נגישות
נגישות

מקום של בשר ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

187 ביקורות וחוות דעת על מקום של בשר

eyal.dandi - תמונה
eyal.dandi מבקר מתחיל
לא מומלץ כמקום של בשר
1.0
12/12/19

ביקרנו, אשתי ואני ב"מסעדת הבשרים" "מקום של בשר" בנווה צדק. זאת לאחר המלצות רבות באינטרנט והיכללות בין 10 מסעדות הבשר הטובות. נענינו להמלצת המלצר והזמנו סטייק אנטריקוט פריים ריב שליד... העצם. עם העצם. במשקל של כ 650 גרם במידת עשייה בינונית. הבשר, היה קשה. לא ניתן היה להתמודד עם הנתח. המנה הוחלפה באחרת דומה או זהה וגם לאחר ההחלפה, הבשר היה מאוד קשה. על פניו, ציפיתי ממסעדה שמתהדרת במקצועיות בבשר, שתדע לעשות זאת. אשתי ואני חשבנו כבר לוותר ולעזוב אך, המרחק שעשינו כדי להגיע, הגענו מחיפה והשעה המאוחרת, הסכמנו לקבל נתח פילה שומני מעט, שהיה יותר טוב ואיתו סיימנו את הביקור. השירות בתחילת הביקור במסעדה היה טוב ולאחר שביקשנו להחליף את המנה, החליפו לנו מלצר וחווינו שירות לא טוב. מאחר שהגענו לרגל אירוע אישי זוגי, לא רצינו לקלקל לנו את האירוע ועזבנו בהותירנו תשר מינימלי הכרחי. לפיכך, "מקום של בשר" בנווה צדק, זוגתי ואני לא ממליצים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
nuritlamdan - תמונה
nuritlamdan 2 ביקורות
אכזבה!!!!!!!
2.5
16/07/19

בהמלצה של אנשים שבקרו במסעדה הזמנתי שולחן ל8 סועדים תוך ציון שאנו חוגגים יום הולדת 50. בבוקר יום ראשון התקשרו לוודא שאנו באים ושוב ציינתי שאנו חוגגים 50 לאחד הסועדים הגענו בזמן, קבלנו... שולחן ואז התחילה ה"חויה". הגברים בקשו חצי ליקר בירה כל רחד. לאחר זמן ממושך הגיעו אלינו ואמרו שכל הספלים של החצי ליטר נשברו ויש רק של שליש. כשהבענו אי נחת פתאום צצות משום מקום ספלים חצי ליטר. ניסינו להזמין מנות ראשונות מה שבקשנו, דוקא באותו יום אין (נתח קצבים). עברנו למנות עיקריות כל אחד הזמין ואמר מה מידת העשיה שהוא מבקש. אני הזמנתי 350 גר אנטיקורט מדיום. לקח המון זמן עד שהאוכל הגיע ולצערי הרב קבלתי סוליה שנעשתה וול וול דאן. הבנים התעקשו שאחזיר, החזרתי והסכמתי להחלפה שעד שהיא הגיע (עשויה היטב יש לציין) כלם כבר מזמן סיימו לאכול אני כבר לא מדברת על הרעש הנורא שבמסעד או על כך שהצפיפות בשולחן ל 8 שקבלנו היתה מאוד לא נוחה בקצור - הצלחתי להרוס מסיבת יום הולדת תודה נורית

עוד פרטים
הוספת תגובה
shara1z1a - תמונה
shara1z1a מבקר מתחיל
היה אחלה בחלה..! דנה ונגה עשו את הארוחה בסניף ראשון לציין..!
4.8
26/04/19

היינו 3 חברים בסניף ראשון לציון והיה מצוין, הבשר הגיעה מהר והיה טעים מאוד, נתחים יפים מאוד..! השירות היה מצוין, תודה לנגה ודנה על השירות..!

עוד פרטים
הוספת תגובה
אבנר - תמונה
אבנר 20 ביקורות
האיכות והשירות מחייבים אותך לבקר בה!!!
4.5
02/02/19

כדי להגדיר מקום כטוב או רע, בדרך כלל ישנם שלושה מרכיבים... הבת זוג שאיתך, השירות והחשוב ביותר, איכות האוכל וטעמו. אין ספק שמקום של בשר הוא המקום לאכילת בשר איכותי ומגוון. אך במקום הזה... יש את השירות המקצועי ביותר שהרגשתי וראיתי בישראל. הצוות מתודרך ומקצועי ואדיב בדרך שעושה את הארוחה לנעימה וכייפית. הבשר נימוח בפה, טרי, טעים, מוגש בצורה יפייפיה ובקיצור חובה לאוהבי בשר!! המחיר אומנם יקר אך שווה כל שקל. מומלץ ביותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של בוריס
בוריס
29/01/2020
יצאנו מהמסעדה לפני כמה דקות נפעמים ומלאי רגשי תודה . איזה אוכל מעולה , הבשר הגרטן והסלט , הקינוח המעולה - פשוט אין מילים 10 !!
Shirit - תמונה
Shirit 83 ביקורות
רומנטי וקסום
5.0
28/11/18

תודה ליותם, על העזרה והרצון הטוב , תודה לצוות ששירת אותנו בשמחה והגיש לנו מנה נפלאה, המקום עצמו יודע להחזיר לקוחות. שווה להגיע.

עוד פרטים
הוספת תגובה
גולש - תמונה
גולש מבקר מתחיל
טעיםםםםםם
5.0
04/10/18

האוכל היה עשוי בצורה מעולה, המנות תאמו את המחיר והקינוח היה מדהים

עוד פרטים
הוספת תגובה
גולש - תמונה
גולש מבקר מתחיל
אוכל בינוני וצפוף מדי.. לא שווה את המחיר בכלל
2.8
04/10/18

השירות היה מעולה...............

עוד פרטים
הוספת תגובה
גולש - תמונה
גולש מבקר מתחיל
מומלץ לבקר
4.5
04/10/18

בשר ברמה גבוהה במחירים סבירים

עוד פרטים
הוספת תגובה
גולש - תמונה
גולש מבקר מתחיל
מומלץ
5.0
04/10/18

האוכל היה מצויין. השירות מקצועי ואדיב

עוד פרטים
הוספת תגובה
גולש - תמונה
גולש מבקר מתחיל
תענוג יקר
4.3
04/10/18

האוכל והשירות מעולים, המקום די צפוף והמחירים יקרים מאוד

עוד פרטים
הוספת תגובה