נגישות
נגישות

ספגטים ביקורות וחוות דעת - עמוד 9

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

97 ביקורות וחוות דעת על ספגטים

 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
08/05/10

אכזבה צרופה. (בואו נגיד שכשקראתי שהרשת בקשיים, לא התפלאתי)שילוב אומלל של אוכל באיכות ירודה, שירות חובבני.מה שכן - המקום נראה מזמין...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
20/02/10

הייתי שם ביומולדת, והיה בסדר. לא יותר. הרגשתי שחומרי הגלם לא טריים במיוחד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.0
26/12/09

התקשרתי להזמין משלוח לקחו טלפון לא חזרו 10 דקות התקשרתי שוב ולקחו עוד פעם מספר ,הפעם אחרי 10 דקות חזרו דיברה איתי בחורה לא מקצועים ואמרה לי את המחיר, להפתעתי המשלוח הגיע עם מחיר יקר... ב10ש"ח אני לא רוצה להישמע קטנונית אבל או שאתם לא יודעים כמה עולה או שלא עדכנתם מחירים. אם אומרים ללקוח מחיר בטלפון הוא מצפה שהחשבון יהיה זהה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Koby - תמונה
Koby מבקר מתחיל
1.3
14/12/09

אכלתי במסעדת ספגטים סניף פ"ת, עד שהתייחסו אלינו לקח המון זמן. השירות היה זוועתי ברמות קשות, המנה הייתה טפילה וחסרת טעם. לא ממליץ להגיע לשם שוב בחיים!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Rafi - תמונה
Rafi 13 ביקורות
1.7
15/06/09

כלקוח קבוע של המקום וכחבר מועדון אני מאוד מאוכזב מהיחס הטעם והשירות. כשהגענו למקום והצגנו בפני המלצרית את השובר עשתה פרצוף של "עודפעם באו לי כאלה עם שובר" ... המנות הגיעו (4 סועדים) לא... ביחד אז זוגתי המתינה מספר דקות עד שהגיעה מנתה. אני אכלתי את המנה החדשה של כרובית עם קארי שהייתה חסרת טעם וללא תבלון ראוי. כולי תקווה שנוכל לחזור ולהנות כבעבר מהשירות וממסעדה טובה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אילה  - תמונה
אילה 3 ביקורות
4.3
10/06/09

מקום מדהים ביופיו . האוכל מצויין הכל הגיע טרי וחם . המנות היו מצויינות סלטים הירקות טריים כאילו נקטפו מהגינה . הלחם טרי . הפסטות תענוג לחיך . מומלץ בחום .

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
5.0
21/05/09

ב- 25.4.09 חגגנו בר מצווה במסעדה.היה אירוע מדהים, אוכל מעולה, הצוות נענה לכל בקשה עם כל הלב והייתה פשוט שבת קסומה.האורחים שלנו לא הפסיקו לדבר על האירוע מרוב התרגשות.תודה רבה !!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
13 ביקורות
3.0
17/03/09

אינני כותב בשליחות בעל עניין כלשהו..אנו נוהגים לפקוד את המסעדה מפעם לפעם ומכיוון שהיינו מרוצים אף ערכנו במקום אירוע (שזכה לתגובות מצויינות מן האורחים..). אני מציע לכל המאוכזבים לבחון את... המקום מזווית הולמת - כאן לא מזמינים שרימפס או אנטריקוט..אבל בקטיגורית הפיצה-פסטה המקום בהחלט ראוי. לא נתקלנו מעולם באוירה לחוצה, ההיפך הוא הנכון. המסעדה משתדלת להשתפר על ציר הזמן ומגישה בהחלט מנות ראויות וטעימות, יש סה"כ ניהול הדוק , שירות של מלצרים צעירים והמקום מתוחזק בקפידה...אם תהיינה נפילות אני בהחלט מבטיח לעדכן...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
31/01/09

שמחנו לקבל קופון לכבוד יום ההולדת של בתי.50 שקלים למימוש בארוחה זוגית שתכלול מנה ראשונה שתי מנות עקריות ושני קינוחים.החלטנו לנצל את קופון המתנה והזמנו שולחן ל8 סועדים בשבת כדי לחגוג את... יום ההולדת..איזו טעות! חיכינו מחוץ למסעדה 45 דקות עד שהתפנה השולחן שהזמנו.ואז המשיך מסע היסורים, הפוקצה הגיעה לא אפויה, וכמובן שהחזרנו אותה, המנות שהזמנו הגיעו אחרי עוד 50 דקות, האנטריקוט 2 מנות הגיעו קר ולתלונתינו, הציעו לחממם, ואז הרסו אותם לגמרי, הם הפכו לסוליות,אחד מאורחי ויתר עליו בשלב הזה.לתלונותינו, קרא המלצר למנהלת המשמרת, וזו ביקשה לפצותנו.שתיה חמה לכולם ו 3 קינוחים.כשביקשנו לשלם את החשבון,ולממש את קופון יום ההולדת,חזרה אלינו ה"מנהלת"והודיעה לנו שלא נוכל להשתמש בו, כי לא הזמנו 2 קינוחים...(הרי הם היו הפיצוי שקבלנו על כל עוגמת הנפש שעברנו)אלא, רק אם היא תכניס אותם לחשבון.ו 7 מנות עקריות שהזמנו לא ענה על הקריטריונים של הקופון ! ? מה שאני יכולה להציע לכולכם ,אל תגיעו לשם בשבתות!!! את יום ההולדת הזה יכולנו לחגוג בצורה הרבה יותר מוצלחת במקום אחר!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.3
21/01/09

ירד לי התיאבון...אתמול הייתי שם עם בן זוגי, אני לקוחה קבועה שלהם, היו ימים שהייתי אוכלת שם כל יום...ושתבינו גם בן זוגי אהב מאוד את המנות והיינו אוכלים שם כמעט כל יום, בגלל זה נרשמתי... למועדון הלקוחות שלהם,מדי שבוע היו שולחים כל מיני קופונים עם זיכויים ואף פעם לא השתמשתי בהם,כלקוחה קבועה, גם רשומה במועדון החברים, וגם לכבוד היום הולדת שלי, הם שלחו לי לפני חודש כבר, קופון שמזכה אותי ב 50 שקלים הנחה, הגעתי לשם ופניתי למלצרית, הסברתי לה שהקופון לא עליי אבל אני לקוחה קבועה, רשומה במועדון החברים , וגם היינו הלקוחות האחרונים במסעדה, היא בהתחלה הציעה שאחפש את הקופון במייל שלי,והלכנו לעבר המשרד, בדרך דיברה בתוקפנות ואמרה שגם קופון ליום הולדת מותנה בשבוע לפני היום הולדת או לאחריה, למרות שלקופון יש מס' מסויים וניתן להשתמש בו רק פעם אחת!!!!, ולא נתנה לי לחפש את הקופון במייל שלי, ירד לי החשק לאכול נשבעת לכם...אני כ''כ נאמנה להם, אוכלת שם המון, מזמינה לעבודה, היו ימים שאכלתי שם כל יום...ומתחשבנים איתי על 50 שקל בקופון של יום הולדת? ועוד אני רשומה במועדון חברים, זה לא שהמצאתי איזו הנחה. וזה לא שביקשתי כל יום, חד פעמית באתי לשם וביקשתי בכיף,לנצל את הקופון שנתנו לי במתנה!!!, מסתבר שהמתנה הזאת בכלל לא מתנה, תגובת המנהל, ''יש תאריכים על הקופון'', לא מבין שמדובר בלקוחות קבועים, לקוחה שגם רשומה במועדון החברים, ומתנה!!!!, לקופון יש מספר, מנצלים אותו פעם אחת ולא צריכה להיות שום בעיה, אבל לתת מתנה ולתחשבן עליה?, אגב, מבדיקה שערכתי, על הקופון לא רשומים תאריכים... ,אני מצטערת עד היום שאכלתי שם... עכשיו אני יודעת, שאחרי שהורידו לי את החשק לאכול פעם אחת...בתקופה הקרובה אני כבר לא אבוא לשם...

עוד פרטים
הוספת תגובה