נגישות
נגישות

מל ומישל - Mel&Michell ביקורות וחוות דעת - עמוד 23

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

246 ביקורות וחוות דעת על מל ומישל

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
11/06/07

סוג של מקום שלא חשבתי שהיה מה לשפר, אולם להפתעתי מל ומישל הוציאו תפריט קיץ חדש שפשוט אין לי את המילים לתאר את האיפוק הכה אלגנטי שמאפיין את המסעדה הזו. סרדינים כבושים במלח ים שנמסים בפה,... קוקי סן ז'ק במרק של חציל ולבן (שילוב שנוצר בגן עדן), וכמובן שמפנייה עם דובדבנים, הכל בליווי מוזיקה צרפתית עדינה, נרות וארומות של אוכל טוב ויין משובח. מל ומישל- אי של נחת וטעם טוב בלב העיר. עלו והצליחו!

עוד פרטים
הוספת תגובה
sharon - תמונה
sharon 2 ביקורות
2.7
10/06/07

המקום חמוד ונעים, מוסיקה משובחת ברקע ואוירה מזמינה. לצערי כאן נגמרות המחמאות. האוכל מאכזב ופשוט, הזמנו שתי מנות פסטה (צמחוניות) במחירים מעוררי ציפייה - 70 ש"ח לפסטה, שכמובן היינו שמחים... להוציא מכיסנו אם היה מדובר במנות טעימות ומעניינות, אבל המנות היו קטנות, סתמיות וצפויות. הלחם טעים, קינוח סביר ויין הבית עמד בציפיות. בקיצור, לא מומלץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
4 ביקורות
3.0
10/06/07

מקום נחמד מבחינת אווירה ועיצוב, תפריט מעניין אבל בסופו של דבר המנות קצת איכזבו. מלצריות נחמדות אבל קצת מפוזרות ולא ממש שמות לב, למשל פינו לי את הצלחת של המנה עיקרית לפני שסיימתי רק בגלל... שראו שהבן זוג שלי סיים. בסך הכול מקום מאוד רומנטי, לחם מעולה, צריך קצת שיפור במנות כי למקום ממש יש פוטנציאל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
6 ביקורות
4.7
10/06/07

טעים, טעים, טעים!בעלת המקום חביבה ונהדרת, כל מילה מיותרת....

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
6 ביקורות
4.7
02/06/07

ישבנו על הבר לארוחה לא מחייבת. הברמן היה משגע ועירני, זרם אתנו כל הערב, ידע להמליץ על המנות שבדיוק התאימו לכיסנו ולמצב הרעב...מקצוענות. \כמו כן, המקום נעים ומזמין, כולם שם אדיבים... ומתוקים. האוכל היה מוצלח מאוד, מנת הציידים מצויינת. מומלץ בחום, גם לארוחה מלאה וגם לנשנושים מוצלחים על הבר. תשמרו על זה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
31/05/07

מוילון התחרה המדובר, עד הידיות שעל דלתות ארוניות הבר, הפרחים, הריחות המשכרים, המפות המגוהצות למשעי וכל זה עוד לפני שהזכרתי את סלט הקיסר שכמותו טעמתי רק בפריז ועוד לפני נתח הקצבים MR,... כמו בספרים מלווה עם מח עצם ממנו מזדקרת כפית אספרסו, אפרופו אספרסו, איזה אספרסו.. אני אפסיק לכתוב לפני שאני עכשיו עוזב הכל ורץ לשם חזרה, תפסו מקום כל עוד אתם יכולים!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
03/05/07

לכל מי שלא מבין במסעדנות, ודאי של יאהב את מל ומישל, הרי זה בדיוק ההפך ממה שהוא רגיל אליו!בעיר הזו רגילים למסעדות מתלהבות, תוספות של מנות בגודל של עיקרית, אנטיפסטי מתובל ברטבי צ'ילי, כמה... שיותר גר' אנטריקוט תמורת כמה שפחות כסף, אני יכול להמשיך ולהמשיך.מל ומישל זה בדיוק ההפך, כמה נפלא!

עוד פרטים
הוספת תגובה
מיכל - תמונה
מיכל מבקר מתחיל
3.0
29/04/07

היינו 8 אנשים לחגיגת יום הולדת.הזמנו 3 בקבוקי יין הבית שהיו פשוט הצלחה גם בטעם וגם במחיר.לחם הבית שהוגש היה מצויין.3 הסלטים של המנות הראשונות היו מוצלחים אך המנות הגדולות היו קטנות... יחסית.הזמנו 8 מנות עיקריות, מתוכן 7 מנות פסטה ומנה אחת בשר (עגל ביין). לצערנו המנות היו פשוט נפילה, אף אחת מהמנות לא היתה טעימה, הפסטות היו מוצפות בשמן וללא כל תיבול והבשר היה יבש.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.3
22/03/07

ניסינו להזמין שולחן כבר פעם שישית, וכל הזמן מלא. די, חלס {ככה אנחנו אוהבים את "מל ומישל"}.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
16/03/07

יצאנו ומילמלנו וגם קצת שרנו מל מל ומישל (לפי הקצב כמובן). פשוט טעים מהנה לא יקר במילה אחת כיף אמיתי, וגם בת הזוג שלי הכירה לי. תודה (אחר כך)! היה שווה (ממה מיא).

עוד פרטים
הוספת תגובה