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מיכל - תמונה
מיכל מבקר מתחיל
בר מצווה באלגנט
4.8
09/03/13

ערכנו בר מצווה לבננו באלגנט. כבר בתחילת האירוע פנו אלינו רבים מהאורחים וסיפרו בהתלהבות על השרות הנפלא ועל הסלטים המיוחדים. בהמשך האירוע ולאחר שהוגשו המנה העקרית והתוספות, ההתלהבות רק... גברה. תודה רבה לשמעון, לאבי ולכל הצוות באלגנט על האיכות והיחס החם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Sarit - תמונה
Sarit מבקר מתחיל
בר מצווה באלגנט
4.3
05/03/13

מומלץ מאוד,המחמאות והפידבקים לא איחרו להגיע.היחס השירות היו מעולים, והאוכל היה ערב לחך. אירוע באלגנט- אירוע מליגת על!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ayelet - תמונה
Ayelet מבקר מתחיל
לאבי היקר תודה על הכל
5.0
20/02/13

בתאריך 18.2 חגגנו בר מצווה בכותל לבננו הבכור, לאחר העליה לתורה הגענו למסעדת אנטריקוט עם כל האורחים. האירוח היה מושלם!!! האווירה משגעת והאוכל טעים מאוד ובשפע (האורחים לא הפסיקו להלל את... האוכל) רציתי להודות במיוחד לאבי המקסים שטיפל בנו באהבה ובמסירות. תמשיכו ככה. איילת

עוד פרטים
הוספת תגובה
אופיר - תמונה
אופיר 2 ביקורות
תודה לכם צוות אנטריקוט!
5.0
02/02/13

אני רוצה להודות לכם על אירוע מהסרטים! האוכל היה מדהים השירות מושלם ולנתינה שלכם אין מחיר! בתור לקוח קבוע של המסעדה אני ממליץ בחום להגיע לטעום ולהנות ממסעדה ברמה הכי גבוהה בארץ מכל... הבחינות, כשר נקי וחם בלב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מיטל - תמונה
מיטל 2 ביקורות
מסעדה מדהימה ואוכל טעים ואיכותי
5.0
02/01/13

הגענו למסעדה מאזור המרכז,מקום נעים,נקי,מעוצב יפה וברמה גבוהה. האוכל היה טעים מאוד,טרי,איכותי(למי שמבין בבשר)-הזמנו מיקס הבית משופר הכולל אנטריקוט,קבב טלה,צלעות כבש,כבד וסטייק פרגית)עם... המנות הגיעו לנו 2 תוספות ופלטת סלטים טעימה עם פיתות מהטבון,היה כיף במסעדה,שירות טוב,עובדים נעימים במראה ובשירות,מחירים סבירים בהחלט!!!(הופתענו לטובה מהחשבון),שווה נסיעה וביקור במסעדה.אנחנו עוד נחזור בלי נדר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
איציק - תמונה
איציק 2 ביקורות
חבל מאוד
1.3
05/12/12

הייתי , ציפיתי להרבה יותר. המחיר ששילמתי לא מוצדק. אני אוכל בירושלים לפחות פעם בשבוע ואני חייב לציין שיש בירושלים הרבה מקומות שהם יותר טובים ויותר זולים.(מהדרין כמובן) אני חייב לציין גם... את עשן המנגל שהפריע ואת רעש המטבח. כשהערתי על זה - קיבלתי יחס מזלזל ובריוני. חבל מאוד!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
קים בוסי - תמונה
קים בוסי מבקר מתחיל
אוכל פשוט תענוג!!! כנסו
5.0
29/11/12

היום חגגנו לאחי הקטן בר מצווה במסעדת "אנטריקוט" בירושלים, הגענו רעבים אחרי הברכות בכותל ומהשנייה שהתיישבנו, לא הפסקנו ליהנות! האוכל היה מדהים! טרי, איכותי, חם, מוגש בצורה עשירה ומפנקת!... גם השרות היה אדיב וסימפטי! אני לא נוטה לכתוב ביקורת אבל פה הרגשתי פשוט חובה!! ממליצה בחום- לאירועים, חגיגות או סתם כשבא לכם משהו איכותי! תודה אישית לבעל המסעדה- שמעון ומנהל האירועים- אבי, שהיו מקסימים ונענו לכל בקשותינו בתשומת לב רבה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
אלעד עובדיה - תמונה
אלעד עובדיה מבקר מתחיל
הטעם של הצלעות כבש עדין בפה
5.0
29/11/12

חגגנו בר מצווה לאייל במסעדת אנטריקוט האוכל היה מעולה ובשפע והשירות היה נהדר... אין ספק שנבוא שוב בשמחות נוספות.. תודה לכל הצוות ובעיקר לשמעון הבעלים שהתנהג אלינו כמו משפחה. משפחת עובדיה... מאריאל

עוד פרטים
הוספת תגובה
איציק - תמונה
איציק 2 ביקורות
מאכזב מאוד
1.3
29/11/12

ביום חמישי התארחתי באירוע והתאכזבתי מהמקום ומהאווירה. המקום סגור ללא חלונות וממוקם מול תחנת דלק. בתוך קניון כושל ועם שרותים מלוכלכים המשותפים לקניון. האוכל - סטנדרטי לחלוטין ומאוד יקר.... חבל.

עוד פרטים
הוספת תגובה