נגישות
נגישות

בנדיקט ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

164 ביקורות וחוות דעת על בנדיקט

קאי - תמונה
קאי מבקר מתחיל
לא טובה
1.8
24/06/17

חיכתי שעה בתור ביחס עלוב היחס גרוע מביאים אותי ואת משחפתי לשולח החוץ בלי מיזוג בשמש ולקח עוד זמו עד שסוף סוף הביאו אותנו לשולחן עם מיזוג אבל היחס עדיין לא טוב

עוד פרטים
הוספת תגובה
zema - תמונה
zema 75 ביקורות
ארוחת בוקר מעניינת
4.8
20/04/17

המיקום לכל חובבי ארוחות הבוקר שמאסו בארוחות בוקר סטנדרטיות. הזמנו טאקו עם חבילה ונקנקיות ושלוש לחמניות עם ביצים עלומות ובייקון. המחירים רגילים למדי לארוחת בוקר. מומלץ להתקשר מראש להזמין... מקום בסופש.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ariel - תמונה
Ariel מבקר מתחיל
מסעדה מעולה במיוחד בתל אביב ברחוב בן יהודה!
5.0
14/11/16

אני וחבר שלי ישבנו בבנדיקט בתל אביב ברחוב בן יהודה, קודם כל נורא קשה לבחור יש מבחר טוב, בהתחלה ראינו את המחירים ולא כל כך הבנו עד שטעמנו את הארוחת בוקר, ארוחה מעולה, שירות מעולה וחוויה... מדהימה :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
Noy - תמונה
Noy 2 ביקורות
חבל להשקיע מאמץ... בנדיקט סניף תל אביב אלנבי
1.3
20/10/16

לצערי חגגתי יום הולדת והשירות שקיבנו לא היה בכלל לטעמנו.. כתוב בתפריט משפט של לחם ללא הגבלה בהזמנת מנה לכל סועד והבנה הייתה שפשוט יש ריפיל לאותו אדם המזמין מנה קיבלנו הסבר מהאחרית משמרת... שגם לא הצליחה להסביר את הכתוב הרי כולנו הבנו מהכתוב דבר אחד וביא מנסה לשכנע על דבר אחר בנוסף חיכיתי 15 דק לשוקו חם, קיבלתי כשכולם כבר סיימו את שלהם... בנוסף הרגשנו התעלמות מוחלטת מהמלצר לגבי בקשתנו לגבי חשבון ועוד דברים.. בקיצור לא אההה הדבר אנו מאוד סבלניות וזה פשוט עבר את הטעם הטוב וחבל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
eynav - תמונה
eynav 4 ביקורות
אכזבה קשה, אנחנו יותר לא מתקרבים לרשת.
1.3
16/10/16

אכזבה קשה!! הגענו כ- 11 נפשות להנות מארוחת בוקר במסעדה שההתמחות שלה היא ארוחות בוקר, במרכז שרונה. ארוחת הבוקר הקלאסית, היתה ענייה ודלה במיוחד, הרבה הרבה פחות מארוחות בוקר בכל בית קפה... שכונתי. כמו כן, תמורת 68 שח הזמנו ארוחת בוקר עם לחם בריוש , סלומון וביצה עלומה. מי שמכיר את המנה מדובר במנה עשירה מאוד עם רוטב שמנת ולחם רך ועשיר בטעמים. קיבלנו מנה קטנה של פרוסת לחם יבשה, עם חתיכת סלומון דלה ומעליה ביצה, ללא כל רוטב, ללא שום ממרח וללא שום טעם. העליבות של המנה הפתיעה אותנו מאוד, וכשהסבנו את תשומת ליבה של המלצרית, תשובתה היתה: "צר לי" והלכה. היינו המומים מהשירות ומעליבות המנות ביחס למחיר היקר. אנחנו לרשת הזו לא מתקרבים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Zohar - תמונה
Zohar 5 ביקורות
התאכזבנו
2.8
22/08/15

הגענו לסניף רוטשילד, באנו במיוחד בשביל אגז בנדיקט, שזה ביצה עלומה עם כל מיני שטויות, התירוץ שקיבלנו היה שיש מחסור כרגע בביצים עלומות, ואני שואלת את עצמי אם יש יותר מגוחך מזה? זה כמו... שיגידו שיש מחסור בחביתות..זה אותו דבר לא הבנתי מה הבעיה להכין.. התפשרנו והזמנו משהו אחר ולקח שעה שלמה עד שהגישו לנו את האוכל. בקיצור מאכזב

עוד פרטים
הוספת תגובה
Oded - תמונה
Oded 5 ביקורות
מה עם הפנקייק?
2.3
04/07/15

אכלנו במוצ"ש ה-04.07.15 הזמנו כמה מנות ובין השאר פנקייק. הוזהרנו שהפנקייק יגיע רק אחרי 25 דקות. גם אחרי שעה הפנקייק לא הגיע. בד"כ אני אוכל ונהנה בבנדיקט רוטשילד. לבנדיקט בבן יהודה לא... אכנס יותר לעולם!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
v_yael - תמונה
v_yael 205 ביקורות
אחלה מגוון , אחלה ארוחות
3.8
11/04/15

יש הכל מהכל וקשה לבחור, מאוד טעים. התמונה מדברת בעד עצמה. שירות נחמד אולי בגלל העומס של שישי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אוכל קדימה אוכל - תמונה
אוכל קדימה אוכל 338 ביקורות
חוות דעת
2.0
12/03/15

לבנדיקט תל אביב הגענו אחרי המלצה חמה של חבר באחד ימי שבת. נרשמו והמתנו בחוץ מעל שעה. יש משפט שאומר כגודל הציפיה כך גודל האכזבה. השירות היה איטי עם סוג של מלצרית "חכמולוגית" המתנו המון... זמן למנות. סלט שלווה לארוחה היה נבול, ביקשנו להחליף ולכבוד זה הגיעה המארחת על מנת לשאול "מה בדיוק קרה" דבר שעוד לא נתקלנו בשום מסעדה. לא חושבים להגיע שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Sara - תמונה
Sara 190 ביקורות
פינוק
5.0
11/12/14

פינוק של בוקר! לפתוח את הבוקר ( המאוחר) עם ערימת פנקייקים. גורם ליום שלך פשוט להיות מחוייך. בבוקר עדיין אין המון אנשים, והמלצריות עוד רעננות..:) ממליצה על הפינקייקים (אפילו הם כשרים!),... ועל להגיע בבוקר!

עוד פרטים
הוספת תגובה