נגישות
נגישות

דוניאנא ביקורות וחוות דעת - עמוד 13

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.0
אווירה
4.5
מחיר
4.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

186 ביקורות וחוות דעת על דוניאנא

Lana - תמונה
Lana מבקר מתחיל
מומלץ בחום ממשפחת בשארה בלאן
4.8
07/03/13

חגגנו לבעלי יום הולדת התלבטנו לאיזה מסעדה נלך ובסוף כשהגענו לדוניאנא כבר אי אפשר היה להתלבט נוף עוצר נשימה מקום מהמם נהנינו מאוד מהכל גם נוף גם אוכל והשירות מעולה והמלצר מיכה פשוט... מקסים מודים לו מקרב לב על שרות ואדיבות יוצאת דופן והעיקר שבעלי והבנות שלי היו מאוד מרוצים ברור שאני ממליצה בחום ושאנחנו נבקר שם שוב

עוד פרטים
הוספת תגובה
מלי - תמונה
מלי 14 ביקורות
מומלץ
4.0
27/02/13

הגענו בחופשת פורים . ישבנו במרפסת עם נוף לים. המלצר היה אדיב ופינק אותנו במנות שלא הזמנו על חשבון הבית. היה טעים מאוד ולא כל כך יקר. אם אתם בסביבה ורעבים אפשר להיכנס.לא הייתי באה במיוחד

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ysaschar Medini - תמונה
Ysaschar Medini 5 ביקורות
לא מומלץ
2.3
22/01/13

היום יום הבחירות הגענו 4 למסעדה לאחר שהזמנו מקום יום מראש. השולחן שהזמנו לא היה מוכן אבל המלצר התגבר על הבעיה תוך מספר דקות. ההמשך היה פחות מוצלח. חיכינו זמן יחסית ארוך לתפריט וגם... למנות שהזמנו. הזמנו שני דגי מושט אחד עם תפוח אדמה אפוי ואחד עם צ׳יפס . הדגים היו יבשים ולדברי חברי מאד לא טעימים . חברי קיבל צ׳יפס במקום תפו״א אפוי ולאחר בקשה הביאו לנו תפוח אפוי לא טעים (קשה לקלקל תפוח אפוי אבל במסעדה הצליחו) אישתו של חברי קיבלה חזה עוף שהיה קשה כסוליה ולכן גם לא אכלה כמעט את המנה. החלק הטוב היו המנות הראשונות , חומוס וטחינה. סלט הירקות היה מאד עייף. החלק הטוב הוא מראה הים אשר נשקף מחלונות המסעדה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מור - תמונה
מור 2 ביקורות
מומלץ בהחלט
4.5
16/04/12

החל באירוח, כלה באווירה ובשירות (על אף שלא הזמנו מקום מראש- מומלץ להזמין), וכמובן- טיב, טעם וטריות האוכל, היה מעולה. הגענו כחברי משפחה של לקוח קבוע. המחירים הוגנים והאוכל הגיע רותח... וטרי. ללא ספק נבוא שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
17 ביקורות
4.7
05/04/11

אוכל משובח, שירות קשוב, נוף ים או בקיצור: תענוג צרוף.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
11/01/11

מקום מדהים עם נוף מרהיב

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
4.7
22/12/10

מקום מצויין ממליצה בחום

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
24/11/10

מסעדה משובחת, הדג שביקשתי היה עסיסי וטעים שמעולם לא אכלתי כדוגמתו, וכן השירות היה נהדר. אגב המחיר סביר ומוצדק, בשים לב לסלטים הטריים והטעמים שפרשו בפנינו על השולחן.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
30/10/10

מסעדה ליגה ראשונה. אוכל מעולה שירות מקצועי וחביב. מיקום ואווירה שאין שני להם בכל הארץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
27/09/10

נכנסתי לאתר להמליץ על המסעדה, ואז נתקלתי בשתי חוות הדעת האחרונות שאינן נכונות , אין אמת בטענה שהיחס גזעני, נהפוך הוא, היחס אלי היה מעולה ולבבי. כמו כן, אין אמת ביחס לאיכות האוכל, הוא... פשוט היה טעים ותאמינו לי אני מבינה בטעמים ובמסעדות שלא לדבר על טריות. ולעיקר, אני ממליצה בחום, ולדעתי תתנסו בעצמכם, אני בטוחה שלא תתאכזבו, אלא דווקא תיהנו מנוף מקסים, אווירה רומנטית, אוכל מדהים ושירות ממש נעים.

עוד פרטים
הוספת תגובה