נגישות
נגישות

בנדיקט ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

164 ביקורות וחוות דעת על בנדיקט

Dana - תמונה
Dana מבקר מתחיל
שווה את ההמתנה
4.0
05/08/13

אתמול הגעתי עם משפחתי לחגוג את יום ההולדת של בני בסניף שלכם בבן יהודה הופתענו שיש תור ביום ראשון אך תוך זמן קצר הושיבו אותנו האוכל היה טעים והאווירה כיפית הילדים התלהבו מהפנקייק... שוקולד שהיה ממש טעים ולא השאירו פירור על הצלחת המלצר היה ממש נחמד וסבלני (בכל זאת באתי עם 3 ילדים קטנים וקצת צווחניים שכל שנייה שינו את דעתם) אפילו דאגו לשים לילד זיקוק על הפנקייק מה שקנה את עולמו :) ממליצה בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ben - תמונה
Ben מבקר מתחיל
חוויה טעימה
4.3
03/07/13

היום פתחתי את הבוקר בארוחת בוקר עם אורחים שלי מניו יורק בבנדיקט בבן יהודה - בשבילם זה היה ביקור ראשון...איך שנכנסנו למסעדה ריח הלחמניות הטרי "תקף" אותנו :) ופתח לנו את התאבון האוכל היה... טעים מאד, צוות העובדים תמיד עם חיוך על הפנים אדיב ונעים קינחנו במנה האהובה עלי - פנקייק שוקולד לבן ואפילו האורחים שלי אמרו שהפנקייק פה הרבה יותר טעים מבניו יורק...נהנו מאד..תודה רבה

עוד פרטים
הוספת תגובה
paz - תמונה
paz 9 ביקורות
יחס שונה
1.5
29/06/13

לאחר שישבנו פעם אחת ברוטשילד והיינו מרוצים מאוד, החלטנו לנסות גם את בן יהודה, ברגע שהגענו מיד הושיבו אותנו, אבל בבן יהודה היחס של המלצרים הרבה פחות טוב, אני ובן זוגי הזמנו מנה מסוימת... שנראתה שונה לגמרי ממה שקיבלנו ברוטשילד, כאילו החסירו מאותה מנה דברים והכל היה בקמצנות,ביקשנו מהמלצר שישלים את החסר, הוא קרא לאחראי ללא שום סיבה, והאחראי משמרת הסביר לנו שכך המנות מוגשות וגם ברוטשילד אותו דבר, אבל עשה לנו טובה והביא את התוספת... אז על זה זה שעושים לך טובה שאתה מבקש משהו בסיסי והמלצרים לא נחמדים לשם לא נחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
yoav - תמונה
yoav 7 ביקורות
המלצה חמה: בנדיקט - בן יהודה
3.8
12/04/13

אכלנו שני סוגים של ארוחות בוקר. האחת, ארוחת הבנדיקט - מיקס, הכוללת האם וקריספי בייקון. מנה טובה בהחלט. השניה, שהיא גם המפתיעה - "ברקפסט טאקו מקסיקני", שזה למעשה 3 טורטיות עם איולי... צ'יפוטלה, פריחול'ס, ביצה מקושקשת עם נקניקיות צ'וריסו ובצל, רוטב חלפיניו ליים וסלסת עגבניות. פצצה!!! לרוץ לנסות. כל מילה מיותרת. הדבר היחיד שמעט מעיב על הביקורת החיובית בהחלט הוא המחיר המעט מוגזם של המנות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Maayan - תמונה
Maayan 19 ביקורות
ארוחת בוקר לא רגילה ושירות מדהים!
3.8
25/02/13

מעבר לארוחות בוקר המפתיעות והטעימות,ישבנו שם בפעם האחרונה וביקשנו במפורשות שלא יהיה בייקון במנה,ותוך כדי אכילה גילינו שיש בייקון במנה-האחראית משמרת התנצלה בפנינו וזיכתה אותנו מייד על... המנה ופיצתה אותנו בכול מה שנרצה להזמין..שירות מדהים שהשאיר טעם של עוד

עוד פרטים
הוספת תגובה
מירי - תמונה
מירי 57 ביקורות
ארוחת בוקר משגעת
4.5
18/02/13

הלכנו במסגרת העבודה כל הצוות לארוחת בוקר גיבוש, כל אחד הזמין ארוחת בוקר מפנקת. אני הזמנתי אגס בנדיקט שהיה עשוי נהדר. הקינוח- הר של פנקייקים, היה סיום מעולה לבוקר הזה. כיף להתחיל לעבוד... ככה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ELLA - תמונה
ELLA מבקר מתחיל
מסעדה מדהימה
5.0
12/11/12

אני וחברתי יושבות כמעט בכל בוקר במסעדת בנדיקט בן יהודה,ולאחרונה שמנו לב לשינוי המלבב שעברה המסעדה .בראש ובראשונה מנהל משמרת מקסים בשם אמיר,איכפתי וחביב,המסעדה הפכה לריחנית ונעימה.ישר... כח! המשיכו כך

עוד פרטים
הוספת תגובה
Alex - תמונה
Alex 7 ביקורות
חוויה משופרת
3.8
08/11/12

אז אחרי הביקור הקודם שהיה בעייתי משהו .. יצר איתי קשר מנהל המסעדה. שמע, התנצל והבטיח טיפול הולם לפעם הבאה כשנגיע למקום. הפעם הבאה הגיעה, הפעם עם משפחתי. הודעתי למנהל בהודעה שנהיה... במסעדה כמו שהוא ביקש. ואכן הגענו למסעדה אחלו 3 ארוחות של בנדיקט (סלמון, בייקון וספיישל פטריות) בנוסחים שונים ופנקייק. הבייקון היה קצת פחות טוב אבל שאר המנות היו מצוינות. מלצר נחמד ושירות נעים. הייתי שמח אם מנהל המקום / מנהל המשרת היה בא להגיד שלום ולוודא שהכל בסדר אבל באמת שהפעם אין תלונות . מחר קצת גבוהה לארוחה כזו 270 ₪ אבל זאת התלונה היחידה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
daniel metzer - תמונה
daniel metzer מבקר מתחיל
בנדיקט בן יהודה
3.8
08/10/12

סוף סוף הגענו היום לבנדיקט בן יהודה וזאת לאחר ששמענו הרבה על המקום מחברים שגרים במרכז. למרות שהמתנו כחצי שעה בתור, נהננו מכל רגע האוכל טעים ומיוחד השירות היה אדיב ואישי בקיצור, אנחנו... נחזור לשם בטוח!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Sonia Shur - תמונה
Sonia Shur מבקר מתחיל
האוכל טעים להפליא אך השירות מאכזב...
2.8
06/10/12

אכלנו היום במסעדת בנדיקט. היו לי הרבה ציפיות מהמקום בעקבות כל הפרסום... האוכל בהחלט היה טעים מאוד ומשביע! לצערי, השירות היה על הפנים. זה התחיל מהמתנה של כרבע שעה בחוץ עד שמתפנה מקום... (לגיטימי במסעדה שלא ניתן להזמין בה מקום). לאחר מכן המלצרים היו מאוד שאננים: עד שלקחו את ההזמנה שלנו ועד שהאוכל הגיע עברה לפחות חצי שעה אם לא יותר!!! גם תוך כדי הארוחה היחס היה דומה. גם החשבון התעכב מאוד. לסיכום, האוכל מדהים, אך לא בטוחה שאחזור על החוויה בגלל השירות...

עוד פרטים
הוספת תגובה