נגישות
נגישות

דוריס קצבים ביקורות וחוות דעת - עמוד 32

דירוג גולשים

3
אוכל
3.0
שירות
3.5
אווירה
3.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

319 ביקורות וחוות דעת על דוריס קצבים

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
28/02/06

אומנם היינו (4 אנשים, נתקלנו במקרה במהלך טיול בצפון) באמצע שבוע אז קצת קשה לשפוט את השירות שהיה מעולה ומקצועני. הבשר מעולה בין הטובים (אם לא הטוב) שאכלתי בארץ, המקום נראה מעולה למרות... שהבנות נבהלו קצת ממקרר הוטרינה עם הבשר בכניסה (אבל מה הם מבינות), המוזיקה הייתה ישראלית ומשובחת. מנסיון במסעדות אני מאמין שחלק מהאיכות משום שהיינו באחר צהריים באמצע שבוע אבל לא ממש אכפת לי, אנחנו נהננו מאוד!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
ראובן - תמונה
ראובן 3 ביקורות
2.7
25/02/06

הגענו בערב שבת מלאי ציפיות ומאוד התאכזבנו. הבשר אמנם היה טעים אולם הרגשנו שעבדו עלינו, הוצאה לנו מנה של 850 ג', הסבירו לנו שהבשר מכיל עצם שמשקלה 100 ג', היינו שני זוגות, כנשים ציפינו... שאם לא נוכל לסיים את המנה הגברים יעזרו לנו, כולנו נותרנו רעבים. נכון, אנו תיירים ובשבוע הבא יבואו תיירים חדשים, אבל כך לא תתקיימו לאורך זמן.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
4 ביקורות
1.3
22/02/06

הגענו וממש לא נהנו חבל שהכל כול כך יקר ולא טעים אנחנו לא נחזור

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
4 ביקורות
1.3
07/02/06

לא טעים ולא נעים. הגענו חבורה של כ-10 סועדים, באמת כל העובדים מלאי חיוכים מלאכותים, העיקר להיות נחמדים.הלחם שהוגש היה נראה כאילו ששכחו אותו במקפיא, האנטיפסטי תפל והבשר היה סביר אך המחיר... היה מרקיע שחקים.הגענו במיוחד מרחוק והיה מאכזב וחבל שכך, שימו לב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
16/01/06

התקבלנו בסבר פנים יפות למרות ההתראה הקצרה (15 דק') על בואינו. היינו חבורה של שלוש משפחות והכל כבר היה ערוך ומוכן לבואינו.קיבלנו הסבר על התפריט ומה גם לא כדאי להזמין (נכון לאותו... היום).הבשרים על האש היו ברמה מאוד גבוהה ולא פחות טובים היו המאזטים כפתיח לארוחה.פשוט תענוג לחיך.אשמח לחזור להתארח במסדעה וכמובן אמליץ בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
5.0
13/01/06

היה מצויין. טעים ביותר. מתה לחזור לשם שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
05/01/06

אוכל מעולה, הבשר הטוב ביותר שאכלתי בארץ. הגענו מת"א וללא ספק אגיע שוב. כל הכבוד!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
osnat - תמונה
osnat מבקר מתחיל
4.7
22/10/05

חגגנו ביום חמישי יום הולדת. האוכל היה מדהים, אכלנו פעמיים נתח קצבים שזה דבר מדהים וטעים באופן יוצא מן הכלל. הלחם, המזטים, הכל היה מושלם. צוות שלם של מקצוענים. בקיצור ממולץ ביותר, שווה... כל שקל. מתי אתם פותחים סניף בת"א?

עוד פרטים
הוספת תגובה
סורפין ואילנה - תמונה
סורפין ואילנה 2 ביקורות
1.7
15/05/05

הזמנו 3 ימים מראש את המקום, התקשרו אלינו מהמסעדה בבוקר ההזמנה והודיעו לנו שלמעט מספר טלפון ההזמנה שלנו לא נרשמה וכי יש במסעדה מחזורי האכלה בשעות קבועות. הגענו בדיוק בזמן שהמסעדה הגדירה... לנו בין 7 ושלושים ותשע ושלושים בערב. הזמנו 600 גרם מדיום ו-5 דקות לאחר שהתחלנו לאכול מזטים הגיע מלצרית והחלה לאסוף את המזטים באדיקות בטענה שהבשר שלנו מוכן למרות הדגשה חוזרת מצידנו שתשאיר את המזטים בכל זאת כי לא הספקנו לאכול מהם - לבסוף הסכימה. הבשר הגיע חי ונוטף דם למכביר והוחזר למטבח לשם צלייה נוספת. לאחר למעלה מ-10 דקות כשהבנו שמה שהגיע עם הבשר קפא למוות והבשר ברח חזרה למרעה, קראנו לאחראית ובזמן שהבהרנו את תלונתנו מגיע בעל המקום ומספר לנו עם חיוך, ששכחו בטעות את הבשר שלנו על האש (הוא מת פעם שניה). התמרמרנו וכפיצוי בעל המקום פיצה אותנו בשתי כוסות יין ומנת בשר חדשה בחזקת "מתחילים מחדש". למרות הנסיון להתנצל הרגשנו כבר שזה לא זה הבשר לטעמנו לא היה מדהים כלל וזה לא סתם כדי להגיד, פשוט הבשר היה מלא עצמות כמעט ככמות הבשר עצמו מה שלא השאיר הרבה מה-600 גרם שהזמנו. בסוף הארוחה לא הביאו לנו לא קיסמים ולא מטליות לחות למרות שנוכחות עצמות רבה בבשר, אילצה אכילה בידיים. בכל זאת השארנו טיפ סביר כי הרגשנו שהמלצרית לא אשמה בחוסר המקצועיות שלה ושל מי שעומד בראש המסעדה שהסתובב בבגדי שף וידיים בכיסים בין הסועדים. בקיצור חוסר מקצועיות רבה ואוכל ברמה סבירה. למחרת בבוקר הופיע לי קלקול קיבה אך לא ניתן לקשור זאת באופן ישיר למסעדה. לא נראה לי שנחזור לשם שוב יש מספיק מקומות טובים באזור, עם שרות מעולה, אוכל טעים ובמחיר הגיוני המשתלב בציפיות שהוא יוצר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
1.7
12/02/05

הגעתי בעקבות המלצה של חברה. אנחנו משפחה שמרבה להגיע למסעדות,ביסטרו..ומשלמים בהתאם. למרות החורף הקר בחוץ,הדלת נפתחה ולא נסגרה וישבנו מחובקים על מנת להתחמם. התפריט מאכזב.מעט מבחר... בשרים.הרוב עם עצם. החלק היותר מאכזב היה המחיר. 250 גרם פילה שהיה בסדר,ולא יותר עולה 110.אלכתי כבר טעימים גדולים יותר וטעימים יותר.האווירה היא של "אוכלים הולכים",לחם הבית המגיע יחד עם מנות הפתיחה הבנוניות הינו פשוט חלה.צלחות גדולות מנה קטנה... לא לנסוע במיוחד,ועם לעבור בדרך..יש מקומות טובים יותר ויקרים פחות.

עוד פרטים
הוספת תגובה