נגישות
נגישות

ספגטים ביקורות וחוות דעת - עמוד 10

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

97 ביקורות וחוות דעת על ספגטים

 - תמונה
2 ביקורות
2.0
27/09/08

אז התארחנו ביום חמישי האחרון, אני ובעלי במסעדת ספגטים בפתח תקווה. אמרו לנו לא ללכת, אמרו לנו שהאוכל נוראי ויקר ללא סיבה. אז אמרו לנו!!! בכל זאת הלכנו. התיישבנו באזור דווקא נעים והמלצר... ניגש והסביר לנו על הספיישלים- משהו עם שרימפס. שאלנו מהיכן השרימפס וממש לא קיבלנו תשובה- כנראה קפוא מהשטחים. בכל אפון מסתבר שחוץ משרימפס אין פירות ים. הזמנו מנה ראשונה- סלט הבית- פשוא עלוב- חסה חסה וחסה עם בטטה מעל- ועל זה כמעט 50 שקל- בלי לחם ליד!!! התביישתי בשביל המקום. לאחר מכן הזמנו עיקריות- הזמנתי מנה של רוטב רוזה שהיה סביר ביותר אבל כששאלתי אם יש סוגים אחרים של פסטה חוץ מספגטי אמרו לי שלא! מסעדה שקוראת לעצמה מסעדה איטלקית ולא מגישה דבר חוץ מספגטי...מוזר משהו. אח"כ כששאלתי איפה מכינים את הספגטי הסתבר לי שזה פשוט ספגטי של ברילה שקונים בסופר- וזה מה שמגישים במסעדה שקוראת לעצמה מסעדה איטלקית- תכינו בעצמכם!!! זה באמת כבר היה עצוב. בעלי, בכל אופן, הזמין פרגית עם פירה- הפרגית הייתה סופר משעממת ולפי דברי המלצר היא המנה המעניינת ביותר בתפריט. בגלל שכל כך השתעממנו ביקשנו להחליף את הפרגית- אך המנהל רפי (כמובן שלקחתי את שמו) התייחס אלינו בזלזול- וטען שאכלנו כבר מהמנה. ישר אחרי שסיימנו איתו את הויכוח הבחנתי שהוא נוזף במלצר שלנו- כנראה שהמנהלים פורקים את תסכולם על העובדים -במקום לשנות את התפריט הגרוע. יצאתי מהמקום מזועזעת מהאוכל העלוב, מהיחס הדוחה של המנהל,מהמחירים המופקעים, ועם כאב בטן שהתפתח לאחר מכן לקלקול קיבה! מזל שברקע היה את השיר של דורותי- somewere over the rainbow" מה שאיפשר לי לצאת רגועה מהמקום. בכל אופן,אני ממליצה בחום להתרחק מהמקום הזה!!! מסעדה איטלקית זה בטוח לא!!! הבן שלי בן ה-8 מכין ספגטי יותר טעים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
2.0
27/07/08

אני רוצה להגיד שהרשת הזאת פשוט זוועה, לא פעם ראשונה, ואני לקוחה קבועה שלהם היחס שלהם משפיל!! הם דוחים!! הם יקרנים ומגעילים!! אני לקוחה קבועה שלהם, הזמנתי מאות פעמים], גם במסעדה עצמה וגם... טלפונית פעם אחת ביקשתי מעט עליי בזיליקום בהזמנה, תגובת הנציג ששאל את הטבח הייתה ''לא ניתן להוסיף , זה לא במנה''- סתם לידע כללי מנה של 50 שקל!!!!+דמי משלוח, ללקוחה קבועה במקרה אחר: ביקשתי להזמין לעבודתי בפ''ת מנה אחת של ספגטים שעולה אצלהם 43 שקלים, עבודתי בפ''ת ממוקדמת מטר מהמסעדה, הם דרשו דמי משלוח נוספים ולא הסכימו לוותר עליהם. גם תגובת המנכ''ל היתה אדיוטית לחלוטין וחסרת כל תוכן היחס פשוט מוריד את התיאבון וגם המחירים המופלגים!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.4
14/06/08

בהחלט לא מומלץ. הזמנו ב8:20 קיבלנו את ההזמנות ב9:30 קיבלנו אנטריקוט גומי לא לעיס. מרק לא כפי שהזמנו. המלצר שכח להקליד הזמנת סלט חוייבנו על מנה שלא הזמנו. נאמר לנו שזוכינו על מרק... שהחזרנו אבל הוא כן הופיע בחשבון. הוצע לנו פיצוי בצורת שתיה חמה על חשבון הבית (לא לקחנו). הילדים בחרו קינוחים (פיצוי) - בבית גילינו שארזו לנו שונים מאלה שהם בחרו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.0
08/06/08

הייתי שם לפני חצי שנה באחד מימי השבת בצהריים. המסעדה הייתה די עמוסה, ואולי בגלל זה קיבלנו את המנות אחרי המתנה ארוכה..בסך הכל האוכל נחמד. חשוב לי לציין שלגבי ה"צפוי"זה בגלל שבחרתי במנה... די שגרתית אז אולי לא הופתעתי, אבל יכול להיות שהאחרת מפתיעות. בסך הכל טעים. בכל מקרה מסעדה נחמדה, אם אתם אוהבים איטלקי, לכו על זה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
6 ביקורות
4.7
10/05/08

אכלנו ארוחת צהרים ביום שבת 10.5.2008 עם שני הבנים שלנו בני 3 ו-6.הזמנו שולחן לשעה 14:00 ואיך שהגענו ישר הושיבו אותנו.מיידית הגישו 2 תפריטים לילדים + צבעים ואפשרות לצייר. פשוט וחכם.שירתה... אותנו מור שהייתה נהדרת ומאוד סבלנית לילדים והסבירה כל דבר לילדים בהמון סבלנות ובכיף.הילדים "חיסלו" פיצה שהיתה טובה מאוד.אשתי הזמינה מלנזנה שהיתה מצויינת,אני אכלתי פולו רוסו שהייה נהדר,הווינשטפן מהחבית היה מעולה ובקיצור, היה לנו תענוג וגם לילדים.מומלץ בחום -ותשמרו על מור!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
17/04/08

חגגנו יום הולדת במסעדה ונהנו מאוד. המסעדה מעוצבת להפליא, גם האזור החיצוני של המסעדה מקסים, מרגישים מחוץ לעיר... אוכל מעולה ושירות מצויין!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.0
18/02/08

לא מומלץ בכלל! הכל מאכזב מהאכול ועד השירות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.7
14/02/08

הזמנו 2 מנות עסקיות במחיר של 59 ש"ח כל אחת. המנה הראשונה היתה מרק בצל אך המנה היתה קטנה מאוד ואפילו מבזה. המנות העיקריות היו בינוניות בטעם אך גם פה, כמנה עיקרית, הכמות לא מספקת. שתי... המנות הגיעו ללא תוספות כלשהן כך שיצאנו רעבים...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
15/12/07

הגענו אופטימים ומפרגנים למקום חדש. לצערנו חיכנו 40 דקות [עם ילדים] האוכל הוגש קר .ברויולי בטטה היה חול. הרגשנו שפיספסנו השארנו 500 שקל . לתמורה לא טעימה. קשה להמליץ,הלואי שתצליחו... להשתפר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מאיה ומולי - תמונה
מאיה ומולי מבקר מתחיל
3.3
20/11/07

אני וחברתי הזמנו ספגטי , הספגטי של חברתי היה אמור להיות בסגנון רוזה לפי הסבר המלצרית אך הוא היה נראה כמו עגבניות בלבד , הטעם של שני המנות היה בינוני ומטה ומסתבר ששנינו קיבלנו קילקול... קיבה (זה לא בצחוק) סבלנו מבחילות וכאבי בטן.

עוד פרטים
הוספת תגובה