נגישות
נגישות

דוניאנא ביקורות וחוות דעת - עמוד 11

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.0
אווירה
4.5
מחיר
4.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

186 ביקורות וחוות דעת על דוניאנא

Leonid - תמונה
Leonid מבקר מתחיל
לא מרוצה
1.8
20/01/18

הינו היום שתי זוגות מעל שעה חיקינו למנות ואף אחד לא התיחס 💁🏼‍♂️ קיבלנו קנקן שתיה בלי כוסות ו 20 דקות ביקשנו ממלצרים לקבל כוס כי רצינו לשתות . קיבלנו סלטים רק שבנו ומנות אחרי מעל שעה... כאשר כבר לא רצינו כלום !לא ממליץ

עוד פרטים
הוספת תגובה
אופיר דקל - תמונה
אופיר דקל 8 ביקורות
המסעדה הטובה ביותר בעכו
5.0
05/12/17

הגענו למסעדה לאחר שקראנו עליה ביקורות מעולות ולא התאכזבנו. קודם כל הנוף שנשקף ממנה מדהים נמל עכו החומות והים נשקפים ממנה. המסעדה מאד נקיה. הסלטים טריים וטעימים מאד והמבחר עצום בין... הסלטים נכלל גם חומוס מעולה . המלצר ששירת אותנו ששמו חוסיין היה מאד אדיב ומקצועי .שירות ברמה של 5 כוכבים. האווירה מאד נעימה ואל המסעדה מגיעים תיירים ומקומיים . המחירים במסעדה סבירים בהחלט.הזמנתי מנה קדרת דוניאנא .מנה ענקית של מאכלי ים טעימה מאד. בת זוגתי הזמינה לברק שהיה טעים מאד. בטוח שנחזור לאכול במסעדה. אופיר

עוד פרטים
הוספת תגובה
צוות לעניין - תמונה
צוות לעניין 2 ביקורות
מספר 1 בעכו והאיזור.
5.0
26/10/17

מיקום הכי טוב שיכול להיות, שירות מעולה למרות שמסעדה הייתה עמוסה, שרותים נקיים מאד הסלטים מעולים והכמות על גבול המוגזם לא משאיר מקום לעיקריות שהיו טעימות מאד בעל הבית שהיה במסעדה בחור... חביב מאד עבר בשולחנות ושאל אם הכל בסדר בקיצור מומלץ מאד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
עידית - תמונה
עידית 3 ביקורות
היה מעולה! נחזור בכיף :))) מומלץ מאוד.
5.0
08/10/17

הגענו זוג פלוס 2 לארוחת ערב. יוסף המלצר המקסים שלנו פינק אותנו בסלטים מדהימים כיד המלך (אהבתי את השמיר עם החמוציות!!)..בקושי נשמנו שקיבלנו את העיקריות: פילה לברק היה נימוח וטרי, דג דניס... שלם היה מושלם, הסלט היווני שהבת אכלה היה יפה וטעים. מאוד נהננו והמחיר היה ממש בסדר והוגן לכלל החוויה. אנחנו נחזור!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
מסעדה של אלופים.מומלץ ביותר.
4.8
05/10/17

ביקרנו במסעדה בחג סוכות.2 זוגות ממרכז הארץ.נתחיל במיקום המסעדה.מהטובים שיש.נוף מהמם למפרץ עכו וחיפה ברקע.פנים המסעדה סולידי ונקי.לא צעקני.שירותים מצוחצחים.הזמנו מנות ראשונות,סלטים,חומוס... וכו'.המלצר לא הפסיק להזרים סלטים,ואסף צלחות ריקות.מנות עיקריות,1 דג לברק,מנת שרימפ יווני,מנת שרימפ על האש ומנת לברק מפולט.טעים ביותר.השירות,,,מזמן לא ראיתי דבר כזה.בחיוך,באדיבות,ובזריזות.ובסוף גם הגיע מלבי פיסטק וקפה שהגיע על חשבון הבית.חשבון סופי,560 ש"ח לא כולל טיפ,לארבעה אנשים.שווה כלשקל.אהבנו,נחזור ונמליץ לחברים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
הילה - תמונה
הילה 2 ביקורות
מיקום מעולה, חגיגי, יוקרתי, שופע כל טוב, אוכל מצוין. נחזור שוב!
4.8
22/09/17

מיקום מצוין, חגגנו ארוע יום הולדת משפחתי עם סבתות, נכדים ונינים, חלקם הזמינו מנה עיקרית וחלקם לא הזמינו והסתפקו בשפע הסלטים המגוונים והיחודיים למקום שעוד לא אכלנו כאלה לפני כן. מחיר... ממוצע יצא 75 שח. היה מעולה, חגיגי, יוקרתי ובוודאות נחזור שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
SegevS - תמונה
SegevS 3 ביקורות
אחזור לשם, שוב
4.8
30/05/17

הגענו עם אורחים מחו"ל אוכל טעים מאד ומיוחד סלטים מגוונים ומיוחדים מנות נדיבות שירות יעיל מיקום מצויין

עוד פרטים
הוספת תגובה
dianaf72 - תמונה
dianaf72 מבקר מתחיל
בהחלט נחזור
5.0
15/04/17

מקום יפה, אוכל טוב, שירות טוב. מומלץ מאוד! בהחלט נחזור! אהבנו את הכל. ישבנו עם המשפחה וחגגנו שם יום הולדת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Amikhai - תמונה
Amikhai מבקר מתחיל
מושלם חובה לטעום
5.0
14/12/16

במילה אחת מושלם!!! השף מעולה הנדיבות בטעם מזרחי אירופאי עם מרכיבים ברמה גבוהה מאד. ממליץ בחום אחת המסעדות הטובות בארץ ובלי לזלזל

עוד פרטים
הוספת תגובה
דני  - תמונה
דני 4 ביקורות
חוויה לעיניים לפה ולנפש
4.3
06/11/16

האוכל מצוין ובשפע סלטים מעולים - השרות טוב הבעלים בשטח וקשוב לאורחים המקום נקי נוף מדהים אווירה נעימה - מה יש לצפות יותר ?

עוד פרטים
הוספת תגובה