נגישות
נגישות

רובינשטיין - Rubinstein ביקורות וחוות דעת - עמוד 6

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

342 ביקורות וחוות דעת על רובינשטיין

 - תמונה
12 ביקורות
מתחת לממוצע.
2.5
28/04/13

ביקרנו השבוע ונהננו למדי מהאוכל (הזמנו סטייק לבן עם פירה תפוח אדמה ובטטה, המבורגר עם אותה התוספת, ופרגיות עם ירקות מושחמים). אווירה ושירות מאד לוקים בחסר. ממליץ לבקר במסעדות אחרות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yaniv - תמונה
Yaniv 2 ביקורות
ביזיון
2.3
02/03/13

לאחר שהחזרנו אנטריקוט אחד לצלייה נוספת ושני שהיה חי לחלוטין החלפנו בפילה, קיבלנו את הפילה בקר מוכן במחוץ ומדמם לחלוטין מפנים ( כל המנות הוזמנו M וקיבלנו RAW ). הזמנו את האחראי משמרת... שיראה את הצלחות השלמות. האחראי הבין את הביזיון, ואמר שאנחנו צודקים. כאן נגמר תפקידו. לאחר מנות אחרונות שלא השביעו את בטנינו הרעבה שילמנו חשבון מלא של 250 שקל לבנאדם! לא פיצוי, לא זיכוי, שום ניסיון להצדיק את בזבוז הכסף המיותר הזה. באנו לאכול טוב ביום שישי ויצאנו נפעמים ורעבים. תלמדו ממי שכבר למד על בשרו. ציון 4!

עוד פרטים
הוספת תגובה
מורין - תמונה
מורין 39 ביקורות
רובינשטיין
3.0
28/02/13

משתלם בעסקית צהריים. מקבלים מנה ראשונה, עיקרית ושתיה במחיר של העיקרית. מנת פתיחה: מרק פטריות לא היה לטעמי, לעיקרית אכלתי המבורגר שהיה מאוד טעים עם פלחי תפוחי אדמה. השירות בצהריים היה... איטי מאוד, למרות שציינו למלצרית כי אנו ממהרות עדיין נאלצנו להמתין להגעת החשבון זמן לא מבוטל

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ben - תמונה
Ben מבקר מתחיל
הוספתי את המסעדה למסעדות המועדפות עלי!
4.8
23/02/13

השירות היה נפלא, מנות הגיעו מהר מהמצופה, המלצריות היו נחמדות מאוד! האוכל היה מעולה, הזמנתי האמבורגר במידת עשייה בינונית, והוא היה טעים יותר מכמה וכמה מסעדות שמתמחות בהכנת... האמבורגרים. האווירה הייתה נפלאה, שקט ואינטימי. מבחינת המחיר, אין מה לדבר - פשוט מושלם. ההזמנה הייתה ל10 בלילה ולכן הייתה לנו האפשרות להזמין את דיל הלילה שלהם, והמחיר של הדיל הזה פשוט נהדר. A+++ שירבו מסעדות כמו אלה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
גילית - תמונה
גילית 2 ביקורות
סטייקים לא היו מטוגנים מספיק למרות שביקשנו
4.0
19/02/13

היינו 8 סועדים ביום האהבה. מנות ראשונות היו מאוד טעימות. כבד אווז - פשוט תענוג. מנות בשריות היו פחות מוצלחות – סטייקים לא היו מטוגנים מספיק למרות שביקשנו אותם במידת עשיה מדיום פלוס.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ת - תמונה
ת 7 ביקורות
אוכל לא משהו ושרות חובבני
2.3
10/02/13

הכל התחיל בסירוב להזמין שולחן ב-7 אה"צ בטענה שאין מקום. הסתפקנו בשולחן ל-6, אך ב-7 ו-8 עוד היו מקומות פנויים (לא שולחן בודד). הזמנתנו שני פלטות בשר אחת עשוייה בינונית ואחת היטב. שתיהם... היו עשוייות באותה מידה. ביקשנו להכין עוד פלטה אחת, אך גם לאחר תוספת הכנה היה לא מספיק עשוי. מנה ראשונה (כבר אווז) היה פשוט מתחת לכל ביקורת עם גידים בתוך הכבד ולחם היה ספוג שמן קונולה מתוגן.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ifat - תמונה
Ifat 39 ביקורות
עסקית צהריים מעולה
4.5
08/02/13

פעם ראשונה במסעדה. היינו 5 חברות מהעבודה העסקית היתה במחיר הגון: במחיר של העסקית מקבלים מנה ראשונה+ שתייה+ תוספת. מתמחים בבשרים וזה מורגש. כולן יצאו מרוצות מסטל עוף, סטייק פרגית, סטייק... אנטריקוט והמבורגר. לגביי המנה הראשונה - מרק הברוקולי היה פחות מוצלח. האווירה היתה נעימה והשירות אדיב

עוד פרטים
הוספת תגובה
גיא - תמונה
גיא מבקר מתחיל
שירות מזעזע
1.8
14/01/13

היום ישבתי במסעדה לארוחת צהריים, אני לקוח ותיק במסעדה, אך היום רמת השירות עברה כל גבול. את המנה הראשונה המלצרית פשוט זרקה אליי, כן כן, פשוט זרקה את צלחת הסלט באוויר. וזאת לאחר שהמנה... המקורית לא הגיעה בכלל, הזמנתי מרק ונגמר אך המלצרית לא טרחה לעדכן אותי, רק לאחר שהמתנתי זמן רב ושאלתי מה קורה זכיתי לקבל מנה ראשונה חלופית בצורת זריקה. אח"כ המתנתי כשעה למנה העיקרית כאשר כל יושבי השולחן כבר סיימו את המנות שלהם, זה קרה כתוצאה מכך שפשוט לא הזמינו את המנה עבורי במטבח. אז שוב שאלתי מה קורה, וזכיתי ליחס אדיש, לאחר 20 דקות נוספות החלטתי ללכת לאכול במקום אחר, פניתי למנהל שיזכה את כרטיס ה10BIS שלי (שילמנו מראש בכדי לחסוך זמן). המנהל הגיב בצורה מגעילה פשוט הרים עליי קול ושפת גופו היתה לא נעימה, אז פשוט הלכתי למקום אחר ושילמתי מכרטיס האשראי הפרטי שלי. אני יודע שיש טעויות, גם אני מילצרתי בעברי, אבל הדרך שבה המנהל והמלצרים התנהגו היתה מזעזעת. אני בחיים לא חוזר לשם!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
סיון - תמונה
סיון 3 ביקורות
טעים!
4.5
17/12/12

היינו זוג בשישי בערב- הזמנו בבוקר דרך אתר REST ואחרי כשעה התקשרו לוודא והודיעו שהמקומות יהיו שמורים לנו. בזמן ההגעה לא היה צורך להמתין, מיד קיבלנו את השולחן, אבל לקח מעט זמן עד שמלצר... לקח את ההזמנה. אבל היה שווה את ההמתנה- אם בהתלבטות בין המנות, ואם בבקשות מיוחדות שזכרו והביאו בדיוק כפי שביקשנו היחס היה כרגיל מקסים! וגם האוכל טעים מאוד. נקודה אחת לזכות המסעדה: המלצרית בשולחן ליד הפילה רוטב טבסקו, לי היה מונח ליד מעיל לבן, בסוף הארוחה גיליתי שמעט מהרוטב (נקודות קטנות קטנות) הגיעו גם למעיל שלי, אחרי שיחה עם האחראי הוא אמר שיש אפשרות או שייקחו את המעיל לניקוי יבש עכשיו או שאביא להם בהמשך השבוע. אני בסוף לא הבאתי להם אבל עצם השירות הזה גרם להבין שלמקום חשוב מאוד השירות. אנחנו כמובן נחזור!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
בועז - תמונה
בועז 2 ביקורות
נהנינו מאד
4.0
27/11/12

היינו בשישי האחרון -23.11.2012 4 חברים . הגענו ב 22ף15 כמו שהסמנו בהזמנה. השולחן חיכה לנו ערוך, אכלנו מנה ראשונה אמצעית , סטייק אנטריקוט של 1.5 ק"ג + מנת סלט ירקות אישי לכל אחד. שתינו... בקבוק יין ושתי כוסות קפה והיה מ צ ו י ן. השירות, הנקיון, האוכל והאווירה. המחיר היה סביר למה שהזמנו. נשמח לחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה