נגישות
נגישות

דוניאנא ביקורות וחוות דעת - עמוד 12

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.0
אווירה
4.5
מחיר
4.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

186 ביקורות וחוות דעת על דוניאנא

טל - תמונה
טל 2 ביקורות
נפילה של ארוחה לא מומלץ בכלל.
1.5
24/10/16

למסעדה מיקום מדהים, הגענו היום בצהריים המוקדמים - המסעדה הייתה די ריקה. המלצר עשה טובה בכל פעם שניגש לשולחן. הדג שהזמנו היה יבש והקלמרי צף ברוטב שהוסף לו צילי מתוק למרות שהמנה שהוזמנה... הייתה בשום ולימון. בקיצור- היה רע. אולי המלצר היה עייף, אולי הטבח היה חולה ובן הדוד שלו החליף אותו אולי פעם היה שם טעים והשקיעו בלקוחות. לנו זה כבר לא ישנה- לא נחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Omri - תמונה
Omri 2 ביקורות
סיכום - קודם כל הנוף, אוכל בינוני תמחור מעט גבוה
3.0
29/08/16

הגענו לארוחה 2 משפחות עם ילדים, סך הכל 9 אנשים הזמנו מנת ילדים וארבע מנות שריפס ודגים+ סלטים סך הכל נחמד, אוכל בסדר וכך גם השירות. אין מה לצפות לחוויה קולינרית אבל הנוף מפצה על... הכל המחיר היה מעט גבוה 600 שקל ל בערך 6 מנות סיכום - קודם כל הנוף, אוכל בינוני תמחור מעט גבוה

עוד פרטים
הוספת תגובה
רחלי - תמונה
רחלי 10 ביקורות
חוויה לא נעימה
1.5
23/08/16

סעדתי במקום עם בני משפחתי בעקבות טיול בעכו. לצערי, אין לי דברים טובים לומר על המסעדה הזו. בסלט הכרוב החמוץ הלבן התגלתה שערה (צילמתי את הממצא הנ"ל), פנינו למלצר, לקח זמן עד שנענינו... (אעפ"י שהמקום היה ריק כשהגענו), במקום להחליף קיבלנו בחזרה צלחת ריקה. מהדג שהזמנתי (מושט בגריל) נדף ריח לא טוב שעורר בי תחושה לא טובה. כשקראתי למלצר הוא הודה שנודף ריח מהמנה אולם טען שזה מהתבלינים. המלפפונים בסלט הירקות לא היו פריכים ונראה כי הושרו במי לימון שעות ארוכות קודם לכן. החומוס היה מימי ו"שחה" בשמן. המתנו כחצי שעה עד לקבלת החשבון והשירות כמכלול אף הוא לא היה טוב. חוויה לא נעימה וחבל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אריה - תמונה
אריה 8 ביקורות
מאכזב ולא מצדיק את המחיר
2.8
10/08/16

מסעדה בסדר, לא יותר מזה! שום דבר במנות לא יגרום לכם להתרגש או לחוות משהו שלא קיבלתם במיליון שיפודיות/מסעדות ערביות. המחיר מופרז לטעמי - כ-450 ש"ח ל-4 אנשים, כשרק 2 מבין הארבע הזמינו מנה... עיקרית. לא היה שם יין, ולא שום דבר יוצא דופן. המסעדה מציעה כמנה אחרונה כנאפה. רשום בתפריט שיש להזמין מראש. כשהגיע המלצר לשולחן לקבל הזמנות, ביקשנו כבר בהתחלה את הכנפה כמנה אחרונה. המלצר אמר שיש להזמין יום מראש לפני בואנו למסעדה. תגידו אתם רציניים? לשלוח מייל? או sms מספיק?

עוד פרטים
הוספת תגובה
ניר - תמונה
ניר 8 ביקורות
נחמד לא יותר
3.3
29/08/15

חגגנו לחמתי 60 , היינו 14 כולל 2 ילדים מתחת לגיל 5 ועדיין חייבו את כל ה 14 בסלטים. הסלטים היו טעימים ובשפע, הקבב היה נורא והסטייק לא משהו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אושרת - תמונה
אושרת 8 ביקורות
מסעדה מקצועית
4.3
09/08/14

היינו בערב תשעה באב. למרות שעמדו לסגור הכניסו אותנו ורק ביקשו באדיבות שנזדרז להזמין. האוכל היה טעים מאוד, אותנטי ובשפע. השירות מקצועי, יעיל, מהיר ואדיב. הנוף - בונוס משובח - הים של עכו.... האוירה והמנות הזכירו קצת מסעדות ותיקות של שנות השמונים, אבל בקטע טוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Alex - תמונה
Alex 3 ביקורות
ממש הפתעה!!!
4.8
30/12/13

מסעדה טובה ונעימה, אוכל טעים להפליא. הגשה מקצועית. שולחנות ערוכים בהקפדה. מלצרים לבושים היטב. מחירים בהחלט סבירים. בקיצור: הפכה להיות מסעדת הבית שלנו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
זפזופי זהב - תמונה
זפזופי זהב מבקר מתחיל
מסעדת דונאינה
5.0
31/10/13

לכבוד יום הולדתי, סעדנו, בעלי ואני בדונאינה. היינו משוכנעים שמיכאל , הינו בעל המסעדה. הוא לקח על עצמו הרבה אחריות והפגין אכפתיות יוצאת דופן לכל בקשה. הנוף המקסים מרגיע ומהנה כאחד. האוכל... מצוין ומוגש בנדיבות. חובה לשוב!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Aviv - תמונה
Aviv 46 ביקורות
7 במדד שלנו
3.0
26/09/13

חיפוש מהיר באינטרנט הוביל אותנו למסעדה הזו בעכו. החניה במקום הייתה קשה ולא מסודרת. לאחר המתנה של כ-10 דקות הושיבו אותנו מול נוף יפהפה (ראו תמונה). האוכל היה נחמד, לא יותר. המלצר שכח... מנה, הדג היה קר וצמחונים יכולים לעבור הלאה למסעדה הבאה.. לסיכום - מקום יפה, אוכל מהמזווה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shuli - תמונה
Shuli 12 ביקורות
אוכל טעים ומה עם השאר?
2.8
29/03/13

אכלנו במסעדה הערב. לא היה מקום אז הושיבו אותנו בחוץ. המלצרים לא הגיעו אלינו וכל פעם נאלצנו לקרוא להם מחדש. האוכל טעים. היה כדאי לנקות יותר את השירותים ואת המדרגות המובילות למסעדה.

עוד פרטים
הוספת תגובה