נגישות
נגישות

מל ומישל - Mel&Michell ביקורות וחוות דעת - עמוד 25

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

246 ביקורות וחוות דעת על מל ומישל

 - תמונה
9 ביקורות
4.3
02/01/07

אמרתי, לא יכל להיות, רק דברים טובים? אז באתי לקלקל ולמצוא דפקטים!אז ממש לא מצאתי!ישבתי על הבר, לגמתי את המניסטרונה הסמיך והחורפי, אח"כ בלסתי את הכבדים על מצע הפירה, שהיו חבל"זים וקינחתי... בטירמיסו אלוהי.מבאס, אבל ממש טוב! ואז הגיע החשבון... חשבתי שהתחרבה להם המכונה!! מעט מעל 100 ש"ח. יו, כמה חבל שאי אפשר למצוא כלום מרושע!!!מפרגן בקושי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
31/12/06

הגענו משפחה של 4 אנשים ביום שישי האחרון לאחר שהזמנו מקום. המקום קטן, חמים וביתי אך למרות זאת הישיבה לא צפופה.למנות ראשונות הזמנו מרק מינסטרונה שהיה פשוט חלומי עם ציר הבקר שבתוכו, קנלוני... חציל שהיה מעולה, קרפצ'יו מוצלח ואנטיפסטי טעים ומוקפד. נראה כאילו בכל מנה ומנה, גם בראשונות וגם בעיקריות מצליח השף לתת את הנגיעה האישית שלו ולהפוך את המנה למיוחדת ושונה.לעיקריות הזמנו את הפנה ציידים המדובר שהיה אדיר, כבדי עוף עם פירה שהיו טובים מאוד, פרוסות עגל ביין - מנה מיוחדת במינה! ופנה פירות ים שהיו מצויינים.הזמנו גם שלושה קינוחים - סופלה, טירמיסו ופאי שזיפים שהיו נהדרים ובסך הכל אפשר לסכם בכך שמל ומישל לוקחת את רוב האיטלקיות בארצינו בכיס הקטן. מנות מושקעות עד לפרטים הקטנים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
14 ביקורות
4.3
26/12/06

זו לא הפעם הראשונה שהיינו ואת התפריט, טרם מיצינו.עם כל ביקור ההתלהבות עולה והפרגון, גם הוא בלי עכבה!שרות איכות ומקצוענות והמחיר, גם הוא נבחן במשורת הנעימות!איזה כף שבתל אביב המפולצנת,... יש מקום של משבי איכות מרעננים,החפים מכל דאוין.תודה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.7
25/12/06

המקום הכי רומנטי בת"א. האוכל מדהים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
21/12/06

האוכל האיטלקי עם הנגיעות הישראליות הטוב בארץ. תודה רבה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.7
13/12/06

מקום מקסים!!מאוד מומלץ! זה ממש כמו אירופה.. לא מרגישים שיושבים במרכז ת"א, כשנכנסים למסעדה זה כאילו נכנסים לעולם אחר. האוכל איכותי ברמה, במנות הראשונות הכל מומלץ! במנות העיקריות ישנה מנה... של פנה ציידים שהיא פשוט חלומית, ופסטה בולונז( בתפריט לא מצוין שזה בולונז אלא בקר עם עגבניות מיובשות), המקום מיועד לאנשים שמבינים באיכות ולא שופטים לפי הכמות (כי המנות לא גדולות במיוחד אך משביעות) אז מומלץ בחום!!! ניר אתה מספר 1.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.7
20/11/06

ישבנו ביום רביעי בערב. המקום היה די מלא, האוירה נעימה וחמימה. למנות עיקריות הזמנו אנטיפסטי שהיה מעולה וסלט גורגונזולה שטעמו עדיין לא נשכח. למנות עיקריות אכלנו את מנת הכבדים ביין... ואנטריקוט ברוטב קפה - פשוט אין מילים.ברוכים הבאים לתל אביב. נתראה שוב בקרוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
18/11/06

נכנסנו במקרה בשישי בערב, המקום צפוף ולכן יותר מתאים לזוגות מקבוצות (רק שולחן אחד של יותר מ-4), העיצוב מתוק ומוקפד, רומנטי אך לא קיטש. האוכל... היה מעולה!לחם אוכמניות - ביתי ועוגתי... במרקמו, הפתיע לטובה.קלמרי על הפלאנצ'ה - עשוי בדיוק, מוגש על בורגול עם אגוזי לוז ושמן זית - טעם הים משתלב היטב באדמת האגוז, אפשר היה להוסיף יותר בורגול.עגל ביין - פרוסות עגל נימוח ועליהן נקניק איטלקי מעושן, מרווה וגבינה מותכת ועדינה, מוגשים בלווית רוטב יין מתוק, שהשתלב בטעמים הדומיננטים שבמנה. טירמיסו - טוב, מוגש בצורה ביתית ולא "עוגת שכבות" כבדרך כלל, אוורירי במידהכוס גוורצטרמינר אמריקאי מעולה, קיאנטי גם כן. קפה לפי התקן האיטלקי,חשבון לפי התקן התל אביבי (180 למנות המצויינות לעיל).מקום מתאים לזוגות צעירים, עיצוב לא מחייב, צפוף קצת ולכן המבוגרים שבינינו עלולים להרתע - לא מחמיא דיו לאוכל. חוצמזה - מלצריות קשובות, עלו והצליחו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
16/11/06

אין מילים אירופה......

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
14/11/06

מקום נהדר.אוכל מדהים.ממליץ מכל הלב.

עוד פרטים
הוספת תגובה