נגישות
נגישות

אנטריקוט - ENTRECOTE ביקורות וחוות דעת - עמוד 9

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

192 ביקורות וחוות דעת על אנטריקוט

chaim - תמונה
chaim מבקר מתחיל
4.3
05/10/11

שמעון אסרף"אלגנט"רח' המרפא 1, הר חוצביםירושלים5 באוקטובר 2011הנדון: חגיגת בר המצוה של מתנאל קראוןברצוננו להביע את הערכתנו מעומק הלב ואת תודתנו לך ולכל הצוות שלך ב"אלגנט", בעבור ביצוע כל... עבודות ההכנה והגשת האוכל בחגיגת בר המצוה של בננו, מתנאל, אשר התקיימה לאחרונה - במקצועיות וביסודיות. מאמציכם המסורים תרמו רבות להצלחת האירוע.הרבה מאורחינו ניגשו אלינו במהלך הערב ולאחריו, כדי לבשר לנו כמה שהם נהנו מחגיגת בר המצוה וכדי להחמיא לנו על בחירת מקום יפה כל כך לחגיגת האירוע. כולם אמרו שבאירוע הוגש אוכל רב, טעים, מגוון ומעניין. כמו כן, רמת השירות הייתה מצוינת וסידור השולחנות והמקום היה מהודר. נא למסור את תודתנו והערכתנו הכנות לכל הצוות שלך אשר תרמו רבות לכך שהערב יהיה מהנה ובלתי נשכח.אנו מאחלים לך ול"אלגנט" כל הצלחה בעתיד ושתמשיכו לספק אוכל מצוין לקליינטים חדשים בשמחות רבות נוספות.שנה טובה וגמר חתימה טובהחיים וצפירה קראון

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
12/09/11

עשינו אירוע בר מצווה במקום.מעל ומעבר למצופה!נהינו וכל האורחים שלנו נהנו עד מאד!האוכל מעולה,השרות אדיב ומקצועי,הנקיון במקום ממש ברמה!מומלץ בחום!להתראות באירועים הבאים!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
14/08/11

חגגנו אירוע בר מצווה של עדן ירקוני , היה מדהים , האוכל היה ברמה מעולה , אין אחד שלא דיבר על האוכל , הכל היה בשפע , טרי, טעים , נקי , איכותי . האולם היה מעוצב בצורה נעימה מאוד . השירות... היה מצויין , הכל תיקתק , ברגע שהגיעה בקשה אל מלצר היא נענתה במיידי , היה מפנק . היה שווה כל שקל ששולם . מומלץ בחום רב !!!! כל האורחים התעניינו במסעדה , וכל מי שיגיע לירושלים בוודאות ייכנס לאכול שם . שמעון , שיחקת אותה !!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
22/07/11

ב 21.7.2011. חגגנו אירוע בר מצווה לבנינו היקר! הגענו מדימונה, ביקור במסעדה בפעם הראשונה. האירוע היה בצהריים. חשוב לי לציין כמה נקודות, כי את מה שחווינו - לא מובן מאליו בזמנינו. רוצה... להודות לשימעון - בעל המסעדה ולכל הצוות! המקום מאוד נעים וערוך בצורה מזמינה ואסטתית. אוכל טעים מאוד, מאוד, מאוד מעל הציפיות. כמות האוכל היתה מוגשת בשפא ללא בקשה נוספת. שימעון ענה לכל הבקשות הקטנות שהיו מראש, אחת מהן שהאוכל יהיה לא חריף וזה היה טעים..... וכשהגיעה דודה ממרוקו שלא אוכל ללא חריף, תוך כמה דקות קיבלה מנת פלפלים, וואו!!!. האורחים כל כך נהנו שדיברו על הארוחה כל דרך חזרה. ישר כוח לכולכם! תשמרו על יושר והגנות! נתינת כבוד וקבלת אורח בשבר פנים יפות! שנפגש רק בשמחות. אמן! ושוב תודה, תודה, תודה. בברכה משפחת טייכמן.

עוד פרטים
הוספת תגובה
oshri - תמונה
oshri מבקר מתחיל
4.3
06/07/11

עשינו את הברית לילד עם כ-150 מוזמנים והיה פשוט מושלם! האווירה הייתה מעולה, היחס שניתן שם היה יחס חם ושירות מקצועי ומפנק. האוכל פשוט מעדן, הבשרים הוגשו חמים וטריים ! הסלטים נחתכו מעט... לפני האירוע כמו שהובטח והמחירים היו נוחים מאוד. אני רוצה להודות לשמעון ולאחיו ולכל הצוות המדהים ולאחל שתמשיכו כך, ממליץ בחום לכל מי שמעוניין לחגוג אירוע או סתם ללכת למסעדת סטייקים איכותי. (בסיום הארוע שניים מהמוזמנים הזמינו שם ארועים ועוד אחד בירר על ארוע במקום )משפחת גלעם

עוד פרטים
הוספת תגובה
שלומי - תמונה
שלומי 2 ביקורות
4.7
10/06/11

חגגנו מסיבת חלאקה לבננו ב-5.6.2011היינו במסעדה כ-43 סועדים רעבים מאודאחרי יום טיול משגעאיך שנכנסנו למסעדה מלאו אותנו באוכל טעים ,לחמים טריים ,סלטים טריים ,בשרים טעימים ,וללא הפסקה... בניצוחו של שמעון כל האורחים הודו לנו שלקחנו אותם למסעדה טובה כזאתמקום מרווח ונקי ושמעון הבעלים בודק כל הזמן שהכל בסדר אצל האורחיםוזה המקום להודות לשימעון ולכל צוות אנטריקוטתודה רבהמשלומי שושי וכל האורחיםפ"ת

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
5.0
02/06/11

חגגנו בר מצווה ב-2/6 בכותל והזמנו את המשפחה לצהריים באנטריקוט, אוכל מדהים ובשפע, שירות מפנק, שמעון וצוות המלצרים נענו לכל בקשה בחיוך ובאדיבות. האורחים נהנו ושיבחו את האוכל. אנחנו הגענו... עם המשפחה באוטובוס ששכרנו, יש הרבה חנייה וגישה לאוטובוסים. אם אתם רוצים אירוע מוצלח, זה המקום! משפחת ברנר

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
01/06/11

למסעדת אנטריקוט הגענו לאחר חיפושים מתישים אחר מסעדה שתעמוד בסטנדרטים שלנו (כשרות,שירות, ניקיון וכמובן אוכל טעים) בדקנו הרבה מסעדות בירושלים כדי לחגוג את בר המצווה של בננו אור, בתאריך... 26-05-11. כבר במפגש הראשון עם מנהל המסעדה, נוצר קליק וידענו שהגענו למקום הנכון, היחס והשירות שקיבלנו ממנו ומצוות המלצרים, יכול לשמש דוגמא לכל בעל עסק המכבד את עצמו.האוכל שיצא מתחת לידיו של השף, גרף מחמאות מהאורחים ותרם להצלחת האירוע, המבחר היה עצום ובשפע, כל אחד מצא את מה שמתאים לו וכל האורחים שלנו ציינו בפניינו שהם מאוד נהנו וכמו כן, גם אנחנו משפחת בריטשנר !אנו חייבים לציין לשבח את בעלי המקום שעמדו מאחורי כל ההבטחות שלהם ולא איכזבו במאום, האוכל היה מושלם, המקום היה מושלם והשירות היה מעל ומעבר. אנו ממליצים בחום לכל מי שמתכנן לעשות אירוע כמו שלנו, פשוט תהינו מהסלטים הטעימים, מהבשרים שעשויים נהדר ושלא נדבר על הקינוחים שהיו סוף הדרך.אז שמעון תודה לך מכל הלב על הכל וישר כוח.שתצליחו ותמשיכו להיות כאלה מקסימים.משפחת בריטשנר!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
19/04/11

לשמעון וכל צוות המלצרים וכמובן לגריל המדהים. לא חלמנו שהבר מצווה של מתן תהיה מושלמת, האוכל זרם וזרם כיד המלך, הסלטים, הבשרים, הקינוחים הכל היה טעים להפליא , אנשים באיזה שלב ביקשו שנעצור... את האוכל כי"אנחנו מפוצצים". השירות והאדיבות ברמה בן לאומית, מה שביקשו [גם דברים שלא הזמנו] לא עשית חשבון ומיד הוצאתם. הכל היה מסודר כל כך יפה והסטטי , ממש תענוג. אומרים שהיא אפשר לרצות את כולם, אבל אתם ריציתם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.7
08/04/11

תודה רבה לשמעון, אלירן וכל הצוות. חגגנו שבע ברכות משפחתי והיה פשוט מדהים. איכות האוכל ושפע המנות היה מעל ומעבר. השירות היית חמה ומקצועית. מאוד נהננו. אני בטוח שנחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה