נגישות
נגישות

דוריס קצבים ביקורות וחוות דעת - עמוד 31

דירוג גולשים

3
אוכל
3.0
שירות
3.5
אווירה
3.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

319 ביקורות וחוות דעת על דוריס קצבים

 - תמונה
מבקר מתחיל
2.3
09/06/06

יש לי הרגשה כשהמליצו לנו ללכת לשם זה כי חושבים שזו באמת המסעדה הכי טובה באזור, כי היא הייתה מלאה אבל ממש ללא סיבה מוצדקת. היינו ביום שבת בצהריים וחיכינו הרבה זמן, נתנו לנו את האפשרות... לפיצוי ושמתי לב שגם לשני שולחנות סמוכים זה הוצע אז כנראה יש הרבה בעיות. יצא חשבון מאוד יקר, אני גר בגבעתיים ולא תיארתי לעצמי שפה יותר יקר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
04/06/06

אני רוצה לדעת מי זה הטבח הבלונדיני המהמם שם??? וזהו... כל הבנים והבנות לא יכלו להתרכז באוכל שהיה גם מעולה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ogenia - תמונה
ogenia 2 ביקורות
1.3
29/05/06

הגענו (זוג) עם ציפיות גבוהות. המנות הראשונות - סתמיות, פרט לחציל הקלוי. הלחם - ממש מאכזב. הבשר: המלצר "דחף" לנו מנת סטייק כפולה (850 גר') - לא התלהבנו. יצאנו בתחושה שההמלצה על המנה... ניתנה עקב הנחייה מהמטבח.חבל! זה היה ביקור ראשון במסעדה, וכנראה גם האחרון.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.7
10/05/06

הגענו דרך המלצה של בעל הצימר, חגגנו את הנישואים הטריים שלנו. האוכל אגדה, המוזיקה פנטזיה והמלצרית מעיין היא פשוט מקצוענית ובדרנית יחד!!! כל הכבוד לך! מתי תגיעו לעיר הגדולה??

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.3
10/05/06

הגענו לדוריס קצבים עקב המלצה של חברים מהצפון.הזמנו מקום ליום שישי בשעה 9 בערב (מומלץ אף חייב להזמין מקומות מראש), המתנו כרבע שעה בחוץ ליד המדורה כשהמארח המקסים מספר לנו על דוריס... קצבים... נכנסנו פנימה והתאהבנו, הרעש היה מקסים!!! מי שאכל פעם בניו יורק יודע, בשר מעולה, מוזיקת רוק, אולדייז ובלוז מעולה, מלצרית חייכנית מצחיקה ומקצוענית, הפורטרהוס מעדן, אני ממליצה בחום.בהחלט המסעדה המקצועית הטובה ביותר שאכלתי בה!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
7 ביקורות
1.7
22/04/06

המסעדה איכזבה מאוד מאוד - מבחינת יחס (אפילו מעליב) ומבחינת שירות. אמנם הבשר היה טעים אבל יקר מאוד והשירות - פשוט מפתיע ברמתו הנמוכה ביחס למחיר היקר ולכך שבאנו מהמרכז במיוחד.היינו שולחן... של עשרה אנשים, הזמנתי פילה, מנה יקרה - בסביבות 100 ש"ח. משום מה הביאו אותה יחד עם מנה אחרת (זוגית בעצמה, פשוט כחתיכה מעל), בתוך מחבט שהוצבה על השולחן רחוק ממני, בלי להגיד לי שבתוך המחבט ישנה גם המנה שלי, ללא כל הסבר. הסועדים האחרים בשולחן היו בטוחים שמה שנמצא במחבט זה המנה הזוגית. המתנתי למנה שלי וכעבור כ-10 דקות ביקשתי לדעת מה קורה איתה. לאחר בירור של כמה דקות התברר שהמנה שלי היתה בחמבט אבל ברור שאז היא כבר נאכלה ולא על ידי. כשביקשתי פיתרון אמרו שאין מה לעשות ולאחר התייעצות הודיעו לנו חגיגית שזו "אשמתנו" כי המלצר הסביר.בסוף הציעו "להתחלק" במחיר של פילה נוסף חצי חצי, כלומר שאזמין עוד מנה ואשלם 50%. מיותר לציין שזה היה כשכבר כולם סיימו לאכול וגם מאוד מגעיל. בהתחשב בעובדה שעלות המנות על כל השולחן היתה כ-800 ש"ח, המסעדה הפסידה כי אף אחד מאיתנו כבר לא יחזור לשם ומדובר בחובבי בשר וטיולים בצפון.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.0
22/04/06

פשוט מדהים בשר הכי טוב שאכלנו בארץ נחזור ובקרוב

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.0
22/04/06

בשר פשוט מדהים. לא זכור לנו דומה לו הארץ נחזור ובמהרה

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
16/04/06

חיפשנו את המסעדה בעקבות המלצות של חברים. הינו למחרת ליל הסדר בשעות הצהרים המאוחרות והיה מפוצץ באנשים. מכיון שאני אוהב בשר טוב ניצלתי את זמן ההמתנה לשולחן על מנת לשוחח עם השף שהוא גם... מבעלי המקום. הבשר שבו הוא משתמש לחלק גדול מהסטייקים הוא מפרות מזן שרולה ובלק אנגוס שהן בהחלט מהטובות ביותר שיש. הפרות נבחרות על ידיו ונשחטות בפיקוח האיטליז. הפירוק והישון של הבשר נעשים באיטליז. הצלייה מתבצעת על גריל גז כך שאין טעמי לוואי אלא רק טעם מהבשר עצמו. בחרנו בשני נתחים של 500 גרם כל אחד. נתח סינטה עם עצם שנקרא ניו-יורקר אותו הזמננו עשוי מדיום רייר ונתח של ראמפ עשוי מדיום. לאחר שאכלנו כל מה שנותר הוא לחוות דעה שזוהי המסעדה שמגישה את הבשר הטוב בישראל! אישית אני ממליץ מאוד על הראמפ. הערה בונה, למי שרגיש למוצרי חלב יש לבקש מראש שלא ישתמשו במרינדה עם חמאה על הבשר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
27/03/06

לא מתיימר להיות אחד מאלו ש"מבינים בבשר" ובכל זאת, פעמיים אכלנו שם ופעמיים יצאנו הרבה מעבר למרוצים ושבעים.מהמקום, העיצוב, השירות, הבשר, היין (האמת קצת מוגזם לקחת כמעט 100 ש"ח על בקבוק... גליל, אבל זו מגיפה ארצית בכל הנוגע להפצצת מחירים על יינות פשוטים), כיף של מקום ומאוד מאוד מאוד טעים...

עוד פרטים
הוספת תגובה