נגישות
נגישות

דוניאנא ביקורות וחוות דעת - עמוד 14

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.0
אווירה
4.5
מחיר
4.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

186 ביקורות וחוות דעת על דוניאנא

נחמי - תמונה
נחמי 2 ביקורות
1.7
19/07/10

נתחיל מהסוף=מחירים גבוהים.מסקנתי=אם המסעדה פונה לנוף או ל-ים,תקבל אוכל בינוני ומטה ומחירים גבוהים. ה-חומוס שהזמנו היה דליל,מרקם מגעיל,רחוק מאד מהחומוסים המפורסמים של עכו... (סעיד,חמודי,עלי,כף הזהב ועוד).סלט חצילים היה טוב מאד ! טאבולי היה טרי מאתמול.פיתות טריות.דגים דניס על הגריל=עשוי יותר מדי ויבש !!!!!כמו הנגב. המחיר=3 סלטים+כוס גולדסטאר+קנקן לימונדה+2 מנות דג דניס = 279 ש"ח

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
08/07/10

אני ומשפחתי ועוד זוג חברים בקרנו במסעדת דוניאנא וממש נהנינו ,אני אישית כמעט בקרתי בכל המסעדות אבל רק בדוניאנא נהנתי אכי הרבה ,אם זה האוכל המיוחד והטעים ואם זה האווירה... הנעימה והמקום המקסים , אני בכל הזדמנות כאשר מדברים על מסעדות אני ממליץ על מסעדת דוניאנא בעיניים עצומות ,אני מאחל להם רק הצלחה ואנחנו שוב נבקר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
michal - תמונה
michal 10 ביקורות
1.7
03/07/10

דווקא בימים טרופים אלו, כשבאים לתמוך ולהראות כי אנו תומכים בפרנסה של שכנינו בעכו, זכינו ליחס גזעני במסעדה זו. חיוכים לכל עבר נזרקו לסועדים דוברי הערבית, ואילו לנו ולדוברי עברית נוספים-... זלזול ושירות מזעזע. האוכל- לא טעים, הבת שלי נאלצה לאכול שניצל שרוף, תוספות ממש מגעילות, סלטים בינוניים. יש הרבה מסעדות טובות בעכו- בחרו אחת אחרת!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
28/05/10

ביקרנו בדוניאנא לאחר המלצות. אני מודה לממליצים על ההמלצה הנהדרת. מקום מקסים, נוף מרהיב, האוכל ממש ממש ממש טוב, הייתה לנו הערה לגבי מידת העשייה של הדג, אבל מייד החליפו לנו את המנה למרות... שא ביקשנו, יתר המנות, סטייק פיליה, פרגית, ושרימפס, היו פשוט מעולים, כך גם מנת הדג שהוחלפה. בנוסף אבקש להעיר כי הסלטים היו טריים ופשוט מדהימים. כל זאת כאשר מדובר בי היות ואני בשלנית ויודעת מה זה באמת אוכל טוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
a - תמונה
a 24 ביקורות
1.0
26/05/10

לאחר קבלת המלצות חמות ממכרים, הגענו והתאכזבנו.שירות לא נעים - היינו עם עגלות ילדים וזכינו לטענות בטון כעוס מצד המלצרים למרות שביקשנו מראש מקום המתאים לעגלות והובטח שאין כל בעיה.אוכל -... לא משהו. הסלטים, יש לציין, היו מעולים. אך המנות העקריות נעו בין הסבירות לגרועות. הסטייק מתומחר כמו במסעדה אחרת אך הוא סולייתי, הפרגית לא היתה עשויה, הדג, סביר... לא מקום לחזור עליו, לצערנו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
26/04/10

את האמת זו המסעדה האהובה והקרובה ללבי, אני אוכלת שם כ- 3 שנים בתדירות גבוהה יחד עם חברים וכל פעם מקבלים יחס אישי מעולה ושירות מפנק רמת האוכל גבוהה הכל לטעמי, אני ממליצה בחום על מסעדה זו... ושיהיה להם רק הצלחה

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
21 ביקורות
3.4
11/10/09

הנוף ים תיכוני מדהים כדאי להזמין מראש ליד החלון ואז באמת האוכל לא חשוב אבל למי שלא ליד החלון מסעדה מזרחית ים תיכונית עים מאכלי ים חשוד מהשקיות של טוב טעם (קפוא) ולוקסים וברבניות טרי... הסלטים מצויינים שווה את הכסף.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.7
11/07/09

מסעדה מאד נעימה לארוחה משפחתית ו/או רומנטית לזוג שמחפש שקט וים כחול (אנו נוהגים לבקר בה כפעמיים בשנה), כשהים מהווה תפאורה נפלאה. אוכל בהחלט בסדר, אפילו מפתיע במספר מנות. שרות נעים ולא... לוחץ. למרות שהמסעדה הייתה ממש עמוסה (שבת צהריים) לא הרגשנו יתומים משירות כשהיינו צריכים. כולל מאור פנים מהלב. לא מבין את הביקורות הקטלניות כאן, ממש לא מוצדקות. או שיש פלצנים עם ציפיות בשמיים או סתם התלהמות ותוקפנות לא מוצדקת. בקיצור - מנות ראשונות של סלטים (הפטוש מעולה) גבינה מטוגנת ופטריות ממולאות, כולל לבנה - היה ממש תענוג. מנות עיקריות שניסינו: קדרת פרות ים- תענוג, וקבב רגיל מצוין. שתיה לשלוחן (לימונדה ומים רגילים - מומלץ לערבב ביניהם...) מנות גדושות מאד מאד. התאכזבנו שלא היה הכנפה המצוין שהם עושים בעצמם שזכרנו מהפעם הקודמת (כנראה בגלל הלחץ של צפיפות הסועדים) . ל- 4 איש יצאנו עם פחות מ- 70 ש"ח לסועד, מלאים ממש ושבעי רצון ממש. בקיצור - אם תבואו להינות באמת, ודאי שלא לפלצן, לא גורמה של שפים מי יודע, אבל משהו פשוט וטוב ונכון, כולל מחירים סבירים מאד - זה המקום, וכמו גם לשהייה מאד נעימה כמקום רומנטי על הים , אז תהנו מאד מאד. מקום מומלץ ושווה! אל תקשיבו למלעיזים כאן, שממש מגזימים ומנפחים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
5 ביקורות
4.7
24/04/09

המסעדה ממש ממש מצויינת

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
20/04/09

היינו שם היה משהו משהו ממליצים בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה