נגישות
נגישות

אנטריקוט - ENTRECOTE ביקורות וחוות דעת - עמוד 5

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

191 ביקורות וחוות דעת על אנטריקוט

gushy305 - תמונה
gushy305 מבקר מתחיל
פשוט מדהים
4.8
16/11/17

נקי פה, נעים פה, האווירה נעימה, השירות מעולה, והאוכל נהדר. הרושם הראשוני שהם עשו היה נהדר, וכך זה גם המשיך. אני מניח שאין לי צד אמיתי מבחינת אווירה רומנטית, או מחיר, כי אני ילד. אבל... כילד, זה לא אכפת לי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שמעוןטדגי - תמונה
שמעוןטדגי מבקר מתחיל
היה מעולה וטעים מאוד
5.0
16/11/17

הגעתי עם אשתי מסעדה, כבר בכניסה חייכו אלינו, המלצר היה אדב וחייכן , כבר שהגענו קיבלנו לשולחן סלטים , תוך 10 דקות היגיע הבשר והסטק היה עולמי, בזכות זה המסעדה מחזיקה כבר למעלה מ 12 שנה

עוד פרטים
הוספת תגובה
Naor Israel - תמונה
Naor Israel מבקר מתחיל
אחלה שירות הבשרים מעולים והשירות מעולה שאין בשטם מקום
5.0
09/07/17

אחלה של מסעדה, יש בשרים מכל טובב! כל מניי סוגיי סופלה נהדרים וטעימים במייוחד, השירות אא, הייחס של המקום ללקוחות פשוט נהדר. שווא כל שקל אחלה של מקום!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
David - תמונה
David מבקר מתחיל
אחלה מסעדה שבעולם
5.0
14/06/17

המחיר ממש שווה לא יקר בכלל אווירה מצוינת שירות נדיב ביותר אוכל מעולה מפנקים מאד במנות באמת חוויה ממליץ לכל אדם

עוד פרטים
הוספת תגובה
יוסי - תמונה
יוסי 2 ביקורות
אוכל פשוט מעולה וטעים מקום נהדר לערב גיבוש עובדים
5.0
08/06/17

בעבודה, הוחלט על ערב גיבוש לעובדים כ40 איש. בירורים על אוכל ברמה, עם כשרות מהודרת הובילו אותנו לאנטריקוט התוצאה: אין מילים! חוויה קולינרית יוצאת מן הכלל!! כששמעון, בעל הבית, דאג לנו... לכל פרט והחליט לפנק מעבר לציפיות הכל בטוב טעם. מנות ראשונות מעולות ועיקריות עם מגוון חוויית בשרים ברמה שקשה למצוא. פרגיות עשויות בדיוק. מעורב חם מהפלנצ'ה וקבבוני טלה מדהימים... תודה גם לדור היקר שלא חסך עלינו מאומה ולצוות המלצרים הנמרץ בקיצור פעם הבאה לא נחשוב יותר מידי אנטריקוט! זה ברור..

עוד פרטים
הוספת תגובה
חיים - תמונה
חיים 6 ביקורות
מסעדה מאד יקרה והארוחה לא מצדיקה את המחיר
2.0
13/02/17

היינו 5 אנשים וכולם הזמינו סטייק אנטריקוט 300 גרם. מחיר ממוצע לסועד מאד יקר. הסטייק היה טעים, חלק ממנות הצד היגעו קר או לא חם מספיק. בסך הכל הארוחה לא מצדיקה את המחיר. קשה להמליץ על... המסעדה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Neri - תמונה
Neri 2 ביקורות
לא אחזור לשם. אולי בחינם אסכים שוב לאכול שם
2.5
18/01/17

היינו שם האוכל היה סבבה אבל השירות מתחת לכל ביקורת זה הרגיש כאילו מנסים להוציא מאיתנו כסף על כל מיני שטויות ("אבל ישב פה מישהו, ואם הוא לא הזמין אז הסלטים שהיו בשולחן עולים כסף" -... אפילו ששלושת האחרים הזמינו ביחד ב500 ש"ח!!) ממש הרגיזו אותנו היה גם קטע עם מידת העשיה שהייתה יותר מדי והם לא הסכימו לעשות חדש בגלל שהמלצר טען שזה מה שרצינו...

עוד פרטים
הוספת תגובה
meir ishay - תמונה
meir ishay מבקר מתחיל
שווה במיוחד ומומלץ מאוד
4.3
28/12/16

אוכל מצויין שירות מצויין היינו קבוצה של כ 100 איש עם שירות מהסרטים שאפו מגוון רחב של סלטים ובשרים כיד המלך

עוד פרטים
הוספת תגובה
E B - תמונה
E B 4 ביקורות
על הפנים
1.0
03/12/15

אנחנו זוג, קפצנו לארוחת ערב. התברר שצריכים לשלם 45 שח על אוויר אם מזמינים מנה אחת לשניים. האנטריקוט שהיה רשום יהיה 500 גר' היה קטן, אולי שקל 500 גר לפני הבישול/טיגון, יבש, טעם תפל, ללא... מלח או תבלינים ולא טעים בכלל. התוספת קטנה ובקושי אכילה (הזמנו ירקות, קיבלנו כמה פלפלים ו2 חטיכות קטנות של קישוא בשמן, בלי מלח ובקושי חמים) . ביקשנו קנקן מים שלא הביאו לנו. אפילו כדי לשלם חשבון חיכינו איזה 10 דקות. בקיצור כזו חוויה גרועה לא חוויתי הרבה זמן.

עוד פרטים
הוספת תגובה
משה - תמונה
משה 4 ביקורות
ערב הרוס
1.8
04/09/14

חשדתי כבר בטלפון כשביקשתי להזמין לזוג, ובצד השני אמרו "אין בעיה" וניתקו. מבלי לקחת אפילו שם... מיותר לציין ששולחן לא היה שמור כשהגענו. המקום מלוכלך מאוד. הקהל רועש ןחסר נימוס. המלצרים... חמודים, אבל אינם מבינים כלל מה תפקידם. לאחר המתנה מרובה הגיעו תחילה התוספות למנה העיקרית, לאחר מכן המנה העיקרית, וכשרק לאחר מכן הגיעו הראשונות - לא נותר לנו אלא להחזיר הכל למטבח ולבטל את החיוב. זה אמנם בוטל, אך הופיעו במקומם חיובים אחרים שלא היו ולא נבראו.. לאורך כל הארוחה בעל המקום דיבר עם חבר בקולניות מעל הראש שלי, כשהוא נעמד מעל לצלחת שלי. אוכל סביר, אך אינו מצדיק את המחיר. בעלות כזאת יכולתי לבחור מבין עשרות מסעדות מעולות. מנות אחרונות בטעם מרגרינה. שורה תחתונה, אם אינך חרדי וזקוק להכשר המסוים הזה - אין שום סיבה להתקרב.

עוד פרטים
הוספת תגובה