נגישות
נגישות

בשרלה ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

198 ביקורות וחוות דעת על בשרלה

ליב - תמונה
ליב 28 ביקורות
יופי של בשר
4.3
07/07/13

אכלנו בצורה פרטית מספר פעמים וגם הוזמנו לאירועים במסעדה. הבשר תמיד היה טעים מאד ומאד נהנינו מהכל. לא כל הסניפים מוצלחים כמו זה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Bfam - תמונה
Bfam 34 ביקורות
נחמד מאוד
3.0
30/06/13

ישבנו בערך 12 איש ביום שישי בצהריים. אווירה רגועה ואפילו גם רומנטית, המנות העיקריות קצת קטנות יחסית אבל התוספות חמות וטעימות כמו הצ'יפס, ההום פרייז והאורז (אך הירקות הקלויים סבירות... לחלוטין). מחיר סביר, אבל המיקום של המסעדה הוא טוב מאוד - שפע של חניה ונמצא ליד מרכזי קניות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
hlapik - תמונה
hlapik מבקר מתחיל
שיפור משמעותי
4.5
19/03/13

אכלנו במסעדה זו הרבה פעמים ונהנו מכל פעם, אבל בפעם האחרונה ממש הופתענו לטובה. היה שיפור משמעותי במנות, צורת ההגשה והטעם. נהנו מאוד, תודה רבה לכל הצוות!

עוד פרטים
הוספת תגובה
בוריס - תמונה
בוריס 5 ביקורות
"מאז התקדמנו, לא?!"
1.5
02/01/13

ביקרתי במסעדה עם אשתי ותינוק בצהריים.הזמנו מנת סטייק טלה ו3 מיניבורגרים.כאשר הגיעה מנת בורגרים טעמתי אותה והרגשתי טעם מוזר. הסתכלתי בקציצה והיא היתה לבנה עם כתם חום.אמרתי לעצמי חזיר או... עוף!? קראתי למלצר ושאלתי איזה בשר זה?הוא אמר בקר,אמרתי זה לא ככה גם בטעם וגם במראה.לאחר קריאה לעוד מלצרית שאמרה שצריך להיות בשר טלה, אך ראתה שזה לא ככה והסכימה איתי. היא קראה למנהל.המנהל הגיע ולקח את ההמבורגרים הלא מזוהים ואמר שיביא לנו מנה מתוקנת.עד כאן לא קיבלנו שום הסבר ולא התנצלות. בסוף הארוחה לאחר תשלום כשהמנהל הביא את הקבלה שאלתי אותו האם יש הסבר על המקרה שקרה: התשובה שקיבלתי היתה:"מאז התקדמנו, לא?!". אמרתי אבל לא קיבלתי הסבר או התנצלות.והמנהל המשיך באותו קו תוקפני:"מה צריכים להיתחנן בפניך?" אמרתי להיתנצל זה לא להיתחנן. המנהל: "פעם הבאה..". לא נתקלתי ביחס מזלזל כזה באף מסעדה.במיוחד כשאתה בא למקום בפעם הראשונה עם משפחה שלך.יש לי תלונה אישיתי לאותו המנהל.אני לא ממליץ לכם לבקר במסעדה שמרשה לעצמה להיתנהג ככה ללקוחות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יצחק - תמונה
יצחק מבקר מתחיל
מאוכזב
1.5
19/07/12

באנו זוג לאכול המזגן כמעט ולא פעל כולם התלוננו שחם. האוכל מגיע מצומצם מאוד וללא שום תוספות הסלט ללא תבלינים ללא לחם המנה העיקרית מגיעה ללא תוספות והמחיר כמו במסעדות אחרות שעם המנה... העיקרית נותנות 2 תוספות הסטיק פרגיות חתוך דק כמו נקניק אולי 60 גרם יצאנו רעבים והאוכל רגיל מאוד ובהחלט לא מצדיק את המחיר אנו הזמנו מהתפריט הרגיל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
רחל - תמונה
רחל 4 ביקורות
המלצה
4.5
19/04/12

נהננו אתמול מהעיסקיות.תמורה מלאה עבור ארוחה נהדרת.ממליצה לבעלים לשדרגה העיסקית ולהוסיף קינוח קטן ומתוק בסיום הארוחה במקום או בנוסף לשתיה החמה. שרות מעולה ואדיב. הערה לבעלים,יש להקפיד... לנקות דלת הכניסה השקופה כל יום (הדלת מאד לא מזמינה כפי שהיא נראית היום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
22/07/11

אני ובעלי בילוי בשבילנו זה מסעדה טובה,בשר טוב..פעם ראשונה שהיינו בבשרלה ונהננו ..מסעדה שאנחנו נהנים אנחנו חוזרים אליה..המלצר היה אדיב והסלטים היו מעולים כל כך אהבנו אותם במיוחד הממרח... כבד שרצוי לומר לפני זה לא הייתי מתקרבת לדבר הזה..הוא פשוט היה מעולה!!.. הזמנתי סינטה ובעלי הזמין אנטריקוט וזה היה פשוט מעדן,טרי,עשוי כמו שצריך..בקיצור מקום שאני ובעלי עוד נחזור אליו ונמשיך לשבח אתכם..!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
23/03/11

חגגנו בת מצווה ב3.3-11 הארוע היה מדהים, האוכל משגעעעעעעעעעעעע טעים אין מילים האווירה נפלאה ,חמה פשוט ממולץ בחום מכל הלב לא תתאכזבו באחריות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אריק - תמונה
אריק 2 ביקורות
4.3
10/03/11

הגענו לארוחה עיסקית - הלחם ומבחר הסלטים היו טריים ומצויינים. הזמנו סטייק אנטריקוט רמת הגולן וצלעות טלה - היו מעולים אם כי הצלעות מעט שמנות. הקינוחים - לקחנו את הקינוחים טרטופו קוקוס... ובר אגוזים והיה פשוט מעולה. השירות והאוירה היו מדהימים!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
סיון וגל - תמונה
סיון וגל מבקר מתחיל
4.3
26/02/11

מסעדה ממש כיפית ומפתיעה . אווירה נעימה מאוד ומפנקת. חגגנו לבעלי יום הולדת וישבנו בשולחן עגול באזור מבודד שהיה מאוד יפה ואינטימי. השירות היה מצויין והאוכל טעים והמחיר לא יקר כמו מסעדות... בכרמל שמפריזות לחלוטין במחירים .... ממש שווה ונעים ומומלץ בחום לכל מי שרוצה לחגוג

עוד פרטים
הוספת תגובה