נגישות
נגישות

בנדיקט ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

164 ביקורות וחוות דעת על בנדיקט

Yael - תמונה
Yael 11 ביקורות
טעים אך יקר
3.5
01/12/14

התחשק לנו ארוחת בוקר בצהריים ולכן החלטנו ללכת למסעדת ארוחות הבוקר המפורסמת. המנות היו טעימות ועשויות טוב וממלאות. אני התחלקתי בכדורי חביתה עם פטריות ושמנת וזו אכן מנה שיכולה להספיק בשקט... לשניים שלא מאוד רעבים. כי מחיר כזה למנה לבן אדם אחד הוא יקר למצרכים שמקבלים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
נדב - תמונה
נדב 38 ביקורות
א-כ-ז-ב-ה
1.8
25/10/14

אשתי ואני הלכנו לשם אתמול לאכול ארוחת בוקר. הגענו כלקוחות מזמנים, לא היינו צריכים לחכות בשביל לקבל שולחן, בהתחלה הושיבו אותנו בפנים בדיוק באמצע וביקשנו לעבור החוצה. למקום יש בעיית הצלה,... צפיפות ואקוסטיקה. ישיבה מאוד צפוה, וקשה לשמוע אחד את השני. אשתי הזמינה קרוק מדאם ואני פנקייקס, המלצרית אמרה שאת הפנקייקס לוקח להכין 20-25 דקות, נשמע לי מוזר אבל אמרתי בסדר. בנוסף המלצרית טרחה לומר שהארוחות שהוזמנו לא מגיעות עם לחם, מצחיק קרוק מדאם זה טוסט ופנקייקס לא בדיוק הולך טוב עם לחם. בנוסף המנה של אשתי הגיעה עם שתייה, מסתבר שבמסעדה אין שום דבר סחוט טבעי חוץ ממיץ גזר שגם הוא לא בדיוק טבעי. בכל מקרה המנה של אשתי הגיעה יחסית מהר, המצרכים שהם משתמשים הם הפשוטים ביותר וזה לא מתאים למקום כמו בנדקיט. אחרי שאשתי סיימה לאכול הגיע הפנקייקס שלי, 3 חתיכות אחת מעל השנייה, מאוד שמנות, עם קצת שוקולד בניהן (הכי פשוט שיש). סליחה אבל זה לא פנקייקס זה ספוג והיה לזה גם טעם של ספוג. אכלתי לא ברצון רב חצי מנה, לא רציתי להגיד כלום כי כבר היה עמוס, האוירה הייתה לא טובה וגם היינו צריכים ללכת לסידורים. בנוסף המנה שלי הגיעה עם סלט פירות העונה, תפוח ירוק ואדום זה לא פירות העונה זה סלט תפוחים. ביקשנו חשבון והלכנו. המחיר גבוה, התמורה מאכזבת. אגב כנראה גם לא היה הכי נקי שנינו לא הרגשנו טוב אחרי האוכל. לא נחזור לשם שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 רמי - תמונה
רמי 2 ביקורות
המתנה בתור כאסטרטגיה
3.5
01/10/14

היום היינו במסעדה - יום חול בבוקר ויש תור של ארבעה זוגות לפנינו. נדהמנו לראות חצי מסעדה ריקה. "האזור הזה סגור" אמרה המארחת. זה עדיין לא הסביר שלושה שולחנות פנויים באזור ה"פתוח". נראה... כי מזלזלים בזמן שלנו!! כל זאת על מנת להראות מבוקשים. ממליץ לכולם להראות להנהלת המקום שהזמן של לקוחותיה חשוב. אנחנו הלכנו לבית קפה אחר ממש ליד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ze'ev Erlich Aikido Dojo - תמונה
Ze'ev Erlich Aikido Dojo 10 ביקורות
טעים ומהנה
4.0
03/07/14

מקום שוקק חיים, טעים ועם תפריט מאוד מאוד מגוון. נהננו מאוד. ניסינו את ה״קרוק מדאם״ שהיה עשוי מעולה. קפה מצויין והתייחסות חייכנית ומילצור זריז ויעיל השלימו את החוויה. נחזור שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Benny Avriel Sheffer - תמונה
Benny Avriel Sheffer 3 ביקורות
בוקר מאכזב ביותר
2.0
29/06/14

התאכזבנו הבוקר מארוחת הבוקר לייט שקיבלנו היום במסעדה בבן יהודה. 3 הפנכות הקטנות והדלות שהכילו קוטג, לבנה, וטונה היו לא מספקות לחלוטין, ניתן היה לפצות עם גבינה מלוחה , פלפל קולי ומה לא? ... במחיר של מעל ל50 ₪ הייתי מצפה ליותר, חבל , הפסדתם לקוחות שהם גם שכנים, שלא לדבר שפעם מגוון הלחמים היה רחב ומהנה יותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
dima - תמונה
dima 56 ביקורות
ארוחת בוקר מי?
4.3
17/04/14

מאוד מאוד מאוד מאוד טעים, מנות גדולות , טעימות מגוונות, פתוח 24 שח שעות ככה שב7 בבוקר לאכול בשר טעים, זה זה. הסנדביץ פילי היה פשוט מווווווווווושלם!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Alex - תמונה
Alex 2 ביקורות
מקום פלצני עם מחירים מופקעים ואוכל בינוני...
1.5
23/11/13

מצטער מאוד, אבל פריטטה (שרובה מורכבת מתפוחי אדמה חתוכים לרבעים גדולים במקום פרוסות דקות) ומיקרו סלט + מיקרו ממרחים + קפה לא אמור לעלות 75 ש"ח. קיימות אלטרנטיבות טעימות ועשירות יותר ממש... מעבר לכביש ובמחיר הרבה יותר הגיוני. ועוד רצו ממני להצטרף למועדון לקוחות... הצחקתם אותי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
עודד - תמונה
עודד 55 ביקורות
ממש נחמד!
3.5
23/09/13

אכלנו במקום ארוחת בוקר בשעת הצהרים כאשר המקום היה מלא אך לא לחוץ. האוכל היה מצויין ואפילו ראוי להתייחס במיוחד לקפה שהיה מעולה!! המלצרים קצת איטיים אבל ממש נחמדים. נחזור..

עוד פרטים
הוספת תגובה
Hila Ron - תמונה
Hila Ron מבקר מתחיל
טעים טעים
4.3
07/09/13

ערב, היינו רעבים והתלבטנו הרבה לאן ללכת- בסוף בחרנו בבנדיקט. אמנם בכניסה היה מעט עמוס אבל אחרי המתנה סבירה הושיבו אותנו וקיבלנו שירות מעולה מהרגע הראשון - אפילו שהמסעדה היתה מלאה עד אפס... מקום. האוכל טרי, המבחר אדיר והשירות אחלה לגמרי. בסוף היינו ככ מרוצים שעשינו את כרטיס המועדון שלהם - עכשיו בטוח נחזור שוב!

עוד פרטים
הוספת תגובה
דרלה - תמונה
דרלה 76 ביקורות
ממש שווה!!
3.8
01/09/13

הייתי עם חברות אחרי בילוי בשישי בלילה, כל כך טעים. יקר כן, אבל כל כך טעים. הזמנו מעיין טוסט גבינות מפנק עם סלמון מעושן מאוד מאוד טעים ואיכותי מומלץ בחום! בטח בשביל סגירת ערב או להזרמת... עוד כוחות להמשך:)

עוד פרטים
הוספת תגובה