נגישות
נגישות

רובינשטיין - Rubinstein ביקורות וחוות דעת - עמוד 5

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

342 ביקורות וחוות דעת על רובינשטיין

Eyal - תמונה
Eyal 3 ביקורות
על הפנים.
2.3
23/11/13

הייתי אתמול עם משפחתי ברובינשטיין. התחושה שכולנו יצאנו איתה היא שפשוט זרקנו כסף לפח על מסעדה גרועה. אין שום ייחודיות במנות - כל מנות הסטייקים מגיעות מבושלות יתר על המידה, עם תוספת קטנה... ומעט רוטב בצד (שאני דיי בטוח נקנה בסופר). אני סועד במסדעות לפחות פעם או פעמיים בשבוע ולא זכור לי שירות כל כך גרוע במקום אחר. צוות המלצרים לא נעים, עם תשובה צינית לכל בקשה. המנות יצאו בהפרש של 10 דקות אחת מהשנייה. הסועדת האחרונה קיבלה את האוכל שלה כשכולם כבר סיימו לאכול. האווירה הכללית היתה שהמלצרים מנסים ללחוץ עלינו לסיים ולעוף משם. לא הייתי חוזר לרובינשטיין. בהחלט ניתן למצוא מסעדות ברמה הרבה יותר גבוהה במחיר זהה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
shlomo - תמונה
shlomo מבקר מתחיל
גם נכשל וגם נפגענו
1.8
09/11/13

יש לי חבר שהוא מומחה לבשר. אצלו הבשר זה קודש. הוא נוסע לקצות הארץ כדי לבחור את הבשר שעבר ישון "נכון" לפי דעתו. גם העשיה אצלו היא "קודש" ולכן הוא מקפיד ללכת רק למסעדות שמתמחות... בבשר. הזמנו אותו בגאווה לרובינשטיין והאכזבה הייתה גדולה. הוא הזמין 500 גרם אנטריקוט - וציין במפורש רר ואפשר קצת מידיום אבל נוטה לרר בצורה ברורה. מה שהוא קיבל היה בשר צמיג, שחציו Well Done וחציו בלו. הוא התחיל לאכול את החלק העשוי וקרא למלצר. ציין בפניו שזה לא מה שהוא ביקש. המלצר הלך - ו? הלך. לא חזר. לאחר שראה שכך התחיל לאכול והשאיר את החלק הבלו על הצלחת. כשהיגיע המלצרית לקחת את הצלחות שאלה איך היה והוא שוב ציין שהיה ממש לא טעים ועשוי לא כפי שביקש הראה לה את הנתח הלא מבושל על הצלחת אמרה "זה לא בסדר, נראה מה נעשה" ולא חזרה. חבל - מסעדה שהיינו הולכים אליה הפסידה לקוחות ועוד הפסידה מוניטין.

עוד פרטים
הוספת תגובה
טל ואמרי - תמונה
טל ואמרי מבקר מתחיל
חוויה
4.8
05/10/13

שירות לבבי, אוכל מעולה. הזמנו את פלטת הקצבים שכוללת אנטריקוט פילה וסינטה. הסינטה היתה מעט יבשה יחסית לM, והפילה מעט נא אך עדין מעולה, והאנטריקוט פשוט מושלם (ואני מאנשי הפילה). התוספות... היו טעימות, וכך גם מרק הבטטה וסלט האגסים והרוקפור. מנת הילדים- נקניקיות, היתה פחות מוצלחת לפי הקטנה שזללה יחד איתנו את הסטייקים במקום

עוד פרטים
הוספת תגובה
Marina - תמונה
Marina 4 ביקורות
מסעדה לא מומלצת בכלל!!!
2.3
22/09/13

הינו 4 אנשים, הזמנו פלטת קצבים 1.2 גרם, הבשר היה לא טעים, הטעם של הנקניק ישב בפה יום שלם, אוכל שגרם לי יום שלם לא לצאת מהשירותים. הביאו טוספות ציפס וסלט פשוט פיצפון,הכזבה אחת גדולה!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Maria - תמונה
Maria מבקר מתחיל
פשוט נהדר!
4.5
07/09/13

היום אנחנו הלכנו למסעדת ״רובניישייטין״ הארוחות היו נהדרות והשירות היה נפלא ובמילה אחת : נ ה ד ר!

עוד פרטים
הוספת תגובה
barak - תמונה
barak מבקר מתחיל
טעים אבל...
3.3
03/09/13

אתמול היינו זוג בשעה 14:30 . הוצג בפנינו רק התפריט של ה-89 ש"ח. רק שהתעקשתי על תפריט העסקית, אכן המלצרית התרצתה...לא הוגן. כמו כן הזמנו הום פרייס. הגיע תפוחי אדמה קטנים ברוטב מתקתק כבד.... לא לעניין. הבשר והמרקים מצויינים. כמו כן, לא ניתן תפריט קינוח כמקובל ולכן לא הזמנו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שיקו רוזנבלום - תמונה
שיקו רוזנבלום 7 ביקורות
נחמד - לא כפי שציפיתי - אוכל טעים
3.0
24/08/13

נתחיל בסיכום: בשרים טובים במחיר הגיוני. שירות איטי, לא מרוכז - הביאו סלט ללא כף חלוקה. אין אחידות בזמני הגשת המנות הראשונות, ביקשנו מנה ברמת עשייה והובאה ברמה אחרת ונדרשה חימום נוסף.... שולחנות של 4 אנשים או 8 אנשים - כל מספר בינהם, יביא לישיבה לא נוחה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
gerby - תמונה
gerby 5 ביקורות
לא מומלץ
2.0
14/07/13

אכזבה אחת גדולה. מקום יקר וצפוף. כמעט לא שומעים אחד את השני בגלל הרעש. הזמנו פלטת בשר של קילו ב-268 ש"ח. הבשר הגיע שרוף מבחוץ וחי בפנים באנטריקות וסינטה. הפילה היה יבש ולא טעים. שמנו... לב שגם בשני שולחנות הצמודים אנשים החזירו את הבשר כי היה ממש חי מבפנים. דרך אגב, המלצר אפילו לא שאל אותנו באיזו רמת עשייה אנחנו רוצים לקבל את הבשר. בנוסף לזה סטייק סינטה היה לא איכותי ומלא גידים, כך שחצי ממנו השארנו על הצלחת. מנה ראשונה של פטה כבד עוף היתה טובה וגם הקינוח. אבל בסה"כ באנו להנות מבשר וזה לא היה שווה. החשבון יחד עם הטיפ הגיע ל-500 לזוג. המסכנה: יקר ולא טעים. לא נחזור לשם יותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ifat - תמונה
Ifat 39 ביקורות
ביקור שני ומוצלח במסעדה
4.0
15/06/13

העיסקיות משתלמות מאוד. במחיר המנה העיקרית מקבלים מנה עיקרית ושתייה. אני הזמנתי סלט למנה ראשונה, פרגית עם פלחי תפוחי אדמה לעיקרית. היה טעים מאוד. חברה הזמינה המבורגר אמרה שהוא גם מוצלח... מאוד. היא אמרה שמרק התירס היה טעים מאוד אבל לא היה לו טעם של תירס. חברה אחרת נהנתה ממרק העגבניות. סך הכל היה טעים ונעים לשבת במסעדה

עוד פרטים
הוספת תגובה
paikia - תמונה
paikia 18 ביקורות
אוכל טעים, אווירה טובה, מחירים סבירים - מומלץ!
5.0
17/05/13

בחג השבועות אכלתי ברובינשטיין עם המשפחה במסגרת חגיגת יום הולדת, וכרגיל, לא התאכזבתי. האוכל היה טעים, האוירה במקום הייתה טובה ונעימה, השירות היה טוב במיוחד לאור העובדה שכנראה בגלל החג... היה פחות מלא, וגם החשבון בסוף הארוחה היה ניתן לבליעה. ;) אומנם מדובר במסעדת בשרים, שמתמחמה, מן הסתם, באוכל בשרי (שניצל, המבורגר, סוגים שונים של סטייקים ונוספים), אבל גם לאגף הצמחוני במשפחה היה מגוון לא קטן של מנות, מפסטות וסלטים ועד המבורגר צמחוני, ויש גם דגים. למסעדה אין תעודת כשרות, אבל יש המון אפשרויות כשרות מבחינת סוג הבשר והפרדה בין בשר לחלב. בקיצור - מומלץ!

עוד פרטים
הוספת תגובה