נגישות
נגישות

רובינשטיין - Rubinstein ביקורות וחוות דעת - עמוד 8

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

342 ביקורות וחוות דעת על רובינשטיין

oren_fly15 - תמונה
oren_fly15 מבקר מתחיל
בינוניות
3.0
04/02/12

מקום נחמד ונעים ,ישבנו לארוחת שישי פרגית והמבורגר היו טובים( אין יותר מידי מה לטעות)אבל האנטריקוט אוי האנטריקוט,אין קשר בין הנראות בויטרינה לסטייק שהגיע.מי שחתך את הסטייק כנראה היה... בהתלמדות יצאו ל 2 אנשים חתיכות מביישות חלק עבה חלק דק מידות עשייה לא בכיוון בקיצור יש מה להשתפר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
amnon abadi - תמונה
amnon abadi מבקר מתחיל
שירות מעולה ארוחה קצת פחות ...
3.0
21/01/12

הזמנו את פלטת הקצבים שהמליצו לנו עליה ... לבקשתנו בשר מידיום מינוס .. הגיע וול לצערנו היה קצת קשה . הפלטה היתה לא חמה היין ווויסקי ביחד עם שרות אדיב על הבר גרמו לנו להישאר שם ולהנות... מהאוירה חבל אלי ואמנון .. חבל

עוד פרטים
הוספת תגובה
Tomer Mor - תמונה
Tomer Mor 2 ביקורות
מעולה כרגיל
4.8
31/12/11

בדרך כלל אני לא כותב חוות דעת על מסעדות אבל אחרי ששבוע שעבר כתבתי פעם ראשונה ביקורת נוראית על מסעדה הרגשתי צורך לכתוב גם אחת טובה כדי לאזן אצלי את החוויות. היינו תשעה אנשים... ברובינשטיין, המסעדה הקבועה שלנו לחגיגית ימי הולדת, והיה פשוט מדהים כרגיל. האנטריקוט שלהם הכי טוב בארץ, המנות הראשונות טובות ומגוונות ובעצם הדבר היחיד שהייתי מחזק שם זה הקינוחים אבל אני במילא לא בן אדם של קינוחים. מה שכן, הייתי מזיז את עמוד הקינוחים רחוק מהעמוד של האנטריקוט כי כמעט התפתינו להזמין עוד אחד בנוסף לקילו וחצי שחלקנו שלושה אנשים. השירות היה מעולה, גם באופן יחסי למסעדה של שבוע שעבר וגם באופן אבסולוטי והייתה לנו מלצרית מעולה בשם פאולה שזכרה כל מה שביקשנו למרות השיגעונות שלנו. ויש לנו הרבה כאלו. פעם ראשונה שזה קורה. בקיצור להיט! דבר אחד שמומלץ לשים לב אליו, במיוחד כשהולכים קבוצה גדולה, הוא עניין האבטחה. ברובינשטיין גובים 2 שקלים לאדם שהגיעו ל20 שקלים בחשבון למרות שהיינו רק 9 אנשים. ולמרות שהמאבטח אינו בודק את הנכנסים ולא הבחין בעובדה ששלושה מאיתנו חמושים לעייפה כולל בסכינים שהבאנו מהבית על מנת לאכול את הבשר (הסכינים הם נקודת התורפה של כל מסעדת בשר בארץ).

עוד פרטים
הוספת תגובה
ילנה - תמונה
ילנה 23 ביקורות
מדיניות מוזרה...
3.0
10/11/11

האוכל היה בסדר, חוץ מזה שהמנות קטנות יחסית (בעלי היה צריך שתי עיקריות בשביל לא לצאת רעב) והסטייק שלי היה לא משהו. אבל ההפתעה הגיעה יחד עם החשבון - גילינו שהוא הרבה יותר גבוה ממה... שציפינו. התברר כי בטעות הביאו לנו תפריט צהריים. המלצרית אמרה שתתקן את החשבון, הביאה חדש ואמרה שהורידה 60 ש"ח - ההפרש. האמנתי לה ולא בדקתי בקפדנות. אבל בבית הייתי סקרנית וגיליתי שההפרש הוא לא 60 אלא 85 ש"ח - אני מניחה שבחורה בגילה אמורה לדעת חשבון, אז כנראה זו שיטת המצליח של המקום - לרמות בקטנה ולקוות שלא יבדקו. וחבל כי בכללי נהנינו מהמקום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Gil Zellner - תמונה
Gil Zellner 8 ביקורות
3.3
21/10/11

מחירי המנות נמוכים יחסית לז'אנר ולאיכות, אך גם המנות יותר קטנות. מאוד טעים, ממליץ בחום, אם כי צפוי שתאלצו לקחת יותר ממנה לאדם על מנת לצאת שבעים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
28/08/11

האוכל היה מדהים..בעיקר הבייבי ריבס..פשוט תענוג! מבושל בדיוק במידה..בכלל השף שם מהשורה הראשונה...שירות יוצא מן הכלל..עיצוב יפה וחמים..

עוד פרטים
הוספת תגובה
תמר - תמונה
תמר מבקר מתחיל
4.3
30/07/11

מסעדת הבית שלי מאז שעברתי לאזור נתניה! המקום מזמין, חם ומקרין אוירה של חו"ל. השירות תמיד אדיב, מקצועי ונכון לעזור. האוכל תמיד נעים לעין ונפלא לחך. החוויה הקולינארית תמיד מושלמת. בקיצור... - כמו לחזור הביתה...כל פעם מחדש@!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
23/07/11

באנו בפעם הראשונה, ללא צפיות. ביום ד אחה"צ המסעדה היתה פנויה ומזמינה. השירותים מהודרים ונקיים מאוד. הזמנו עיסקייות. הביבי ריפס היה קצת ביג ריפס. אך מרגע הגעת מנות האנטריקוט אמרנו... לעצמנו- זו המסעדה הטובה מכולם

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.7
19/06/11

דבר ראשון, אני רוצה להדגיש כי זו לא פעם ראשונה שאנו אוכלים ברובינשטיין והעובדה שאנו חוזרים מוכיחה שבפעמים הקודמות נהננו. לכן האכזבה הפעם היתה גדולה. המנה הראשונה היתה פרוסות נקניק עם... לחם, מטבלים וירקות. רק שאף אחד לא אמר לי כי הירקות מגיעים שלמים ואני אמור לחתוך אותם לעצמי. אם הייתי רוצה להכין סלט בעצמי, הייתי אוכל בבית. כמנה עיקרית הזמנתי "ספייריבס". הבשר היה בלתי אכיל ויותר מחצי מנה נשארה בצלחת. התוספת שהזמנתי (הום פרייד) היתה חריפה בצורה בלתי רגילה (ואני יודע לאכול חריף). כל התוספת נשארה בצלחת. האכזבה הגדולה נובעת מכך שהמלצר שפינה את הצלחות, אפילו לא טרח לשאול האם משהו היה לא טעים, למרות שהצלחת נשארה כמעט מלאה. זה לא מה שנקרא שרות מקצועי ולא מתאים למסעדה שמכבדת את עצמה ואת האורחים שלה. אנו לא מתכוונים לחזור למסעדה בזמן הקרוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Lilach - תמונה
Lilach 2 ביקורות
4.7
10/05/11

המקום משאיר אותך עם רצון לבקר בו שוב ובקרוב !השרות מעולה וקשוב, האוכל ט-ע-י-ם!! כל המנות הגיעו חמות טריות ובזמן, כל מנה מפנקת וגדולה... מסלט ועד הבשרים. כל המשפחה נהנתה מאוד, יצאנו עם... חיוך ובטן שבעה :) אני, ממליצה בחום לכל מי שמתחשק לו ללכת למסעדה ברמה ובאיכות טובה בלי לקחת משכנתא :)בתאבון

עוד פרטים
הוספת תגובה