נגישות
נגישות

דלאל - Dallal ביקורות וחוות דעת - עמוד 21

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

208 ביקורות וחוות דעת על דלאל

 - תמונה
מבקר מתחיל
2.7
14/03/08

היינו אתמול אחרי חששות רבים בעקבות הביקורות הקוטלות. יש לציין שחלקן מוצדקות: ראשית הזמנתי שולחן יומיים לפני הגעתנו, ציינתי שמדובר באורחים חשובים וחשוב לי לקבל שולחן טוב. הושיבו אותנו... במקום הכי גרוע במסעדה-תודה. המלצר שלנו היה לא מקצועי, ממש מעופף, בעל הבית או המנהל נראה ערס רציני. האוכל: המנות היו ממש טעימות, הלחמניות לא משהו והקינוחים בסדר לא יותר, דווקא ציפית ממקום שמצוייד בקונדיטוריה למאפים טובים יותר. כשאתם מזמינים שולחן תבקשו מקום בפנים! המקום עצמו מאוד יפה מבפנים בודאי שלא שם מיקמו אותנו. שורה סופית שווה ביקור אם לא מצפים למסעדה מוקפדת עם סגנון אירופאי-אני הגעתי עם ציפיה כזו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
14/03/08

אכלתי ביום רביעי בערב עם אורחת מחו"ל, השרות היה מקצועי ומצוין, האוכל היה טעים מאד. המלצות המלצרית היו מצוינות נהניתי מכל מנה, האורחת שלי נהנתה מאד ושיבחה את המסעדה. אכלנו גם דגים גם... פסטה וגם בשר הכל היה מעולה. מקום מומלץ מאד המחירים לא זולים אבל בהחלט שווה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.0
02/03/08

הגענו בשבת אחה"צ, מנות קטנטנות (דואגים לגיזרה של האורחים?) במחיר גדול. אין בירה מחבית. לא מומלצת לאנשים רעבים!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.3
20/02/08

ישבנו לאכול אני ואשתי רק ראינו את התפריט, נבהלנו מהמחירים, אז אמרנו נאכל פסטה אני הזמנתי פסטה פפרדלה ואני מתבייש להגיד את זה אבל זה נראה גועל נפש, הכל מבושל יותר מדי ואשתי אכלה פנה... רוקפור אבל החלק המבאס במנה היה שהרוטב היה בתחתית של הצלחת במקום שיעטוף אותה מסקנה, א-כ-ז-ב-ה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.0
16/02/08

שום פרופורציה בין התמחור ובין איכות המנה. המנות שניסינו (קרפצ'יו, נתחי דגי ים על עדשים ופסטה עם גורגונזולה) לא הצטיינו משום בחינה והיו לטעמי צפויות וחסרות השראה, ואפילו מתובלות על גבול... הדיסהרמוניה. יחסית למחיר הגבוה ניתן היה לצפות לקצת יותר עניין בצלחת. חבל. יחד עם זאת, המקום עצמו משגע ונוח לישיבה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
gil - תמונה
gil מבקר מתחיל
3.3
12/02/08

היינו ביום שישי בערב עם זוג שהגיע מחיפה לאירוע.חצי מהתפריט לא היה, האוכל היה גרוע במיוחד - חלקו לא אכיל,הלחמניות היו נפלאות.חבל - השקיעו הרבה וכל כך גרוע.לא נחזור אפילו לסלט.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
08/02/08

במהלך סיור בשכונה ביום שישי בבוקר נתקלתי במסעדה והחלטתי לנסות את ארוחת הבוקר.ראשית יש לציין שהמקום מעוצב בקפידה, מרווח ומואר ועם זאת מזמין ונעים לשבת בו והעיקר, ארוחת הבוקר מתומחרת ב-55... ש"ח והיא שווה כל שקל! הארוחה כוללת מגוון מאפים אשר מוגשים בכלי מוכסף שנדמה שנלקח מארמון בוורסאי ויש בו 2 יח' של פננינסיר שקדים ופטל, בריוש מסוכר, קוראסון, בגט, לחם תמרים ואגוזים, חביתה ,סלט, גבינות , ריבה וקפה מעולה. את הארוחה חלקתי עם אדם נוסף ולא הצלחנו לסיים את כולה. בקיצור פריז ב-55 ש"ח לזוג ,לרוץ לשם!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
3.0
26/01/08

האוכל לא וואו, תנמיכו ציפיות (זה מה שאני עשיתי אחרי שקראתי את הביקורות הקודמות). אבל החוויה עדיין שווה ביקור באיזה בוקר יום שישי, המקום בעל קסם. אפשר אפילו לבוא רק לקפה, אבל עדיין שווה... בגלל האווירה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
14 ביקורות
4.3
22/01/08

קראתי בעיון את הבקורות הקודמות, ההינו באותו המקום? אמנם זו רק השבת השניה שאנחנו מבלים במקום לארוחת הבוקר, והשבוע הינו חמישה! המלצרים מחייכים, הצלחות וכלי השולחן 10הכל מבריק ומפולש... כדבעי! החביתות 10 הביקון 10 המנות נדיבות, קונפיטורת השזיפים מעשה בית להתפאר. הלחם, הקרואסונים, והתופינים 10 מאחר ואני רגיש לפלפל, והסלט היה עם, בקשתי וקבלתי סלט נטול פילפל,במהירות מעוררת השתאות למסעדה מפוצצת! המקיאטו שלי היה מאיכות על, יותר טוב מכל קפה אחר בת אביב, ונדיר באיכותו גם לאיטליה! (בשבת הראשונה קבלנו גם בגט, שכששוברים אותו הקליפה מושפריצה לשולחנות השכנים מרוב שהוא טרי פריך ומדהים! השבת לא היה! חבל!) הכל נוצץ ומבריק, מהשמפניירות על הבאר עד מקרר המשקאות ללא רבב! (טורח על העניין בחור בשם אמיל שיודע מלאכתו נאמנה! המחיר , כמו בכל מקום בתל אביב, נחזור !!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
1.3
20/01/08

מקום מאכזב אוכל בינוני מנות קטנות מחירים מופקעים.הגרוע מכל אתה מוחזק על סטופר במשך כל הארוחה .ממש ארוחת ספרינט -לא ללעוס  - לבלוע ולעוף מהמקום. כולל הדלקת אורות מסנוורים והגשת חשבון... מבלי שביקשנו בעודנו סועדים.

עוד פרטים
הוספת תגובה