נגישות
נגישות

מקום של בשר ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

187 ביקורות וחוות דעת על מקום של בשר

גולש - תמונה
גולש מבקר מתחיל
❤️
5.0
04/10/18

מקום מומלץ ! שירות מדהים ואוכל טעים מאוד .

עוד פרטים
הוספת תגובה
חני - תמונה
חני 3 ביקורות
לא נגיע יותר!
1.5
24/07/18

12 ליולי הגענו לחגוג יומהולדת, לאכזבתינו הבשר לא היה טעים, האוירה רועשת המולה במסעדה עמוסה לא נגיע יותר.ארוחה יקרה ללא סיבה מיחודת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shirit - תמונה
Shirit 83 ביקורות
מקום מהמם
4.5
06/05/18

מסעדה מהממת רומנטית מעוררת השראה וחשק לחזור שוב ושוב. הברמנים יודעים את העבודה ודואגים שתצאי מרוצה. מהמם

עוד פרטים
הוספת תגובה
טל - תמונה
טל 2 ביקורות
ניתן לשיפור
1.0
03/03/18

ציפיתי להרבה יותר מרמה כזאת של מסעדה. הבשר מטופל ברמה בינונית ומטה. מלצריות לא קשובות, מאד עמוסות. הרבה רעש במסעדה

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shirit - תמונה
Shirit 83 ביקורות
ממליצה בחום
5.0
28/02/18

מקום מהמם! הסטייק מושלם, תפוחי האדמה מעוררים חשק ואין על המאפים שמקבלים בסוף הארוחה. השירות אדיב ביותר ומרגיש כמו חו"ל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
פנחס  - תמונה
פנחס מבקר מתחיל
חוויה משפחתית (בגללנו....) וקולינארית (בגלל המסעדה...) נהדרת שלא נשכח הרבה זמן!
5.0
24/02/18

היינו 8 אנשים. הזמנתו 5 מנות ראשונות, 2 לחמים עם זיתים, 8 מנות עיקריות, 2 קינוחים (וקיבלנו עוד אחד על חשבון הבית), יין, שתיה קלה, קפה, תה. המנות הראשונות היו טעימות להפליא ומושקעות.... המנות העיקריות הוגשו עם התוספות שהזמנו והכל הגיע בתיזמון מושלם. נציין כי הבשרים היו במידות עשויה שונות וכולן היו על פי בקשתנו. המנות היו עשירות יותר ממה שחשבנו. השירות היה אדיב ומפנק. שילמנו 1,645 ש"ח על הכל (ז"א מחיר ממוצע לסועד קצת יותר מ-200 ש"ח). ישבנו קצת יותר מ-3 שעות והיה זה ערב מקסים! מקום מומלץ לאוהבי בשר באווירה נהדרת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
עדן - תמונה
עדן 2 ביקורות
מומלץ מומלץ מומלץ!!!
4.8
14/02/18

אני ובן זוגי חגגנו את יום האהבה, הגענו למקום של בשר בנווה צדק מקום פינתי ויוקרתי מבפנים, אווירה מאוד רומנטית, האוכל הגיע מהר והבשר מצויין, מחירים קצת יקרים אבל שווה את המחיר, ובנוסף... שירות יוצא מן הכלל, מומלץ מאוד!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ilana - תמונה
Ilana מבקר מתחיל
גן עדן בשפתיים שלי
4.5
09/01/18

מקום רהוב עלינו, חוזרים כל פעם שיש סיבה למסיבה. לשבת על הבר זו חוויה עוד יותר מרתקת, מקבלים תשומת לב מיוחד ועוד מפנקים אותנו. אין על האוכל ואלכוהול שלהם!!! ממליצה בחום... בעקרון מתאים... מאוד למשפחה או אוירה רומנטי לזוג. מנות גדולות ומאוד טעימות. מחיר ממוצע לסועד (עם מנה ראשונה, יין, וכולי), יוצא בערך 240 שקל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אמיר - תמונה
אמיר 2 ביקורות
סטייקים טובים יחס מבאס
2.3
17/12/17

הגענו לארוחת ערב. זוגתי המינה סטייק פילה (140 שח) ואני סטייק אנטריקוט (138 ש"ח) - מחירים גבוהים מהמופיע באתר, ובאופן כללי לא זולים. האנטריקוט שהוזמן מדיום הגיע מדיום-וול - בשר אפור... בשוליים, זאת לאחר שוידאתי מראש בעת ההזמנה כי מדיום אצלם משמעו בשר ורוד עד אדום במרכז. המלצרית טענה שזה מדיום. קראה למנהלת המשמרת - זו הציעה שיכינו חדש ושזה ייקח זמן וציינה כי היא נורא מצטערת. הסכמתי. אכן לאחר 20 דקות הגיע חדש עשוי מדיום כנדרש. איכות הבשר היתה טובה אבל לא מצויינת. בינתיים זוגתי כבר כמעט סיימה את הסטייק שלה. מה שהפך את הארוחה לקצת מבאסת. הצוות (2 מלצרים ואחראית המשמרת) לא עשה כל מאמץ לשפר את החויה (מחוה של פיצוי או משהו כזה). זו זכותם כמובן אבל אנחנו יצאנו בטעם חמוץ מהארוחה. מקום שמחזיק מעצמו ראוי שיעשה מאמץ להוציא את הסועדים בהרגשה טובה. אצלנו זה לא קרה ולכן ספק רב אם נחזור לשם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shirit - תמונה
Shirit 83 ביקורות
רומנטי ומרומם
5.0
30/11/17

אם רוצים להרגיש מאוד מיוחדים, המסעדה הזו מאוד שווה. כיוון שהמיקום שלה נמצא בנווה צדק שזה מיקום מאוד רומנטי. הצוות ממש אדיב ומסייע ללקוח בכל בחירה. גם אם צריך לשנות משהו במנה אין כל בעיה... העיקר שהלקוח מרוצה. והדובדבן שבקצפת!!! שמקבלים בתום כל ארוחה 2 מאפינס לכל סועד שזה הכי כיף לצאת בהרגשה מתקתקה וללא עלות שווה!

עוד פרטים
הוספת תגובה