נגישות
נגישות

רובינשטיין - Rubinstein ביקורות וחוות דעת - עמוד 9

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

342 ביקורות וחוות דעת על רובינשטיין

מרים לירון - תמונה
מרים לירון 2 ביקורות
4.7
30/04/11

כמו תמיד נהנינו מאוד ונשארנו ישובים עד הרבה מעבר לזמן, נחזור בהקדם האפשרי!

עוד פרטים
הוספת תגובה
אילת - תמונה
אילת 49 ביקורות
1.3
20/04/11

הייתי פעמיים במסעדה, היום ולפני כשנה. אמנם המנות גדולות, והבשר נראה מצויין, אך מה גודל האכזבה כאשר נוגסים בו. לצערי המקום מתהדר במומחיות לבשר, אך בפועל ממש לא יודעים כיצד להכין אותו.... קיבלתי סטייק נא לחלוטין ובלתי אכיל גם לאחר שביקשתי פעם נוספת להעלותו על הגריל. ואני מאלו שאוהבים את הסטייק יחסית מדמם, אבל זה היה ממש בלתי אכיל. גם בפעם הקודמת זכור לי שהחוויה הבשרית לא הייתה חיובית. לצערי לא ממליצה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
10/04/11

מסעדה נעימה מאד, שנותנת יחס אנושי ותחושה שאצלהם - האורחים והאוכל במקום ראשון.מנות טעימות ונדיבות ביותר, שמוכיחות פעם נוספת - שהדרך הטובה ביותר לשמור על לקוחות ועל השם זה - איכות! איכות!... איכות!ללא ספק נחזור לרובינשטיין ונהפוך אותה ל"מסעדת הבית" שלנו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yael - תמונה
Yael מבקר מתחיל
3.3
03/04/11

הינו בשבת בצהרים הוגבלנו בזמן ולכן גם המנות טסו לשולחן המלצריות היו מאד נעימות ונחמדות

עוד פרטים
הוספת תגובה
בת-שבע - תמונה
בת-שבע מבקר מתחיל
2.7
01/04/11

לפני כחודש וחצי היינו אצלכם והיה ממש טוב.לאור זאת, החלטנו לחזור אליכם ולחגוג אירוע משפחתי בארוחה טובה.אישתי ואני הזמנו את אותה מנה עיקרית כמו בפעם הקודמת: פילה עגל וסטיק פרגית ושנינו... התאכזבנו. הפרגית היתה בינונית וסטיק הפילה (נתח הבשר המשובח ביותר) ממש "ללא נשמה".לתשומת לבכם. שבת שלום, בת-שבע וגיל

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.0
28/03/11

היינו חמישה. המלצרית המליצה על נתח אנטריקוט של 1.5 ק"ג. הלכנו על זה. ביקשו מדיום-רייר (שלא יהיה דם). קיבלנו חתיכה גדולה ובחיתוך הראשון - מלא דם. אז ביקשנו עוד על האש ובינתיים הבת (שחגגה... את היומולדת) אכלה את הפרגיות לבד. אז כמו שהבנתם לא אכלנו יחד וחבל....(בשביל זה הרי הגענו, לא?). ביקשנו מהמלצרית (אחרי שהציעה) רוטב חרדל לבשר. הבשר הגיע (בפעם השניה) והרוטב? יוק !! ויש המשך אבל אין מקום לכתוב !!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
יוסי - תמונה
יוסי 3 ביקורות
3.7
20/03/11

כסועד מתמיד, ברצוני לשתף את הקוראים בהמלצה חמה, למסעדה מיוחדת, למנות חדשות, שתמיד מצליחות להפתיע וזאת לצד המנות הקבועות, שמותירות אותך תמיד-אבל תמיד, עם טעם של עוד. ברצוני לספר על... הקינוחים המיוחדים. בירת הדובדבנים הבלגית, שבעזרתה תופסים ראש והאווירה האינטימית שמורגשת בכל פינה במסעדה ומעל לכול השירות המקצועי של המלצרים, שממלאים כול גחמה ומסבירים בסבלנות עילאית על כל מנה ועל מבחר היינות המדהים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
slallum - תמונה
slallum 2 ביקורות
4.3
19/03/11

מסעדת הקצבים הכי טובה שהייתי בה. בשר מדהים. המבצע מ-22:00 בלילה זה המבצע הכי משתלם שיש בכל המקומות שמוכרים המבורגר, מנסיון. שווה בטירוף.

עוד פרטים
הוספת תגובה
niritab - תמונה
niritab 22 ביקורות
4.3
12/03/11

אוכל מצוין, איכותי ועשוי היטב. שירות מעולה, יש גם מנות ילדים. בכל ביקור כאן יצאנו מרוצים!מומלץ בחום

עוד פרטים
הוספת תגובה
סיידלר - תמונה
סיידלר מבקר מתחיל
4.3
12/03/11

מסעדה מעולה, אוכל טעים מאוד, שירות מעולה!!!! הכי טוב שפגשנו.

עוד פרטים
הוספת תגובה