נגישות
נגישות

ספגטים ביקורות וחוות דעת - עמוד 8

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

97 ביקורות וחוות דעת על ספגטים

רון ברשטין - תמונה
רון ברשטין מבקר מתחיל
אירוע בר מצווה 27/10/12
4.8
29/10/12

מסעדה מעולה,ערכנו בר מצווה היה מצוין כל האורחים במסעדה נהנו מאוכל טוב מסביבה נעימה משירות של המלצרים אנחנו ממליצים לכולם!

עוד פרטים
הוספת תגובה
שרית - תמונה
שרית מבקר מתחיל
אירוע מדהים בספגטים פתח תקווה
4.5
23/10/12

השבוע ערכנו לבננו חגיגת בר מצווה בספגטים, היות ואנו מכירים את המסעדה טיב האוכל והשירות לא הופתענו כי האירוע היה מוצלח מאוד !!! המקום היה ערוך בצורה חכמה ומחושבת, האוכל והשירות נפלאים... כתמיד. מנהלת האירועים קורל לא נחה לדקה ומילאה כל בקשה מצידנו או מצד האורחים. קיבלנו המון מחמאות מהאורחים: המקום המיוחד, האוכל, שירות, אוירה ואפילו ההקרנה של הסרטים שהכנו על קירות המקום- הכל נפלא. אנחנו הצבנו גם משחקים לילדים על הדשא, כך שלהורים הייתה גם קצת מנוחה וכייף. תודה לדני בעל המקום, לקורל ולצוות הנפלא. אני יודעת שיש כבר עוד חברים שלנו שהאירוע שלהם בדרך אליכם...תודה !

עוד פרטים
הוספת תגובה
לילי חביב - תמונה
לילי חביב מבקר מתחיל
אירוע בר מצווה
5.0
12/09/12

ערכנו בר מצווה והיה מקסים, כל האורחים התקשרו להודות לנו על האוכל, השירות, המקום, היה תענוג מושלם. מומלץ בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קרן - תמונה
קרן מבקר מתחיל
וואו
5.0
05/09/12

מסעדה מעולה!!!כל פעם מחדש שאני מתארחת במסעדה אני נהנת משירות אדיב ומקצועי,אוכל טוב,מקום מהמם,ובכלל, לא להאמין שיש מסעדה כזו בפ"ת.מחירים סבירים למנות מפנקות וטעימות.ממליצה בחום לכל... מאורע.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מימי - תמונה
מימי 59 ביקורות
מסעדה שווה ביותר בפתח תקווה
5.0
05/09/12

בהתחלה הייתי סקפטית, חשבתי שזו מסעדה של פאסט פוד כמו מקדולנד של ספגטים, אבל המציאות עלתה על כל דמיון. הגענו למסעדה מעוצבת ויפה, עם שירות מעולה, ותפריט כמו בסרטים. פסטה טריה תוצרת בית עם... נתחי פילה, רביולי בטעם כמו באיטליה, הסלט עם צ'יפס של בטטה מעולה. היינו 4 סועדים והתפנקנו גם עם פיצה פטריות עם בצק דק וטעים. המחיר סביר ביותר לתמורה שקיבלנן. עכשיו יש לנו לאן ללכת לאכול טוב בפתח תקווה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מורן - תמונה
מורן מבקר מתחיל
מומלץ!
4.3
15/07/12

מסעדה מעולה... ספגטי בלונז שלהם מאוד טעים... המסעדה קצת יקרה למשל בלונז 53 אבל זה שווה את המחיר! כמו-כן, השירות ממש טוב..

עוד פרטים
הוספת תגובה
carmit - תמונה
carmit מבקר מתחיל
מתביישת עבורכם
1.3
17/11/11

אני כל כך כועסת שטרחתי לעבור כאן את כל תהליך ההרשמה ולו רק כדי להזהיר אחרים. אני האחרונה שרושמת תגובות מסוג זה או בכלל, אבל הפעם- התחושה הייתה שכשיורקים לך בפרצוף- את לא יכול לשתוק... ולעבור הלאה. הערב גשום וקריר, ובא לי להתפנק באיזו פסטה טעימה וקינוח ליד. זוכרת את ספגטים לטובה מירושלים. הזמנתי פסטה ופאי תפוחים מסניף פתח תקווה. 90שח. סכום לא מבוטל למזון שהייתי יכולה לשבת במסעדה וליהנות או להחזיר למטבח אם אני לא מרוצה. המנות של הפסטה רק הולכות וקטנות והמחיר נותר זהה אם לא עולה..וגולת הכותרת הייתה מצבו של הפאי. קר, חציו מרוסק בתוך הקופסא. נראה כאילו נברו בו, טעמו ממנו והשאירו לי. שיחה נזעמת לנציגה שלא הניבה אמפתיה והבנה רבה מדי.נראה היה שהיא רגילה. נשאלתי מה ברצוני לבחור: פיצוי- בהזמנה הבאה (וכזו לא תהיה) או קינוח שישלחו אלי.אם אתם רוצים לפצות - תפצו. אל תשאלו. בכל מקרה, מקווה לא להיתקל שוב בכזה זילזול פושע בלקוח. 34 שקלים לפחות שיזרקו לפח. חבל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
22/01/11

האוכל היה בסדר. השירות היה בסדר עד אשר היינו צריכים (מסתבר) את התערבותו של מנהל המקום. היחס שלו היה מתחת לכל ביקורת, לא היה בכוונתו להקשיב ולהבין את הבעיה. שורה תחתונה, עם יחס כזה... ללקוחות, אנחנו לא נחזור לשם אף פעם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יהודה - תמונה
יהודה 3 ביקורות
4.0
22/08/10

ביום שבת 21.8.2010 חיכה לנו שולחן מסודר עם מושב לתינוק כפי שביקשתי, המיזוג עבד והמסעדה היתה קרירה ונעימה, לפחות 8 מלצרים/יות קיבלו את פנינו, הזמנו פיצות ופסטות, הפיצות היו חלומיות,... בדיוק כפי שמגישים בצפון איטליה, בצק דק ופריך, ומעליו כל טוב, ממש התמוגגנו, הפסטות היו טובות והפינוק שאני ממליץ עליו (למרות שהיה יום חם) זה מרק חומוס מעולה, סמיך ועשיר, תענוג. לסיכום: תשלום הוגן לאוכל טעים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ran Lev - תמונה
Ran Lev 10 ביקורות
3.0
24/07/10

כנראה שצריך להתאים את הציפיות אנחנו אוכלים עם הילדים שם פעמיים בחודש בממוצע - הרבה יותר מאשר בכל מסעדה אחרת בסביבהץ האוכל בסדר גמור - לא גורמה אבל מי מצפה לגורמה ברשת כזאת, טעים גם לנו... וגם לילדים מעולם לא קיבלנו אוכל שחשוד באי טריות השירות טוב מאוד, ידידותי להורים וילדים כאחד כשנתקלנו במנה שלא אהבנו היא הוחלפה ללא דיחוי אם אתם מגיעים בשבת בצהריים המסעדה מלאה והשירות יהיה מדרך הטבע איטי...

עוד פרטים
הוספת תגובה