נגישות
נגישות

בשרלה ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

198 ביקורות וחוות דעת על בשרלה

י&רון - תמונה
י&רון 30 ביקורות
מעולה
4.3
03/06/17

ישבנו בשישי בערב. המקום היה מלא והשירות היה טוב. האוכל הגיע מהר. כל המנות היו מעולות ללא יוצא מהכלל. הכל היה עשוי טוב וכמו שצריך. זאת הפעם השנייה שלי בחודשים האחרונים, ובהחלט אחת... המסעדות הטובות בחיפה, מומלץ ביותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Hen - תמונה
Hen מבקר מתחיל
מסעדת הבשרים (ובכלל) הטובה ביותר באזור!
5.0
23/10/16

ביקרתי במסעדה עם בת זוגי ביום שבת האחרון בפעם הראשונה לחגוג לה יום הולדת. כבר בכניסה קיבלו אותנו בחיוך רחב, המלצר ידע לענות במקצועיות וסבלנות לשאלותינו. למנה ראשונה הזמנות מנה הנקראת... "קבלת שבת" וקרפצ'יו. תוך כמה דקות השולחן התמלא בכל טוב של סלטים נהדרים ומגוונים, מטובלים בדיוק במידה וטריים, יחד עם קרפצ'יו נהדר ולא "מפונפן" שנותן את הטון לבשא ולטעמו בדיוק כמו שאנו אוהבים. למנה העיקרית חלקנו נתח פורטרהאוס, הבשר הגיע בדיוק מדיום כמו שביקשנו (ויש לציין גם שדאגו לוודא שאנו מרוצים ממדית העשיה ) טעמו של הבשר הוגש על המחבת הלוהטת במלאו כל כך טעים ומדויק שאפילו לא הרגשנו צורך להוסיף עליו את הצ'ימיצורי, גם הפירה וסלט השעועית וברוקולי שהוגשו איתו היו נהדרים. בסוף הזמנו לקינוח קרם בורלה נהדר. בקיצור חוויה מדהימה מהתחלה ועד הסוף ולא יקרה בכלל. ממומלץ מאוד מאוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Noa - תמונה
Noa מבקר מתחיל
מושלםם
5.0
13/10/16

ישבתי היום עם משפחתי בבשרלה בחיפה. המוזיקה הייתה מעולה ועיצוב המסעדה נעים מאד. האוכל היה מעולה והשירות היה אדיב מאד! המנות הראשונות טעימות ולא קטנות כמו בדרך כלל. לעיקרית הזמנו מגוון... סטייקים וכולם היו מעולים והמידות עשיה היו מדויקות. בטוח שנחזור שוב! מומלץ!

עוד פרטים
הוספת תגובה
שירן - תמונה
שירן מבקר מתחיל
מושלם
4.8
13/10/16

ביקרנו במסעדה ביום שבת האחרון היה מושלם הגענו המארחת קיבלה אותנו באדיבות רבה אחרי זה הגיע מלצר מאוד נחמד ואדיב והציע לנו את הספישלים שלהם לקחנו 2 ראושנות ספישל אחד ואת הנתח המנצח פורטר... האוס היה פשוט חוויה בעבר היינו במסעדה ולא הכי נהנו המסעדה עברה שינוי מדהים פשוט ממליצה בחום.....

עוד פרטים
הוספת תגובה
lior margulis - תמונה
lior margulis מבקר מתחיל
ממולץ מאוד ! חוויה שמשאירה טעם של עוד
5.0
05/04/16

הגענו לבשרלה יחד עם כל המשפחה, סך הכל 8 נפשות. עוד בכניסה פגשו אותנו בחיוך רחב ואווירה שזימנה אותנו להיכנס בשמחה פנימה. בתפריט היה מגוון רחב ומתאים גם לילדים הקטנים וגם למי שלא באו... בשביל הבשר (רביולי ודג מצויינים). התרשמנו מהתפריט החדש של המסעדה והזמנו נתח מיוחד בהמלצתו של המלצר. השירות היה אדיב וזמין לכל רגע. כל המשפחה נהנתה ושבעה בהחלט! ממליצה לכולם להגיע ולהנות בדיוק כפי שאנו נהננו!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shmulik - תמונה
Shmulik מבקר מתחיל
כמו שצריך
5.0
03/05/15

אני ואישתי היינו בבשרלה חיפה (מרכז קסטרא) ביום שבת האחרון, למרות עומס האנשים שהיה במקום קיבלנו יחס ושירות אדיב גם מהמלצרים וגם מהמנהל שהושיב אותנו. לגבי האוכל, לכל חובבי הבשר זה... ה-מקום.. הבשר מאוד טעים ומאוד טרי והכי חשוב נקי, התוספות היו נראות טוב לעין ובעיקר טובות, וחייב לציין את המבחר קינוחים שהיו, לקחנו 2 סוגי ופשוט לא יצטערנו. בטוח שנחזור שנית, מאוד מומלץ!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Niva - תמונה
Niva 8 ביקורות
לא מצדיק
2.5
18/03/15

הלכנו לאכול בבשרלה, כדי לנסות משהו שונה. נתקלנו בשירות לא אחיד ברמתו, אחראי המשמרת היה לא נעים וחלק מהמלצרים ממש הלחיצו. אוכל טעים אך לא מרשים ביחס למחיר, אכלנו עיקרית אחת ומנה ראשונה... אחת ויצאנו עם חשבון של ארוחה זוגית. בקיצור התאכזבנו מאוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
נרו - תמונה
נרו מבקר מתחיל
לא לזה ציפינו......
1.5
11/11/13

7.11.13 אכלתי אתמול ה - 6.11.13 עם אשתי בסניף קסטרא באמצעות גרופון. למנה העיקרית רציתי להזמין פורטרהאוס אך המלצר שיכנע אותי שוב ושוב להזמין מנה שאיננה בתפריט פרייריבס (כמדומני) במחיר... צנוע של 159 ₪. ברוב איוולתי שוכנעתי לבסוף והזמנתי את הצלע. קיבלתי מנה שמעל ל - 50% ממנה היה שומן כ - 30% עצם ו - 20% בשר בינוני שהומלח בצורה מוגזמת. לצערי לא החזרתי את המנה מייד ואכלתי את הבשר המלוח. בשלב הסלטים סיימנו את הקישואים וביקשנו מילוי מחדש והמלצר הביא טחינה. ביקשתי מים עם קרח והוא לא הביא קרח בקיצור שרות גרוע. לאחר שסיימנו ושילמתי, אמרתי למלצר שהמנה הייתה גרועה וכדאי להביא זאת לידיעת השף, אמר חכו אולי נפצה. חיכינו אך הוא לא חזר. הלכנו בהרגשה גרועה תוך תחושה שהמלצר ניסה לדחוף לנו נתח בשר שמן במיוחד ויקר במיוחד שהיה במקרר ללא דורש, והצליח. שילמנו ללא היסוס ואף נתנו למלצר טיפ אך אני חושב שאנו ראויים לפיצוי. לא ליחס כזה אנו מצפים ממסעדה ברמתכם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Diana - תמונה
Diana מבקר מתחיל
הפתעות של שבת בבשרלה
5.0
10/11/13

אתמול זכינו בקסם כמעט כמו של אורי גלר : מנהל משמרת הביא לנו קלפים מוסתרים עם 20%,30%,40%,50% הנחה רשומה. משכנו קלף עם 40% הנחה. אז התפרענו : סלטים, סינטה, אנטרקוט, פילה בקר מתחת לכבד... אווז, בקבוק יין,... הכול מאוד ( מאוד טעים! ). הינו מופתעים לטובה למרות זאת שאנו במסעדה לא פעם הראשונה. תודה רבה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יגאל - תמונה
יגאל 2 ביקורות
אנטריקוט מצויין
5.0
28/08/13

ישבתי לבד , מאחר ואני את הרשת מסניפים אחרים.האנטריקוט מצויין .השרות אדיב והמחיר בעיסקית צהריים סביר ביותר 89 ש"ח עם סלטים ושתייה.

עוד פרטים
הוספת תגובה