נגישות
נגישות

מקס ברנר - MAX BRENNER ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

3
אוכל
3.5
שירות
3.0
אווירה
3.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

63 ביקורות וחוות דעת על מקס ברנר

יובל - תמונה
יובל 10 ביקורות
מה צריך לבקש יותר משוקולד?
4.0
31/01/15

שוקו מדהים שכיף לשתות בחורף, לקחנו פונדו וקרפ נוגט שניהם היו במחיר בסדר גמור והיו מדהימים!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Nofar - תמונה
Nofar 11 ביקורות
טעים מצוין והכי חשוב מתוק
4.8
16/01/15

אחד הסניפים המוצלחים של הרשת הטובה. השוקו מעלף מתוק ושוקולדי כמו שהוא צריך להיות, אכלתי את כל מנות הקינוחים שלהם, הכל היה מצוין, עשוי ברמה טובה מאוד. יש קצת בעיה של אקוסטיקה במקום, אבל... האוכל לגמרי שווה את זה :) חוזרת לשם תמיד :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
יריב - תמונה
יריב 17 ביקורות
מפתיעה לטובה
4.0
26/03/14

ארוחת צהריים עסקית משתלמת ביותר. מנות גדולות באיכות טובה ובמחיר הוגן. לא מדובר על מסעדת גורמה אבל בהחלט מפתיעה לטובה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Anton - תמונה
Anton 13 ביקורות
למה להתמסחר?
2.3
01/03/14

אני זוכר את מקס ברנר עוד כשהייתה מסעדת שוקולד בוטיק יוקרתית... מה שנשאר מכל הסיפור הזה הוא רק השוקולד - לא בוטיק ולא מסעדה... לשבת במסעדה נהיה פשוט בלתי אפשרי, מי שאין לו בעיה להרגיש... שהוא אוכל במסיבה כשזרים מסתכלים עליו במרחק נגיעה ממשית - זה המקום בשבילכם. יש תחושה כאילו המנות מגיעות מהסניף בראשל״צ, ורמת הגימור שלהן לא עונה על הציפיות. לסיכום- צפוף. איטי. לא טעים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
raviv - תמונה
raviv 3 ביקורות
מאכזב מאוד
1.3
25/02/14

חברה שלנו המליצה לנו ונכנסנו. זאת הפעם הראשונה והאחרונה שלי במסעדה הזאת. עד שמלצר מגיע צריך ממש להתחנן. המנה שלי הייתה עלובה חוץ מהמחיר שלה כמובן. השירותים מלוכלכים ולא משולטים כראוי.... המלצרים שוכחים מה הוזמן וצריך להזכיר להם. אין מבחר בתפריט, לדוגמא: אין כדורי גלידה לילדים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
איל - תמונה
איל 11 ביקורות
ארוחה עם ילדים
3.3
16/02/14

ביום שישי בערב ישבנו במקס ברנר בנתניה, זוג הורים עם 4 ילדים. אנחנו מגיעים למקום אחת לחצי שנה בערך כבר מספר שנים. הזמנו מנת ילדים אחת של שניצל. שתי מנות מבוגרים של שניצל. שקשוקה אחת, סלט... יווני אחד וסנדוויץ סביח אחד. נתחיל בדברים הטובים. הסנדוויץ סביח היה מצוין. וכך גם הסלט היווני. המנות של השניצל למבוגרים היו עסיסיות אך השניצל תפל ולא מתובל כלל. לעומת זאת מנת השניצל ילדים למרות שהיתה מנה גדולה ונדיבה היתה שונה מאוד ממנות השניצל של המבוגרים. השניצל היה קשה ולא עסיסי כלל והבשר היה כהה (כמו בשר הודו), מוזר ולא טעים כלל. גם השקשוקה לא היתה מוצלחת וניכר שנעשתה מרכז ולא מעגבניות טריות (למרות שכן שמו כמה עגבניות לקישוט). לסיום הזמנו 4 מנות לקינוח והן היו מצוינות כרגיל. יש לי הרגשה שבשנה האחרונה חלה התדרדרות במסעדה בנושא חלק מהאוכל ״הקונבנציונלי״ וחבל. הדבר יוצר חוסר אחידות ברמת המנות השונות. בעבר זו היתה מסעדה מצוינת כמעט בכל מנה...

עוד פרטים
הוספת תגובה
ילנה - תמונה
ילנה 75 ביקורות
המוטו: שוקולד, שוקולד ועוד שוקולד
4.8
03/02/14

התפריט מתמקד בעיקר במתוקים, מנות אחרונות, גלידות, שוקולד, מילקשייקים, כל סוגי הקינוחים שאפשר לדמיין. יש גם כמה מנות עיקריות - פסטה וכד'. יש מקומות ישיבה גם בפנים וגם בחוץ. בתוך... המסעדה יש גם חנות, שם אפשר לקנות שוקולדים, בונבוניירות ואפילו קוסמטיקה על בסיס קקאו. המחירים לא זולים. בעיקר בסופש המקום עמוס אנשים וילדים וקצת רועש - לדעתי, לא בית קפה שמתאים לדייט רומנטי, אלא יותר לחבורות ולבילוי הורים-ילדים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של Yoav
Yoav
14/02/2014
אולי כדי ללכת אם זה כזה טוב
boaz - תמונה
boaz 35 ביקורות
אורחת בוקר נהדר בשילוב שירות איכותי
4.3
21/12/13

הגענו בבוקר עם שובר לארוחת בוקר. הזמנו ארוחת בוקר זוגית והגדלנו לאומלט. האוכל הגיע מהר מאוד וטעים. המלצרים היו אדיבים, עם הסברים וחיוך על הפנים. כך צריך לשרת אנשים, גם

עוד פרטים
הוספת תגובה
ravit2_2 - תמונה
ravit2_2 19 ביקורות
חוות דעתי לגבי המקום
3.0
11/09/13

אני וקולגה לעבודה אכלנו 11/9 ארוחת צהריים,הזמנתי סושי סנדוויץ' אבוקדו שהיה טעים כמנה ראשונה (הייתי בעסקית)קיבלתי סלט-שלטעמי היה קצת חסר טעם-מלח ופלפל לא הצליחו "להחיות" אותו)ושייק... גרניטה צהובה שהיה טעים מאוד. סה"כ ארוחת צהריים טעימה שהגיעה מהר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אור - תמונה
אור מבקר מתחיל
ארוחה במקס ברנר
4.5
10/08/13

אתמול בלילה, אני ועוד שישה חברים צפינו בסרט בגלובס מקס ואחר כך הלכנו אל מקס ברנר. השיבו אותנו בשולחן במקום צדדי, מקום שהיה לטעם של שבעתנו. המלצר היה נחמד והשתעשע איתנו, והמליץ לנו על... מנות. בחרתי לבסוף את קרפ השוקולד נוגט ובננה עליו הוא המליץ שעלה 49 שקלים, ולא התאכזבתי בכלל. בתור צרפתי יש לי סטנדרטים משלי לקרפ, והקרפ היה נפלא. הוא היה קריספי מבחוץ, רך מבפנים, השוקולד ניתך והבננות היו מקורמלות ולא הזכירו פרי בכלל. הגישו לי רוטב שוקולד במבחנת שוקולד שהוסיף מאוד. חבריי הזמינו מנות שונות, וכולם שיבחו את הארוחה. מאוד נהנתי מהמנה שלי, ואחזור למקס ברנר, הפעם במטרה לטעום את הוופל הבלגי. הדבר שקצת הפריע בשירות הייתה העובדה שביקשנו כוסות מים מהמלצר, והוא שכח מאיתנו, והמלצרים כמעט ולא הגיעו אל השולחן שלנו. היינו צריכים לרדוף ממש אחרי המלצרית בשביל חשבון. זה קצת הרס מההנאה, אבל לפחות, בזמן ההמתנה, הייתי עם חברים טובים ואווירה טובה.

עוד פרטים
הוספת תגובה