נגישות
נגישות

מקס ברנר - MAX BRENNER ביקורות וחוות דעת - עמוד 5

דירוג גולשים

3
אוכל
3.5
שירות
3.0
אווירה
3.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

63 ביקורות וחוות דעת על מקס ברנר

חגי - תמונה
חגי 3 ביקורות
אוכל מתוק עד מוות
2.8
25/03/13

הגענו למסעדה לאכול שוקולד טוב ומנות טעימות, בחרנו במנת הוופל הבלגי כפי שהמלצר המליץ (המנה שאמורה להיות ה-מנה של המסעדה). המנה היתה מעוצבת ברמה גבוהה אבל אני מצטער להגיד שכמות הסוכר... שהיתה בגלידה ובוופל היתה כל כך גבוה שבקושי היינו מסוגלים לאכול את הוופל. הוופל היה ספוג בסירופ מתוק להחריד והקצפת שהיתה עליו היתה זולה ומגעילה גם היא. השירות היה טוב אבל מה שחשוב כאן הוא האוכל. אכלתי בהרבה גלידריות וופל בלגי הרבה יותר טוב !! לא ממליץ להגיע, מנות שלא שוות את הכסף

עוד פרטים
הוספת תגובה
רם - תמונה
רם מבקר מתחיל
מבזה
1.3
02/02/13

הזמנו מקום לחגוג יומלדת, ביקשנו לציין זאת והמארחת אמרה לנו להגיד זאת למלצר והוא ישים לנו זיקוק (פעם ראשונה שנתקלתי בכזאת תגובה). הגענו בזמן והושבנו מייד, למלצר חיכינו 10 דקות ונאלצנו... לבקש שיגשו אלינו. ביקשנו מזרק שיגיע ראשון - לא קרה. הזמנו מתוקים וגם מנות עיקריות )סלט וחזה עוף). האוכל לא הגיע. לאחר כמה בקשות הגיעו המתוקים. לאחר עוד כמה בקשות (כולל ממנהל המשמרת) נאמר כי יש לחץ במטבח ועכשיו מכינים לנו את המנות (לאחר כ-30 דקות בערך). ביקשנו לבטל אותן. מיותר לציין כי מנהל המשמרת הראה חוסר איכפתיות, מובן שלא הציע פיצוי (לא שרצינו). עזבנו מאוכזבים ופעם ראשונה בחיי לא השארנו טיפ. לאורך השנים סניף זה מדרדר, כף רגלינו לא תדרוך כאן שוב!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Gil Zellner - תמונה
Gil Zellner 8 ביקורות
טוב, אבל כמעט
3.8
09/05/12

כשהגעתי אתמול למקס ברנר בנתניה זה היה במקריות, פרסמו את העסקיות החדשות ואני מודה שהייתי מעט סקפטי. למחרת, חזרתי לשם בלי בעיה לסיבוב נוסף, אך הפעם take away בעוד הישיבה במסעדה הייתה... מוצלחת, ה take away הרבה פחות: הזמנתי מרק ולא הייתה כלולה בשקית כף. תמיד צריך להניח שללקוח אין כלי אוכל ולהכניס את כולם לחבילה. כמות הצ'יפס הייתה קטנה (אולי סתם אריזת פלסטיק גדולה מדי?) הכמות תמיד צריכה להוות את רוב האריזה, אחרת גם אם זה אותה כמות, זה נותן תחושת פראייר ללקוח. הסנוויץ' הגיע באריזת פלסטיק ומתפרק בידיים (sloppy joe) בהרבה מקרים מי שלוקח take away מתכוון לשבת ולאכול בעמדת העבודה שלו. זה אומר שמאכלים שיש להם נטייה להתפזר צריכים להגיע באריזה שמונעת מהם להתפזר. עטיפת נייר פשוטה הייתה פותרת את זה. גם היה עדיף אם היו חותכים מראש את הסנוויץ' למספר חלקים (הוא די גדול) סה"כ היה טוב, ואני מאמין שאם הם יטפלו בפאשלות הדי מינוריות הללו, זה יהפוך להיות היעד המועדף שלי לשימוש ב 10bis בתקופה הקרובה. המשך יבוא, אולי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מקסים - תמונה
מקסים 12 ביקורות
מסעדה גרוע ברמות!!
1.0
28/01/12

מצד אחד אי אפשר להזמין שם מקום, מצד שני כשבאים אין מקום. כולנו חיכינו בשקט בחוץ בקור משעה 12:10 עד 13:25 כולל תינוקות וסבתא בת 87 וכולנו נדהמנו לראות שאחרי יותר משעה שחיכינו פתאום מול... העניים שלנו מזיזים בתור מישהי שלא היתה שם וגם ברשימה ביקשתי שייראו לי אותה ואמרו שהיא כן הייתה פה מהבוקר פשוט לא הייתה רשומה וכל זה עם גמגומים. כולם שם היו בהלם מהתנהגות הזאת של המסעדה. לא ממליץ להתקרב לשם!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
5.0
09/04/10

מעולה

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
08/11/09

המסעדה פשוט מדהימה!! השירות-אנשים חייכנים ומקסימים!! שווה ביקור!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
דרור - תמונה
דרור מבקר מתחיל
4.3
07/11/09

תודה לכם על שרות הייתי בשישי בלילה היה 10 נחזור בקרוב

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.0
25/10/09

ביקרנו במסעדה במוצ"ש. לא רוצה לשדבר על רמת האוכל (בסה"כ סבירה), רוצה להתייחס לרעש הבלתי נסבל ששרר בתוך המסעדה. רעש של ילדים שובבים ומוזיקה בווליום בלתי סביר. בקשותנו להנמיך את המוזיקה... לא עלו יפה. רק אחרי ניסיונות חוזרים , חל שינוי הדציבלים. על ההתרוצצות של הילדים לא יכול לבוא בטענות לצוות המעסדה אך להנהלת הסניף כן לגבי "רעש רקע". האקוסטיקה של המסעדה גרועה כך שלא ניתן לנהל שיחת חולין סבירה עם רעש.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מירב - תמונה
מירב 13 ביקורות
3.7
23/10/09

הייתי עם חברה לארוחת בוקר באמצע שבוע והזמנו ארוחת בוקר שהיתה בהחלט מפנקת וכללה גם לחמים מיוחדים וגם מוזלי בקערה מכובדת לכל אחת מאיתנו וחשוב לא פחות - כל אחת זכתה בחביתה מ-3 ביצים (זה... המון). הקיצר - מאד מומלץ וזאת בעיקר כי נמסר לנו שלפני 8 חודשים בערך שינו את התפריט וזה היה מאד מורגש (כיון שלפני כשנה וקצת אכלתי שם ארוחת בוקר מאכזבת למדי, והפעם ממש ממש הופתעתי לטובה. כל הכבוד !!!)

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
21/04/09

שבוע שעבר הגענו למסעדה שישה אנשים, שלוש פעמים: פעם ראשונה פעם אחרונה ופעם אחת יותר מידי. סלט במחיר של סטייק עם ירקות שראו ימים יפים יותר, סלט נוסף עם קישוט לא במקום, פיצה שוקולד עם בצק... קשה לפיצוח, פונדו שוקולד עם שוקולד זול במיוחד, שניצל שהוקפא מתי שהוא והופשר במיקרו גל. והמחירים ללא תחרות. הרבה כסף ותמורה שלא ראויה. פניתי באתר המסעדה שרות לקוחות אך הם אפילו לא טרחו להתייחס. חבל הגענו מרחוק והתאכזבנו קשות.

עוד פרטים
הוספת תגובה