נגישות
נגישות

מקס ברנר - MAX BRENNER ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3
אוכל
3.5
שירות
3.0
אווירה
3.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

63 ביקורות וחוות דעת על מקס ברנר

אורי - תמונה
אורי מבקר מתחיל
האוכל היה טעים אך הזלזול והאווירה הבלתי הולמת גרמו לנו להתחרט על הגעתנו, וכנראה שלא נחזור שוב.
2.3
01/02/17

שלום אני ילדה בת 15 הגעתי למסעדה בשביל לחגוג יום הולדת עם חבריי התאכזבתי מאוד , ראשית המארחת התייחסה אלינו בזלזול מכיוון שאנו ילדים העירה לנו על ״בעיות משמעת״ ונתנה לנו אזהרה אחרונה... לפני שנאלץ לעזוב בנוסף בטעות נפלה לנו צלחת ונשברה ולאחר מכן היא ניגשה אלינו בעצבים ודיברה בטון גבוה ובלתי מכבד. לבסוף כמעט לפני הזמנת החשבון התלוננו על אחת המנות והיא הגיבה בצורה בלתי הולמת ואמרה לנו שזה כבר מוגזם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דוד - תמונה
דוד 658 ביקורות
האוכל טעים, מנות לא גדולות ויקר.
3.0
24/01/17

כל פעם שאנחנו חוזרים מהקולנוע הצמוד אנו עוצרים בסניף למשהו מתוק. הפעם רצינו לאכול, המקום מלא באנשים ולכן רצוי להזמין מקום, רועש מאוד ולדעתי זה הזמן לעשות ולרענן קצת את המקום והעיצוב.... המנות שקיבלנו לא היו זולות ובכלל לא גדולות ומשביעות. הייתי צריך להזמין הרבה מנות כדי שנצא שבעים והמחיר היה בהתאם. המתוקים מתוקים מאוד מאוד וכך גם השוקו ממש יצאתי עם צריבה בפה מרוב המתוק. טעים, מנות לא גדולות ויקר יחסית לכמות. שירות איטי יחסית, לקח זמן עד שהמלצרית הגיע ועד שהמנות יצאו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ולרי - תמונה
ולרי מבקר מתחיל
ממליץ בחום לחפש מקום אחר :)
1.5
16/10/16

הגענו למסעדה 5 צעירים (חיילים) , והתיישבנו בחוץ . בהתחלה המלצרים היו אדיבים ונגשו כל רגע לעזור , הזמנו 2 מנות מתפריט ה "SHARE" ומכאן הכל השתבש . ביקשנו 4 פעמים קנקן מים ללא קרח ,... וכשקיבלנו אותו לאחר רבע שעה היינו צריכים להחליפו כי הוא הוגש עם קרח. את המנות קיבלנו בהפרשים של כ15 דק בין המנות למרות שביקשנו שיגיעו ביחד . המנה השנייה שהגיע באיחור , כללה פונדו בתוכה (שוקולד מומס המשמש לתבלה ) , השוקולד של הפונדו הגיע קר, והנר שאמור לחם אותו היה כבוי , ב10 דק' שלקח לנו לקרוא למלצר הזוג הראשון כבר סיים את המנה שלו ( בזמן שאנחנו אפילו לא התחלנו ) , לבסוף גם אחרי שקראנו למלצרית היא נעלמה אז הייתי צריך לקום לבר ולבקש מהברמן שיביא לי מצית להדליק את הנר שיחמם לי את השוקולד . כמובן שהברמן אמר שזה לא בסדר שקמתי ומידי קרא למלצרית שתיגש אליי , היא הדליקה את הנר הקטנטן שגם בעוד עשור לא יחמם את השוקולד והלכה , האוכל היה בינוני ומזכיר את הרמה של הגלידריות בקניונים במרכז העיר . כשביקשנו חשבון חשבנו להעיר למלצרית על כך שהמנה של הפונדו הייתה קרה ולא הוגשה בצורה שמאפשרת לאכול אותה , אך המלצרית זרקה לנו את החשבונית על השולחן ללא כל שאלה קטנה כמו " איך היה ? " או משהו אחר מנימוס והלכה . ( מיותר לציין שהמנות ביחס למחירים הנקובים על המנות , ממש מביישות את המקום )

עוד פרטים
הוספת תגובה
דוד - תמונה
דוד 658 ביקורות
טעים טעים
3.5
28/08/16

מקס ברנר והקינוחים הכי הכי טעימים, ביום שבת אחר הצהריים ואחרי שאכלנו פיצות רצי נו משהו מתוק אז הלכנו לגלידריה במרכז יכין רק ששם התעלמו מימני וכשמתעלמים מימני אני מוציא את כספי היכן... שנותנים שירות ונעים לשבת, אז הלכנו למקס ברנר והיה טעים מאוד עם חגיגת הבלאגן שהקצפת שלה והגלידה והעוגה אף פעם לא מאכזבים, טעים טעים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אולגה - תמונה
אולגה 75 ביקורות
אולגה
3.3
23/02/16

ישבנו על ארוחת בוקר ,למרות השעה 16:00 שירות היה איטי , חיכינו למלצרים הרבה זמן , הם התחלפו , כל תוספת לחביתה או משקה עולה כסף, אבל בסופו של דבר היה טעים ונעים

עוד פרטים
הוספת תגובה
טניה - תמונה
טניה 4 ביקורות
מקס ברנר
3.3
17/02/16

חגגנו יום אהבה 14/02 לפי המלצת מלצר הזמנו מנה חגיגית שרינג' , מנה נראתה טוב , אבל היה מלא קצפת ולא כל המרכיבים היו טעימים , לא סיימנו אותה ביחד ולדעתי היא יקרה בתור קינוח - 94 ₪

עוד פרטים
הוספת תגובה
Alona - תמונה
Alona 24 ביקורות
טעים מאוד
4.5
16/11/15

ביקרתי במסעדה מספר פעמים וממש אהבתי את המסעדה. אני ובעלי לקחנו את ארוחת השרינג שלדעתי זו מנה מושלמת למי שרוצה לטעום את כל מה שיש למקס ברנר להציע בכמויות קטנות, יש שם הכל מהכל ומאוד... נחמד. השירות היה אדיב ונחמד, המחירים סבירים והמקום מאוד נחמד ויש הרבה חניה ליד. כל מי שאוהב שוקולד ומתוק זה לגמרי המקום בשבילו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מיכאל - תמונה
מיכאל 36 ביקורות
שוקולד מעולה
3.8
13/11/15

אכלתי במסעדה הזאת לאחר ששמעתי עליה רבות. המילקשייק שלהם פשוט מדהים.... יתר הפריטים בתפריט גם כן ממש טובים ועל טהרת השוקולד. ממש מומלץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יניב - תמונה
יניב מבקר מתחיל
בסהכ רצינו שוקו
2.0
30/03/15

הגעתי עם אשתי לערב של שתיה חמה עם קינוח הזמנו שוקו אשתי סיימה אותו בשלוק אחד שלא לדבר על המחיר היקר על התכולה של הכוס הזמנו קינוח בלאגן זוגי שנראה כמו מנה שלא מספיקה לבן אדם יחיד שעולה... 66 שקלים המלצר היה בסדר מינוס קמנו והלכנו לקנות שוקו בסופר

עוד פרטים
הוספת תגובה
שלומי - תמונה
שלומי 17 ביקורות
חוויה במקס ברנר
3.0
01/02/15

ארוחת הבוקר טובה הקינוחים גדולים אך די יקרים עוגת גבינה עם מני סלט פרות 49 שקל זה לא סביר ראוי לציין שקיבלנו מנת קרפ בננות על חשבון הבית שיצאה בטעות מהמטבח

עוד פרטים
הוספת תגובה