נגישות
נגישות

מקס ברנר - MAX BRENNER ביקורות וחוות דעת - עמוד 12

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

131 ביקורות וחוות דעת על מקס ברנר

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
08/02/08

אני הולכת עם משפחתי לסניף ברמת החייל כמעט כל שבוע!האוכל טעים מאוד וכיף לשבת שם.השירות קצת איטי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
19/12/07

אני חולה על המסעדה הזוו ..............

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
1.3
15/12/07

השירות גרוע חבל על הזמן. אתמול הייתי בסניף בראשון עם עוד 25 מחבריי. החשבון יצא 893 ש"ח אני ועוד כחמש מחבריי השארנו את רוב הטיפ שאר ה"חברים" שהיו איתנו בקושי השאירו משהו. בסוף יצא... שהשארנו 70 ש"ח טיפ,ובאה האחראית ואמרה שזה פשוט גועל נפש שככה אנחנו מתנהגים ואנחנו חייבים להשאיר 89 ש"ח טיפ. למיטב ידיעתי אני לא חייב להשאיר אפילו שקל אחד טיפ. טיפ זה אם אני רוצה להשאיר אני משאיר וגם אם לא השארתי ההאחראית לא אמורה לדבר אלי בצורה הזאת. "חברים"-הייה יומולדת לחברה שלי והיא הזמינה את מכריה אני לא כל כך חבר שלהם אז אל תגידו שחברים שלי דפקו אותנו. אני מתכוון לפנות גם להנהלת מקס ברנר בגלל השירות המזוויעה שקיבלתי. חשוב לציין שאני ועוד כמה מחבריי השארנו את רוב סכום הטיפ. טיפ של 70 ש"ח זה גם יפה מאוד ואין להם מה לבוא בטענות. בפעם הבאה שזה יקרה במסעדה כלשהי אני פשוט לא אשאיר כלום. מה שבטוח שלמקס ברנר אני בטוח לא חוזר יותר,ועם יחס כזה אני לא היחיד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.4
06/12/07

לקחתי את בנותיי לארוחת שוקולד והיה פשוט מאכזב. פיצת שוקולד: בצק אפוי ומעליו מונחות חתיכות שוקולד לבן וחלב, בצד 3 חתכות מרשמלו ולקישוט סוכריות דובוניםמונחות על הצלחת. ארטיק וניל באמבטית... שוקולד: גלידה שאמורים לטבול בקערית שוקולד נמס אך השוקולד הגיע די קריר, בקשה לחמם את השוקולד נענתה בתשובה המפתיעה לא ניתן לחמם במיקרו או להביא שוקולד חם , נתנו לנו נר קטן שמעליו קערית מים פושרים ועכשיו חכי שה מים יתחממו והאדים יחממו את השוקולד- גם אחרי שעה וחצי שהלכנו זה לא קרה. לסיכום זה שהמנות לא יצרתיות במיוחד ניחא, אבל בתוספת שרות גרוע במיוחד במיוחד שהמסעדה לא מלאה זה כבר מוגזם. לאחר ששלמנו אמרתי את הנ"ל לאחראית מלצרים התגובה שלה היתה תמלאי משוב שהגיע כבר לזבל אגב מנה עיסקית שאני לקחתי היתה בסדר

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.7
27/11/07

אני לא יודעת מה איתכם ..... אבל בזמן שהייתי עם חברותיי במקס ברנר עשינו לחברתנו מסיבת הפתעה , הזמנו לה עוגת מסיבה קטנה והכל , אבלששאלנו את המלצרית איזה גודל זה היא ענתה בחוצפה ובנוסף... היינו צריכים לקרוא לה כל 4דקות שנקבל את העוגה ( רצינו לשים לחברתנו על העוגה זיקוקים - אך המלצרית סירבה בתוקף !!!) אני אישית ממליצה לבוא לשם לא בימי שישי-שבת מכיוון שיש שם לחץ הומה ורועש. אני ממליצה בחום על מזרק השוקולד שעולה 10 ש"ח בלבד. טעם מעולה {:

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
26/11/07

זו המסעדה בין הטובות שהיתי תמשיכו ככה לשרת ולתת אוכל ביופי:} יאללה מקס ברנר !!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
08/11/07

משקה מומלץ במיוחד במסעדת מקס ברנר הוא לא אחר מאשר "סמוזי תותים" אומנם יש שיגידו שהוא מתוק מדי אבל אין טעם יותר מפנק ומהנה מטעם המשקה הזה! אני ממליצה בחום למי שטרם טעם לגשת ולנסות... ומבטיחה לכם שלא תצטערו, אני אישית לא מפספסת ושותה אותו לפחות פעם בשבוע! אגב: תבקשו אותו סמיך ועם הרבה שוקולד לבן, תהנו!

עוד פרטים
הוספת תגובה
zahyb - תמונה
zahyb 2 ביקורות
1.7
21/10/07

מצטרף ליניר חזן לגבי הכשרות. בבקשה תהפכו לכשרים בבקשה וזה מעצבן!תודה מראש.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
12/10/07

א-כ-ז-ב-ה!! מדובר רק לגבי הסניף בראשל"צ. המוזיקה מחרישת אוזניים ,הסועדים נאלצים להתגבר עליה באמצעות הרמת קולם מה שמקנה לכל העיניין אוירה של שוק! ילדים ונוער צעיר חוגגים ימי הולדת עד... השעות המאוחרת ברעש בלתי נסבל. ממש סבלנו. עובדה שסילקה אותנו מחוויה משפחתית מתוכננת שכשלה. השארנו מספר טלפון וביקשנו שהבעלים יחזור אלינו- אך מאום לא קרה (הרי כבר שילמנו..). אני עדיין ממתין לצלצול 0522465352 ואם מדובר בבעלים ברסימנטוב..הרי שאנחנו מכירים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
27/09/07

מקום יפה וטעים

עוד פרטים
הוספת תגובה