נגישות
נגישות

דלאל - Dallal ביקורות וחוות דעת - עמוד 20

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

208 ביקורות וחוות דעת על דלאל

 - תמונה
2 ביקורות
4.3
09/08/08

ארוחת ערב בדלאל סומנה כחוויה. האוכל, האווירה, השרות...ובעיקר התחושה השונה שהמקום מעניק ליושבים בו. ממש קפיצה קטנה לחו"ל...פה באמצע תל אביב!

עוד פרטים
הוספת תגובה
עדי - תמונה
עדי 6 ביקורות
4.7
02/08/08

ארבעה לארוחת ערב. כולנו נהננו. הכל מוקפד ועשוי כראוי. בלי פלצנות מיותרת. נעים וטעים מאד. נחזור ללא ספק.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
1.7
22/07/08

מסעדה יפה, פוטנציאל גבוה,אך השירות- גרוע, לעומת זאת בפטיסרי העובד חייכן מקצועי וסבלן - קחו דוגמה ממנו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
6 ביקורות
4.3
27/06/08

אחרי שראיתי את חלקן של ההמלצות כאן היו לי ספקות לגבי המסעדה אבל בכל זאת החלטתי לתת צ'אנס.המנות הראשונת היו מעולות ובגודל טוב, לקחנו קרפצ'יו ירקות, טבעות קלמארי ולב חציל. טבעות הקלמארי... היו עם רוטב מדהים שממש ניגבנו מהצלחת עם לחם הבית.לעיקריות הזמנו את הלינגוויני שרימפס, שהיה עשיר בשרימפס כאילו ששרימפס גדל על השיחים. פילה הדניס ופילה הבקר היו מנות מכובדות וטעימות מאוד. רק החבר שהגיע מארה"ב רצה שווארמה עגל ובאמת קיבל שווארמה עגל. לא יותר מזה ולא פחות. גם קינוחי המאפיה המקומית לא אכזבו.לסיכום: אוכל ברמה גבוהה, שרות מקצועי תוך שימת לב לפרטים אולם בלי ניגוס,מחיר יקר, לא לתפרנים - 400 ש"ח לזוג שאוכל ארוחה מלאה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
30/05/08

אכלתי היום בדלל. נהניתי מאוד, אכלנו חביתות למיניהם אבל אני חייבת לציין שאכלתי בנדיקט עם הרוטב בירנייש והיה לי מאוד טעים. גם מאוד נהניתי מהאווירה שם בצהריים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
11/05/08

הגענו 5 אנשים כולל אורח מחו"ל. קיבלנו יחס מעולה ונהנינו מהאוכל הטעים והמוקפד, מהאוירה ומהיחס. מומלץ ביותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אהרון - תמונה
אהרון 7 ביקורות
4.3
28/04/08

הייתי והתלהבתי..... כבר מזמן נתקלתי במסעדה הזו תוך כדי שיטוט בנווה צדק וחיפשתי סיבה טובה ללכת. אתמול חגגנו יום הולדת לאור נרות באזור "החצר" המקורה....היה מדהים... אוירה נעימה של מסעדה... אירופאית/צרפתית...המנות מאוד יצירתיות.... התפריט אינו מפוצץ במנות אלא מתמקד במספר מנות מצומצם ומוקפד.כל מנה היתה מיוחדת בדרכה שלה.... החל מהמנות הראשונות וכלה במנה האחרונה שהיתה מפתיעה לחיך....כדאי לנסות !!!!!אפילו לא ממש יקר...

עוד פרטים
הוספת תגובה
Rafraf - תמונה
Rafraf 17 ביקורות
3.0
13/04/08

מי שמוכן לשלם 38 ש"ח עבור: 4 עלי חסה, 1 עלה נענע, כמה עלי רוקט, 5 פלחים קטנטנים של הדרים, 4 פרוסות דקיקות של גבינת עזים תעשייתית ורוטב, שיזמין את הסלט העונה להגדרה. מובטחת לו הנאה קצרה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
נעמה הוד - תמונה
נעמה הוד 12 ביקורות
3.7
12/04/08

דלאל מצטיינת במיקום המקסים, באוכל מצוין ברובו (סלט קלאמרי ופילה בקר מעולים) ובאווירה מצוינת. שני דברים העיבו על ההנאה: הברחשים שלא פסקו מלהתעופף סביבנו (וישבנו בפנים) ושירות מעט אדיש... ולא מסביר פנים (לא הבנתי את הקטע שאין מלצר אחד לשולחן וכולם סובבים סביבך).

עוד פרטים
הוספת תגובה
גבריאל - תמונה
גבריאל 3 ביקורות
4.0
09/04/08

היינו 6 חברה בערב שבת.נהנינו מאוד מהאוכל וגם מהיין (למברוסקו אדום), השירות היה חביב ואדיב אם כי לא תמיד בזמן (חלק מהמנות תוזמנו בצורה לקויה).המנות הראשונות היו טובות - במיוחד שקדי העגל... - הקרפצ'יו היה בינוני,המנות העיקריות היו גם טובות (סטייק הפילה מעולה).אני לא משתגע על קינוחים - אבל עוגת הלימון קיבלה מחמאות משאר יושבי השולחן.לגבי המחיר קצת יקר מדי - אבל בהחלט משקף את רמת המסעדה.ממליץ בחום ואחזור שוב כאשר מעותיי יאפשרו זאת,גבריאל

עוד פרטים
הוספת תגובה