נגישות
נגישות

רובינשטיין - Rubinstein ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

342 ביקורות וחוות דעת על רובינשטיין

sarit147 - תמונה
sarit147 172 ביקורות
היכל הבשר
5.0
22/03/17

פלטת הבשרים החלומית שכללה: פילה בקר, אנטריקוט, סניטה עגל, טי בון טלה, צ'וריסוס לבן- 2 ק"ג של אושר, הנתחים איכותיים, טריים וטעימים (לי באופן אישי היה חסר קצת מלח אבל זה בהחלט משהו... שפתרנו בשניות):

עוד פרטים
הוספת תגובה
יוחנן - תמונה
יוחנן 5 ביקורות
האוכל טוב, השרות לא...
2.5
27/11/16

האוכל סבבה. השירות ראוי מאד לשיפור. המלצרית היתה עייפה וחסרת סבלנות.....................................

עוד פרטים
הוספת תגובה
Nadav - תמונה
Nadav מבקר מתחיל
בשר טעים במחיר לכל כיס
5.0
10/08/16

היינו אני ובת זוגתי לארוחה נהדרת ! נהננו מכל רגע.. אוכל טעים ,מפנק ומרגישים טת הטריות ! מחיר הוגן ושירות מעולה. אחזור שוב בקרוב.הרבה זמן לא הייתי במסעדה והבשר היה ככה טעים. באמת שווה !

עוד פרטים
הוספת תגובה
נטלי - תמונה
נטלי מבקר מתחיל
מביש
1.0
01/07/16

הזמנו מקום באתר.קיבלנו אישור באס אם אס חזרה אך שהגענו למסעדה נאמר לנו שיש בעיה באתר וההזמנה לא נקלטה. לא טרחו לארגן לנו מקום.התנהגו באדישות וחוסר אכפתיות. אף אחד לא ניסה לפצות או לעשות... משהו כדי לסדר את העניין. הלכנו רעבים ועצבניים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יובל - תמונה
יובל 10 ביקורות
מסעדה בשרים מצוינת שמשום מה לא מלאה באנשים.
3.8
03/02/16

מסעדה בשרים מצוינת שמשום מה לא מלאה באנשים. האוכל מצוין אני הזמנתי שניצל ופירה עם בירה מהחבית בצד והיה מעולה. הרגיש קצת מצד המלצרים שניסו לזרז אותנו, למרות שלא היה עמוס במסעדה. תמורה... איכותית מאוד למחיר!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Royi Berglas - תמונה
Royi Berglas 3 ביקורות
עסקית צהריים מומלצת
4.5
05/01/16

כמה פעמים שאני מגיע לאכול עסקית צהריים. לדעתי אחת המשתלמות. פטה כבד מעולה שמוגש עם בריוש מדהים. האנטריקוט מעולה ועשוי טוב. הקינוחים טעימים מאוד וגם הבירה. מאוד ממליץ

עוד פרטים
הוספת תגובה
עומרי - תמונה
עומרי 5 ביקורות
רק נחמד
3.3
01/01/16

הזמנו את השניצל הוינאי ולזניה ראגו. המנות אמנם בגודל טוב אבל לא ברמה לפי דעתי. הבשר של השניצל הרגיש צמיגי, מצאתי את עצמי מנסה בכוח לחתוך אותו. ממש לא שניצל נואר. הלזניה לא הייתה... מיוחדת ואפילו בחלקים היה לה טעם מוזר. בסה"כ לא היה נורא אבל ברמת המחיר הזו לא חסרות אופציות טובות יותר

עוד פרטים
הוספת תגובה
המבקר - תמונה
המבקר 38 ביקורות
מנות ענקיות
4.0
01/11/15

אתמול בערב סעדנו 5 אנשים והזמנו ספייר ריבס,קלאמרי מטוגן ופטה לראשונות. ההמלצה היא ללכת על הספייר ריבס מנה טעימה ומאוד גדולה שהייתה יכולה להיות בקלות מנה עיקרית בנוסף הזמנו המבורגרים... שהיו סה"כ בסדר לא יותר מזה. לקינוח הזמנו כמה קינוחים אבל הכי נהנו מאצבע פררו רושה שגם היא הגיע בגודל של מנה עיקרית. סה"כ היה בסדר בעבר נהניתי יותר מהמסעדה הזאת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Michal - תמונה
Michal 24 ביקורות
אוכל טעים עם שירות פחות
2.3
09/09/15

הגענו בצהרים, קיבלנו תפריט עסקית, לא זול אבל שנינו אוכלים מעט אז כדאי. שאלנו את המלצרית על תוספות ומלבד השתיים הראשונות, לא הצלחנו לשמוע את דבריה. ביקשנו שוב ואי אפשר בקול רם אך קיבלנו... שוב ירידה משמעותית בגובה הטון אחרי שתי מנות. מעחא, הזמנו. המנה הראשונה הייתה גדולה מאד וטעימה. סיימנו, באה מלצרית, לקחה את הסכום והשאירה את הצלחות המלוכלכות. הנחנו אותן בערימה בצד השולחן ועד שלא ביקשנו במפורש להורידן מהשולחן, לא הייתה יוזמה מצד אף אחת מהמלצריות לפנות. ההרגשה הכללית הייתה של חוסר אכפתיות מצד המלצריות. המנה העיקרית הייתה קצת טפלה אבל עם רוטב והרבה חרדל היה בסדר. הקינוח סביר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
טל סטנק - תמונה
טל סטנק 10 ביקורות
מומלץ בחום
4.3
02/08/15

מגוון מנות לכל סועד. טעים מאד וגם השירות טוב. אני תמיד מתביית על הראשונות המצוינות, אבל גם העיקריות אחלה.

עוד פרטים
הוספת תגובה