נגישות
נגישות

מקום של בשר ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

187 ביקורות וחוות דעת על מקום של בשר

צח - תמונה
צח 2 ביקורות
סוף סוף יצאתי ממסעדת בשרים ואמרתי "מושלם".
4.8
12/11/17

חגגתי עם בת זוגתי, וכאוהב בשר וכאדם אשר מגיע מהרקע הקולינרי אני חייב לשבח את "מקום של בשר". רמת השירות שקיבלנו מהמלצרית (שתמיד הייתה עם חיוך מרגיע) מאוד גבוהה ומקצועית, שלטה בתפריט היין... והאוכל בצורה מושלמת. מנה ראשונה: קרפציו, שהיה דק ואחיד בגודלו מה שנתן טעם אחיד על כל הצלחת ונמס בפה, השתלב יפה מאוד עם הבלסמי המצומצם. מנות עיקריות : סינטה משוישת מדיום, מהביס הראשון ניתן היה להבחין במרקם של הבשר אשר יושן באהבה רבה ובצורה נכונה כל ביס נמס לי בפה טעם נהדר, רוטב על בסיס ציר בקר השלים את הטעם בצורה נהדרת. פילה ברמת עשיה מדיום, במילה אחת "מושלם" רך טעים עשוי במדויק צבע אחיד פשוט נהדר. תוספות : גראטן תפוחי אדמה תפוחי אדמה עשויים בצורה אחידה והשתלבו יפה עם השמנת וההקרמה שלא הייתה יותר מידי ונתן טעם עדין לתפוחי אדמה ולא גרמה לתחושה כבדה של השמנת. לסיכום מאוד נהננו אני לכאן חוזר וממליץ בחום. מתאים לזוגות, חברים, עסקים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yevgeniy - תמונה
Yevgeniy מבקר מתחיל
מומלץ מאד
4.8
07/11/17

אוכל מצויין , שרות ברמה מאד טובה אווירה נעמה .

עוד פרטים
הוספת תגובה
Amir - תמונה
Amir 6 ביקורות
בשר מצוין, שירות דורש שיפור
4.0
04/11/17

היינו 3 אנשים בערב, אתחיל ואציין שהמסעדה שומרת על רמתה הגבוהה מאוד של הבשר, ללא ספק בטופ של מסעדות הבשר בארץ. הפורטורהאוס פשוט היה מצויין ומידת העשייה קלעה בדיוק לבקשתנו. עם זאת, השירות... במסעדה לוקה בחסר בכמה וכמה נקודות. ראשית משהו שקשה לסלוח עליו זה שהמחירים במסעדה גבוהים יותר ממה שמצוין באתר המסעדה בסכום לא מבוטל! זה נראה כאילו מנסים למשוך לקוחות עם מחיר מסוים ורק כשהם כבר יושבים במסעדה הם רואים משהו שונה..... שנית יצוין כי הזמנו שולחן לשעה-21 והגענו בזמן ומסרו לנו לחכות מספר דקות, אך רק לאחר כרבע שעה התיישבנו ולא קיבלנו שום דבר קטן על חשבון הבית כפי שמקובל במקרים כאלו. המלצרית שלנו לא הבינה בבשר יותר מרמה מינימלית הנדרשת למסעדה כזאת. למנה ראשונה הזמנו רק לחם הבית שזה משהו שאמור להגיע די מהר אבל המנה נשכחה ורק תזכורת שלנו למלצרית לאחר רבע שעה זיכתה אותנו במנה. אסיים בכך שהאווירה בהחלט יוקרתית, וכך גם המחירים, שאינם שווים לכל כיס... ככל הנראה נאכל שם שוב בתקווה שתוגבר תשומת הלב לשירות, אבל בכל מקרה לא נשוב לפני שיעודכנו מחירי התפריט באתר לאלו האמיתיים!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ronnie - תמונה
Ronnie מבקר מתחיל
חבל שמנהל או הבעלים של המסעדה לא ממש יודע מה קורה
2.5
25/07/17

האוכל באמת טעים אבל השרות היה נורא וגם אין עם מי לדבר אין אתר שאפשר לכתוב אין פייסבוק שאפשר לשלוח הודעות השארתי הודעה למנהל להתקשר ואף אחד לא חזר נא לחזור לעדי 0544547888

עוד פרטים
הוספת תגובה
איתי - תמונה
איתי 6 ביקורות
אחלה מסעדה!
5.0
30/07/16

באמת - מעולה. נהנינו מהכול. גם טעים, גם מנות נדיבות. 6 אנשים, 6 מנות עיקריות, 3 מנות ראשונות, שני קינוחים, שתייה קרה לכולם, חמה לשלושה. 1,330 ש"ח בערך. חנייה בחניון רוטשילד, 25 ש"ח,... כשעתיים, דקה הליכה אטית.

עוד פרטים
הוספת תגובה
eee - תמונה
eee 2 ביקורות
אוכל משובח-שירות מעליב!
2.0
25/07/16

לא פעם ראשונה שלנו במסעדה אבל הפעם מאוד התאכזבנו!! נתחיל בזה שהאוכל טעים ומשובח ואין אף מילה רעה להגיד עליו-רק תשבוחות. הגענו חמישה אנשים ביום שישי בשעה 18:30 היות ולא היה מקום בשעה... מאוחרת יותר. טרחו לא מעט פעמים לתזכר אותנו שהזמן שלנו הוא קצוב עד 20:30, כשכבר אמרו לנו זאת מראש כשהזמנו את המקום אז למה לטרוח להגיד שוב ושוב? היתה תחושה שהיה לחץ גדול מאוד להגיש לנו ושנצא מהר חלילה שלא נאחר את הזמנים. כל המלצרים ושלנו בפרט מאוד מחושבת קרה ועיניינית. שום חיוך שום נימה אישית.קרירות . הזמנו בקבוק מיים- כל פעם היינו צריכים לבקש מחדש מילוי.איפה שירותיות כבר לראות שכשמסתיים להציע עוד? נתנה תחושה שכבר לא היה נעים לבקש ממנה שוב. הבשר מגיע-לא לכולנו. ללא רוטב. ביקשנו ואז קיבלנו. תוספות מגיעות כחמש-שבע דק מאוחר יותר מהבשר. תחושה שרצו להיפטר מאיתנו מהר!! יצאנו בחוויה לא נעימה, מיותר לציין שהשארנו כמעט אלפייה.חושבת שאפשר להתאמץ ולהשתפר יותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
סבטלנה - תמונה
סבטלנה 4 ביקורות
ארוחה משפחתית
4.8
13/12/15

אתמול ישבנו במסעדה בפעם הראשונה אני, בעלי והורי ונהינו כל רגע. לקחנו אנטריקוט 450 ו-350 מדיום וול- יצא מושלם! הבשר עסיסי ולא שומני מידי, תוספות מעולות וטעימות, לקחנו ציפס, טבעות בצל... וסלט, כמו כן לראשונה לקנו שרימפס שהיו מעולים מבחינת הגודל והטעם ולחם. היום חזרתי לעבודה והמלצתי כבר לכמה אנשים לחוות את החוויה הקולינרית המדהימה הזו בנווה צדק.

עוד פרטים
הוספת תגובה
yoav - תמונה
yoav 7 ביקורות
אוכל טוב, שרות רע. מאוד!
2.3
25/11/15

אוכל טוב זה הבסיס למסעדה טובה, אבל גם השירות חייב להיות מצוין. 1. בנוסף ליינות והמשקאות הקרים ביקשנו גם קנקן מים. המלצרית לא הביאה. 2. בעת הגשת החשבון הגישו בשקית מתנה מעין מאפינ'ז... עוגיות חמאה שלא כמספר הסועדים. 3. הוסיפו לחשבון חיוב על בקבוק יין בסך 200 ש"ח שלא הוזמן. 4. מנהל המשמרת ששמע בדבר התקלות הבטיח לזכות את החשבון ולחייב בניכוי היין ובנוסף להביא עוד מאפינ'ז. המאפינ'ז לא הגיעו! 5. לאחר כל הבלאגן עם חיוב שגוי וחיוב מתוקן מחדש, הביאו לנו את אישוכי החיובים אבל לא הביאו לנו את כרטיסי האשראי. גם כשביקשנו, לקח להם עוד זמן רב להחזיר. 6. מנהל המשמרת מבלי להתבלבל הודיע לנו שהשולחן שלנו כבר מיועד לאורחים שממתינים בחוץ ("אם לא אכפת לכם"), אבל כל העיכוב נבע מחיוב שגוי שתיקונו ארך למעלה מ-7 דקות. על פיצוי אני כבר לא מדבר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Niva - תמונה
Niva 8 ביקורות
חגיגות יום הולדת
4.5
12/07/15

כחלק לפני אחרון של יום הולדת לש בן זוגי סעדנו במסעדה, היה שירות נפלא. מלצרים קשובים ומסבירי פנים. המנות בגודל מצוין. אכלנו נתח קבצים לראשונה, היה רך וטעים. חלקנו פורטרהאוס לעיקרית... וכתוספת שעועית ירוקה וגרטן תפוחי אדמה שהיו פשוט בגודל מושלם שהתאים בול למנה. היה תענוג !

עוד פרטים
הוספת תגובה
chagit - תמונה
chagit 17 ביקורות
אוכל מצויין ואווירה מהממת
4.3
13/06/15

הגעתי עם בן זוגי לחגוג לו עבודה חדשה. כחובב בשר מושבע בן זוגי היה בעננים ממנת הבשר שהוגשה לו, מנה גדולה ולדבריו מושלמת, יחד עם זאת הזמנו את טבעות הבצל ולראשונה הכרנו את היחודיות של... פרמידת הבצל והטעם--- מושלם. אני הזמנתי מנה חלבית של גרטן תפוח אדמה שהיה טעים מאוד. המסעדה מפורסמת אודות לבשר שלה אז לפי תגובת בן הזוג שלי -- פשוט וווווווווווואו

עוד פרטים
הוספת תגובה