נגישות
נגישות

דוניאנא ביקורות וחוות דעת - עמוד 16

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.0
אווירה
4.5
מחיר
4.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

186 ביקורות וחוות דעת על דוניאנא

 - תמונה
מבקר מתחיל
5.0
25/05/08

אני מתגוררת ברמת גן, מבקרת במסעדות באורח קבוע, חרף זאת, דוניאנא הפתיעה אותי לטובה באורח בלתי רגיל, לרבות מהמיקום, האוכל והשירות, אי לכך, ובאופן לא שיגרתי חפצתי לרשום המלצה חמה על... המסעדה. אז נתקלתי בשלושת ההכפשות האחרונות, הסמוכות בזמן מבחינת כתיבתם, דבר המעלה חשד לגבי מקורם באם הם באו ממסעדה מתחרה, שכן תוכנן אינו מתיישב עם האמת שמצאתי בדוניאנא. על כן, החלטתי, לאור הפינוק הנהדר שקיבלתי, שאגב היה ביום שבת וכאשר המסעדה קורעת תחת לחץ, לציין כי במסעדה מצאתי יהודים יותר מאשר ערבים, וכי המלצר ששירת אותנו התייחס אלינו בכבוד הראוי, האוכל פשוט מהמם וטרי, הסלטים מעולים ומנת פירות הים, שרימפס מוקרם, הייתה פשוט נהדרת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
4.7
24/05/08

אני לא מבינה על מה מדברים מאוכזבי דוניאנא, הינו אתמול שולחן של עשרה איש והכל היה מושלם מכל הבחינות, אני בטוחה שהם היו במסעדה אחרת וחשבו עצמם יושבים בדוניאנא, אולי המחיר מעל הממוצע אבל... שווה כל אגורה ששלמנו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.0
19/05/08

לפני מספר ימים סעדנו אני ובן זוגי במסעדת "דוניאנא" - אחת החוויות המאכזבות בתחום הקולינרי, כמו כן- מאכזבות בתחום השירות.מנת פירות הים היתה מזעזעת, מתובלת יתר על המידה, שמנונית, ופירות... הים לא היו טריים, כפי שהבטיח המלצר, אלא מוקפאים (לא קשה להבחין בכך לפי המרקם של פירות הים). הסטייק היה קשה ושרוף כמעט עד היסוד, למרות שביקשנו מידת עשיה- MEDIUM. השיא היה כאשר המלצרים התלחששו ביניהם בערבית "נו, תראה את היהודים האלה, לא מבין למה הם באים לאכול כאן"- כנראה הם לא שיערו לעצמם כי שנינו מבינים את השפה הערבית. עם השמע הערה זו, ביקשנו מייד חשבון, מבלי לסיים את המנות, החשבון הגיע מייד, ללא הצעה מסורתית של קפה לסיום, ללא בירור מקדים מדוע בכוונתנו ללכת מבלי שסיימנו את המנות.. ניתן להסיק מכך, שכנראה נוכחותנו במסעדה היתה לא רצויה מלחתכילה. הבטחנו לעצמנו כי לא נשוב למקום הזה לעולם. לא מומלץ ואף רצוי להמנע מלבקר במסעדה זו- חוויה לא נעימה כלל!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.0
18/05/08

היום סעדנו במסעדה ונתקלנו ביחס מחפיר.חיכינו כ-13 דקות מדודות כדי לקבל תפריט .למרות שכל המלצרים ראו שאנו יושבים ללא טיפול.וגם כשקיבלנו את האוכל שהיה בינוני מינוס לא שאלו אם הכל בסדר... והאוכל לטעמנו.חשוב לציין שבאוכל היו חרקים!!!ולקינוח כשביקשנו את החשבון נאלצנו לומר למלצר שלוש פעמים שיביא את החשבון וכשראינו שאינו מתכוון לעשות כך קמנו, שילמנו וברחנו מהמסעדה הזאת והגרועה ביותר שהינו בחיינו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שבת - תמונה
שבת 3 ביקורות
1.0
11/05/08

חזרנו אחרי שנה כאשר הפעם האחרונה היתה כמעט בסדר, והתאכזבנו מהסלטים החמוצים למדי, המנה העיקרית שהזמנו ובמיוחד מהשירות.קדרה של דוניאנא, מנה מהיקרות בתפריט שכוללת שרימפס, קלמארי, מולים... וסרטנים בקדרה, בפועל היתה חצי שקית של פירות ים קפואים מבושלים עם מרק עוף של אוסם והרבה לימון!!!!לפני שהזמנו את המנה ביררתי עם המלצר האם הכל טרי, הוא ענה שכן הכל טרי, וכשהגיעה לשולחן, אמרתי לו שאני הזמנתי מנה זו בעבר וכללה מולים אמיתיים וסרטנים ובכלל לא נראית כך, אז הוא ניגש למנהל המסעדה ונדנד בראשו כאילו תעבור על זה, ובחוצפה המלצר חזר ואמר שכן יש פה פירות ים קפואים וקצת שרימפס וקלמרי טריים ושאין זו עונת הסרטנים (לא ידעתם???).למרות הנוף היפה שבמסעדה לשם אנחנו לא חוזרים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.7
12/04/08

הייתי שם עם חבר שלי .. הוא הפתיע אותי המסעדה פשוט ברמה מפתיעה ... כל השרות ברמה .. האוכל טעים מאוד !!! אני נהנתי גם מהנוף אהבתי..

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
20/03/08

אוכל ברמה גבוה. מרגישים וחשים את המקצועיות בהכנת ובישול האוכל במיוחד הפירות ים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.0
30/12/07

היינו בשבת האחרונה (29.12.07). לאחר שהזמנו מקום יום לפני והודענו שאנו מגיעים עם תינוק בן שנתיים, ביקשנו שישמרו כיסא תינוק, וכשהגעתנו והתיישבנו לא היה כיסא, הילד ישב עלינו כל הארוחה.... סטייק האנטריקוט היה מדולדל מרוב חתכי סכין שהטבח נעץ בו. ראיתי בתפריט מנת קלאמרי מטוגן ומנת מולים - המלצר הציע ל"עשות לי מנת חצי חצי" כאשר כל מנה כזו בפני עצמה עלתה מחיר של 55 ש"ח. בחשבון חויבתי עבור כל 1/2 מנה בנפרד (38 ש"ח עבור החצי של המולים, ו35 ש"ח עבור החצי של הקלאמרי!), כאשר המלצר לא יידע אותנו מראש! המולים שקיבלתי היו מיובשים ועייפים לגמרי! השרות היה זוועתי! הזמנו 1/2 מנת שניצל לילד, ומעולם לא קיבלנו אותה! תהיתי מאיפה מגיעות כל ההמלצות החיוביות על המסעדה, לפי אילו סטנדרטים כל הממליצים את המסעדה באופן חיובי חיים?! הגעתי אליה בזכות אותן המלצות שמופיעות באתר זה. יצאנו מאוכזבים, נעלבים וכועסים. הרגשנו שמכרו לנו אויר! זוועה של מקום, הם מנצלים את המיקום הגיאוגרפי האטרקטיבי שלהם על חומות העיר, ובתמורה לישיבה בנוף זה, הם מגישים אוכל בתת רמה במחירים מופקעים של לפחות מסעדת גורמה. דרך אגב, את נושא מקום הישיבה של הילד (למרות שהזמנתי יום מראש והודעתי על בואו) אמרתי למארחת והיא רק התנצלה ולא הציעה שום פתרון חלופי לחוסר שביעות הרצון שלנו. המיקום אטרקטיבי - האוכל והשירות מתחת לכל ביקורת!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
4 ביקורות
4.0
30/12/07

המלצה לקחנו מאתר rest ותו לאו. לא ידענו לקראת מה אנחנו הולכים בדיוק. הזמנתי מקום "ליד החלון" (המסעדה צופה על נמל עכו - הצד הפונה לנמל היאכטות של עכו עדיף!!) לשעה 2:30. הגענו במועד אך... קבלנו שלחן פינתי משהו, שלבסוף הסתבר כעדיף כי הייתה לנו מעט פרטיות בהמולה הגדולה של שבת בצהרים מלאת שמש ביום חורף. הפיצוי על החלון היה מפה לבנה בניגוד לשאר האורחים.... מכל מקום השירות היה מצויין, האוכל היה מעל מה ששיערנו (לקחתי פילה סטיק וליקקתי את האצבעות) הילדים אכלו דג ואשתי צלחת סלט הבית. נהננו: היה ממש בסדר ועל המחיר אומר שהיה הוגן: קבלנו תמורה מלאה עבור כספנו. לכו ותהנו ותקפידו להזמין את החלון הצופה לנמל היאכטות. שווה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
5.0
01/12/07

האוכל היה מהמם עד כדי כך ששיגרנו ברכה לטבח על יצירותיו הנפלאות.

עוד פרטים
הוספת תגובה