נגישות
נגישות

דלאל - Dallal ביקורות וחוות דעת - עמוד 19

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

208 ביקורות וחוות דעת על דלאל

 - תמונה
2 ביקורות
5.0
07/01/09

אתמול בערב היינו, בעלי ואני בדלאל, בפעם הראשונה. הזמנו מקום ביום ראשון, וכבר בשיחת הטלפון המארחת הייתה חביבה ונעימה...מה שהעלה את רף הציפיות. הגענו, הושיבו אותנו בשולחן בפטיו, במרכז... המסעדה שהיה רומנטי וחמים. המלצרית ששירתה אותנו, האווירה והאוכל, גרמו לנו להתפנק ולהתענג. נחזור ובגדול! דרך אגב, שמענו שארוחות הבוקר במקום מדהימות...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
1.7
04/01/09

ביום שישי מוקדם בבוקר הכריחו אותנו לשבת על הבר למרות שהיה מקום. הקפה היה טוב אבל כל השאר היה בינוני ביותר. השירות גרוע. כמה זמן לוקח להביא כוס קפה וכוס שוקו? שיא הפלצנות , לא מתכוונת... לחזור לשם אף פעם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
29/12/08

אתמול אחה"צ לאחר סיור ביפו , החלטנו בת זוגתי ואני להכנס לארוחת צהרים מאוחרת במסעדת דלל. אין ספק שזו היתה בחירה מצויינת. הוצע לנו תפריט עיסקי שכלל מספר קטגוריות של מחיר. המלצת המלצרית... היתה תבשיל של לחי בקר על מצע של קוסקוס מלא כאשר בצד מוגש המרק של הקוסקוס. מנה זו לא צוינה בתפריט העיסקי, אך נכללה בתפריט של 69 ש"ח. במסגרת העיסקית הנ"ל מגיע גם לחם לשולחן, מנה ראשונה ובחירה של שתיה קלה. כמנה ראשונה בחרתי סלט לבבות חסה ברוטב וינגרט בתופסת ביקון וגבינת סנט מור. מנה פשוט מצוינת בטעם ומכובדת בגודלה. עיון בתפריט הרגיל של המסעדה מעלה כי מנה כאמור אמורה לעלות 48 ש"ח. גם המנה העיקרית היתה מצוינת. אישתי בחרה פאי תפוחים שהיה בין הטובים שטעמנו. את האוכל ליוותי בכוס יין מצוין (צרפתי שאינני זוכר את שמו). היין בתוספת מחיר של 15 ש"ח. קינחתי באספרסו כפול שהיה טוב. השירות היה מצוין. אנחנו נחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
28/12/08

הינו בערב עם עוד 2 זוגות וכולנו מאוד התחשמנו מהמקום המדהים, השירות המקצועי ביותר והאוכל הטעים מאוד...פשוט כיף גדול

עוד פרטים
הוספת תגובה
מיק - תמונה
מיק 2 ביקורות
4.3
27/12/08

מעצם היותי איש מקצוע, קשה מאוד להרשים אותי וכך היה נראה לי גם התפריט של דלאל בהתחלה. היתה תחושה של "ציפיתי ליותר". היו כמה ראשונות מעניינות אך בעיקריות לא היה משהו שהיתי אומר וואו.... קיבלנו אחלה פוקצ'ה, מהמנות הראשונות כבר הבנתי שבעצם זה מעבר לציפיות שלי,החציל,השרימפס והסלט הדרים-כולם פצצה.בעיקריות כבר אמרתי וואו,הכבדים הרגישו של אווז ולא של עוף,אוסובוקו רך ומצויין ומרק בויאבז פצצה עם פירות ים טריים ביותר.בסוף שאלתי כמה זמן אמורה לקחת הכנאפה נאמר לי עשר דקות, אמרתי למלצרית (שהיתה מקצועית,זריזה ולא הפסיקה לחייך) שכבר מעבר לעשרים דקות,לא ממש התלוננתי רק רציתי שיזרזו ת'מנה, אחרי דקה היא חזרה עם הכנאפה (שהיתה מדהימה) ואמרה שזה על חשבון הבית. בקיצור הקטע הקשה הוא לא תפריט פלצני ולא מעבר אלא דברים לא הכי מסובכים אך הכי טובים שאפשר.שרות ברמה גבוה, אני ממליץ לכל בעלי המקצוע לשאוף לרמה של דלאל, אין ספק אני חוזר ולא בגלל שזה 5 דקות מביתי. גולן בכבודי זכית ובגדול.</P>

עוד פרטים
הוספת תגובה
דורית - תמונה
דורית מבקר מתחיל
4.3
27/10/08

היינו אתמול בארוחת ערב. נהנינו מאד!!! המקום נעים וכיפי. המלצרית היתה מתוקה ומקצועית. קרפצ'ו ושרומפס לראשונה היו טעימות ובמידה בנכונה. הפוקאצ'ה מעולה. בן זוגי אמר שהסינטה הייתה מצויינת-... נתח יפה של 300 גרם במחיר סביר (והוא חובב גדול של סינטה). לברק עם אורז אדום אורגני היו מוצלחים מאד. הקינוחים היו חביבים. בקיצור מאד נהנינו ובוודאי נחזור שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.4
08/10/08

אכלנו ארוחת בוקר שהיתה מעולה.ולכן הגענו לארוחת ערב אכזבה גדולה.... המנות קטנות מאוד המחיר גבוהה מאוד הזמנו סטיק סינטה ....יבש ...וקשה כמו סוליה.בקיצור תתרחקו מארוחות הבשריות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
3.0
04/10/08

מקום מקסים,אווירה נעימה ופריזאית,מומלץ אולי בתור בית קפה,אבל לא בשביל ארוחה. היינו שניים ויצאנו רעבים,מנות מינימליסטיות,תחושה של זלזול בקהל:סלט ב48 שח קטנטן ,ומנה של כבד ובורגול רוויה... בשמן ו..קטנה.. קצת כבוד לחיך של הסועדים ולקיבולת שלהם לא היה מזיק,מזמן לא נתקלתי בקמצנות כזאת!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
26/08/08

הזמנו לראשונות מנה של שרימפס עם קוביות תפ"וא שהיתה ממש מצונית. וכן מנה של טורטליני רגו טלה עם עלי מנגולד שהיתה ממש מעולה, אם כי מעט קטנה.(בערך 60 שח למנה) עוד לפני שהגיעו הראשונות הזמנו... פוקצ'ה(נדמה לי 15-18 שח) שמגיעה עם צלוחית שמן זית/בלסמי וצלוחית קרם חצילים - היתה נחמדה. הזמנו עיקרית אחת של סינטה בקר.(106שח) מגיעה עם בטטה צלויה.מנה טובה אבלמשעממת. חסר קצת ירק או משהו שיהפוך אותה למנה שמתאימה למסעדה כזו. לקינוח - לקחנו קדאיף עם גבינת עיזים וכדור גלידה. נחמד+. (36 שח) לסכום - אוכל מצוין , אוירה מקסימה, קצת חשוך מדי, מוזיקה קצת חזקה(לטעמי). מתאימה הן לזוגות והן לחבורות. שרות משתדל אבל קצת חובבני(כל שאלה שלנו גרמה למלצרים שלנו לרוץ למטבח לברר, בקיאות חלקית במנות). מחירים - יקר אבל שווה ברוב המנות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
25/08/08

היינו לחגוג יום נישואים. האוכל היה מדהים, קלמרי במנה ראשונה והפילה במנה העיקרית, שהיו ממש ללקק את האצבעות/ הצלחת... השירות היה אדיב ומפנק והמקום מקסים. מומלץ בחום

עוד פרטים
הוספת תגובה