נגישות
נגישות

אנטריקוט - ENTRECOTE ביקורות וחוות דעת - עמוד 6

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

191 ביקורות וחוות דעת על אנטריקוט

ynon - תמונה
ynon 25 ביקורות
מסעדה ברמה
5.0
04/05/14

היינו בתיאום של שעה מראש, ההמתנה היתה מעט ארוכה כי רצינו שולחן ספציפי, מהרגע שישבנו ההנאה היתה צרופה!! שירות מקסים, בשר בשפע, והכי נחמד היה שלא שכחו שחיכינו לשולחן אז פיצו אותנו מבלי... שנבקש בכלל בקינוח מכובד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ביקורת - תמונה
ביקורת 2 ביקורות
חווייה
4.5
30/04/14

סעדנו אתמול בערב במסעדה . אנחנו זוג חילונים הורים לבן ואשתו זוג חרדים. יכולה רק לספר שכסועדת חילונית כבר היינו בכמה וכמה מסעדות בחיים שלנו טובות יותר וטובות פחות, וזו אחת המסעדות... המעולות שאכלנו בה. וידאתי מראש שנשב במקום אטרקטיבי מבחינת המיקום והמבין יבין. השרות מעולה ביותר, המלצרים קשובים לכל פיפס קטן והאוכל אוי האוכל!! אפשר לשלוח למסעדה הזו את רפי כהן, חיים כהן וכל השאר שחושבים שיכולים להגיש מעט אוכל בשביל הרבה כסף! מנות נדיבות שמוגשות בזמן וטעים טעים, אין מנה אחת אפילו שאיכזבה. איזו הפתעה נעימה..כל הכבוד!!! בהחלט נחזור בכיף

עוד פרטים
הוספת תגובה
merav - תמונה
merav 2 ביקורות
מ ע ו ל ה !!!
5.0
08/04/14

אתמול חגגנו במסעדת אנטריקוט מסיבת בר מצווה במסעדת אנטריקוט. האוכל היה טעים,הסלטים היו טריים והכל הוגש בצורה יפה ובנדיבות. דוד רב המלצרים התרוצץ ממקום למקום על מנת לבדוק שלא חסר לאורחים... דבר. צוות המלצרים היה אדיב וחייכן. דודו ושמעון בעלי הבית היו נעימים ואדיבים, התקשרו לוודא מתי אנחנו מגיעים כדי שהכל יהיה מוכן לקראתנו. אנו מודים לכל הצוות על אירוע מקסים שלא ישכח. מומלץ בחום. משפחת ששון

עוד פרטים
הוספת תגובה
Eli - תמונה
Eli מבקר מתחיל
הארוע היה לא במקום
2.0
15/01/14

אתם תמיד נהנים להיות מוזמנים לארוע. ומה קורא כאשר אתם לא מוזמנים. והארוע פשוט הזמין את עצמו לארוחה שלכם. זה מה שקרה לנו. ישבנו לאכול והיה ארוע במקום. לא ניתן היה לשבת ולהנות מהאוכל... (הסלטים טעימים. הצלעות היו כמו גומי. השינצל היה טעים.) לא ניתן היה לדבר בינינו. והיה אווירה רועשת ולא נעימה. וכאשר פנינו לבעל המקום. היחס שלו היה מחפיר. ומתחת לכל ביקורת וחבל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
משה - תמונה
משה מבקר מתחיל
חוות דעת
4.8
13/11/13

אתמול חגגנו יום הולדת במסעדה עם המשפחה וכבר כשהזמנו טלפונית הבנו שהגענו למקום הנכון בזמן הנכון וכשהגענו קיבלו אותנו במאור פנים. ערכו יפה ומכובד את השולחן. האוכל הוגש בצורה אסטטית ובשפע... רב וכמובן טעים מאד. המלצרים נעימים זריזים ומקצועיים שמעון המנהל עשה כמיטב יכולתו כדי שהארוע שלנו יצליח. תודה רבה נחזור שוב בעז"ה ונמליץ הלאה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אבי וסלין - תמונה
אבי וסלין מבקר מתחיל
ארוחת בר מצווה באנטריקוט
4.0
06/10/13

חגגנו בר מצווה באנטריקוט ב- -16.9.2013 מיד לאחר הטקס בכותל עם 130 מוזמנים. האירוח במסעדה היה חם ולבבי, השירות היה יוצא מן הכלל, האוכל לא הפסיק לזרום והיה מאוד מאוד אנין טעם שאף אורח... אף לא התלונן כנהוג באירועים . צריך פשוט לדעת לתזמן את האורחים לשעת האוכל ולבחור את המנות המתאימות להם וההיצע כאן הינו רב גוני ומיוחד. הגמישות של בעלי המסעדה לצרכים שלנו היתה מעל המצופה. לסיכום , כל האורחים נהנו והבטיחו לחזור ...... אבי וסלין סעיד , יקנעם

עוד פרטים
הוספת תגובה
Rachel - תמונה
Rachel מבקר מתחיל
מצוין!!!!
5.0
15/09/13

ב 18/7 חגגנו בר מצווה, האוכל היה מצוין, האווירה, השירות, הכל בשפע , האורחים וגם אנחנו היינו מרוצים מאוד מהאוכל שהוגש בשפע וביד רחבה, בעל המקום- שמעון נתן לנו שירות אישי מצויין , הרגשנו... כמשפחה.. זה המקום לחגוג ולאכול צהריים לאחר הכותל..יש לציין שהזמנו מקומות לכ 70 איש בפועל הגיעו כ -100 איש בעל האולם והמלצרים נערכו מיידית לא היה חסר כלום .. ההיפך - ייש כח !!!!! רק בשמחות - ממשפחת חדד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
תום - תמונה
תום מבקר מתחיל
בר מצווה באנטריקוט- היה מביש!
2.0
29/08/13

אחרי האירוע המרגש בכותל, הגענו למסעדת אנטריקוט לאחר שהזמנו מקומות לצורך האירוע. מדובר היה באירוע לא גדול של 20 איש. בפועל, הגיעו לבסוף 15. האוכל היה בסדר, השירות היה טוב, אפשר לומר... שמלצר והמנהל עשו מה שביכולתם. החלק שהעיב וגרם לנו לצאת בהרגשה רעה ומבישה כל כך, ארע בסוף. הגענו לשלם על האירוע ולמרות שהגיעו רק 15 נפשות (שרובם אגב היו ילדים ולא אכלו הרבה), המנהל טען שהזמנו 20 מקומות, אז החלטנו לסגור מחיר (בהסכמת 2 הצדדים) פחות או יותר באמצע ושילמנו על 18 איש. לאחר שכבר שילמנו חתמנו ואף לחצנו ידיים בכוונה לצאת, עצר אותנו הבעלים של המקום והתעקש שנשלם את היתרה ל- 20 איש סה"כ בסביבות 250 ש"ח. הוא פשוט לא הסכים שנצא, לא הסכים לוותר, לא היה איכפת לו שכבר שילמנו את הכל, כולל את הטיפ על השירות. הרגשנו מובכים ומושפלים, היתה מן תחושה של ניסיון לעושק בכל מחיר! החלטנו שלא ניתן לסכום כסף כזה לגרום לנו להתווכח ולריב, אז החלטנו פשוט לשלם אותו וללכת. יצאנו מהמקום עם תחושה מביכה, מבישה, מאוד רעה ובידיעה שלא נחזור לשם יותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
diti - תמונה
diti מבקר מתחיל
בר מצוה בירושלים, רק באנטריקוט
4.8
29/08/13

חגגנו בר מצוה בירושלים, היה יפה ומרגש. אך גולת הכותרת היתה ללא ספק, הארוע באנטריקוט. המקום יפה ובטוב טעם, האוכל נהדר וברמה גבוהה, נקי ובשפע. השרות מהיר ומכל הלב. כולנו נהננו וגם האורחים... ציינו לטובה את המקום והאוכל. היה שווה. מומלץ בחום. משפ' קורנפלד מנתניה (איתן)

עוד פרטים
הוספת תגובה
hannal - תמונה
hannal מבקר מתחיל
מדהים
4.0
24/04/13

היה שרות טוב ומהיר, אוכל פשוט מצוין, אווירה שקטה ונינוחה אך המחיר טיפה יקר ובכול זאת בשביל מקום כזה שווה את ההשקעה! היה פשוט חוויה מדהימה! היה נורא טעים ומהנה. תודה.

עוד פרטים
הוספת תגובה