נגישות
נגישות

הנמל 24 - Hanamal 24 ביקורות וחוות דעת - עמוד 34

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

442 ביקורות וחוות דעת על הנמל 24

hanasch - תמונה
hanasch מבקר מתחיל
ארוחת יום הולדת בנמל 24
4.3
04/03/13

הייתי שם ב1/3/13, ארוחת יום הולדת, בפעם השנייה בחודשים האחרונים. היה מדהים! מרק קרם בצלים טעים, מדהים, קרמי. מנה עיקרית: המבורגר טלה וכבד אווז, שהיה מעולה! וקינוח פנה קוטה ברוטב פירות... יער שהיה פשוט נפלא, קליל ומושלם!

עוד פרטים
הוספת תגובה
מירי גבאי - תמונה
מירי גבאי 2 ביקורות
ואוו
4.8
21/02/13

אכלתי במסעדה עם בעלי ונהנינו מכל רגע. האווירה במקום מאוד מכובדת. האוכל היה מעולה והשירות אדיב ומנומס. חשבון יקר אבל שווה את הכסף.

עוד פרטים
הוספת תגובה
נעמה - תמונה
נעמה מבקר מתחיל
היינו בארוחת וולנטיין והיה מקסים
4.5
15/02/13

לכבוד הוולנטיין הזמנו מקום ובטלפון נאמר לנו שזאת ארוחה זוגית עם תפריט שנבנה לה במיוחד ב-370 ש"ח לזוג, לא טרחנו לבדוק לפני מה יש בתפריט והגענו למסעדה בשעה היעודה. ראינו שהפתיח והקינוח הם... קבועים ושניהם היו לנו בעיתיים, הפתיח היה מרק דגים ואנוכי לא אוכלת דגים והקינוח הכיל שוקולד ובן זוגי רגיש לשוקולד, שאלנו את המלצר אם ניתן לעשות משהו לגבי זה, הוא הלך לבדוק וחזר עם תשובה שאני יכולה להחליף מרק בצל ולקינוח ידאגו לנו לקינוח חלופי, הארוחה הייתה מצויינת- הוספנו עוד 50 ש"ח בערך למנות היותר יקרות בסך הכל, ובסוף הביאו לנו 2 קינוחים- גם הקינוח המקורי שבן זוגי לא יכול לאכול כדי שאני לא ארגיש מוזנחת וגם פאי לימון מעולה לבן זוגי. בנוסף הזמנו 2 כוסות תה ונאמר לנו שזה מגיע בקנקן אז פשוט ביקשנו קנקן זוגי, כמה דקות לאחר מכן המלצר חזר עם 2 כוסות ואמר שהערב אין קנקים. בחשבון ראינו שחייבו אותנו רק על כוס אחת בעקבות כך. הדבר היחידי שקצת ביאס היה המחירים היקרים של היין- אין כוס בפחות מ-45 ש"ח. בגלל זה העדפנו לוותר וההנאה מהארוחה נפגעה, חבל שאין אופציות זולות יותר או שלא הכניסו את מחיר היין למחיר הארוחה

עוד פרטים
הוספת תגובה
Michael - תמונה
Michael 19 ביקורות
מעולה
4.0
06/02/13

ללא ספק זו מסעדה מהמעלה העליונה. הפעם קבלתי הנחה ענקית בזכות היותי חבר מועדון החברים וקופון יום ההולדת. המרק הכתום היה טוב, למרות שהיתי מעדיף אם היה יותר סמיך. פטה הכבד היה נהדר. נתחי... הפילה היו טעימים . יחד עם המתאבנים, מוס השוקולד והקפה הגיעה המחיר לפני ההנחה ל 198 ש"ח. השרות היה סביר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
dashmari - תמונה
dashmari 7 ביקורות
מעולה!
4.8
26/01/13

מסעדה מעולה, מאוד אהבוה עלינו. אנחנו היינו שם מספר פעמים וכול פעם הם לא מאכזבים. יש גם עיסקיות צהריים מאוד משתלמות. מולץ תמיד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
boris - תמונה
boris 7 ביקורות
ערב מדהים
4.5
29/12/12

מסעדה מעולה, אןירה יפה ומוסיקה מדהימה ורןמנטית! אוכל טעים מאד ושירות יוצא מן הכלל. מומלצת לערב רומנטי מיוחד. מן הטובות בחיפה

עוד פרטים
הוספת תגובה
יוסי - תמונה
יוסי 4 ביקורות
באנו מהמרכז לסופשובע בחיפה
4.5
29/12/12

באנו מהמרכז לסופשבוע בחיפה ללא ילדים. הזמנו מראש מקום וקיבלנו חדר פרטי לשני אנשים שהיה הפתעה נעימה ומרנינה. השרות היה אדיב ויעיל ולמרות שהמסעדה היתה מלאה כל העת באו לבדוק מה מצב השולחן... שלנו. הזמנו מתפריט ה 159 ש"ח שנתן תמורה טובה מאד. המנות אמנם לא גדולות בטרוף אך בהחלט בגודל מספק ויצאנו מלאים שבעים ומרוצים. אשתי הזמינה פטה כבד ופילה לבן שהיו שניהם מעולים (הפילה היה ממש נימוך בפה). אני הזמנתי את השרימפס שהיה מעולה ונתחי פילה בקר (בתוספת 20 ש"ח) שהיה סביר (חלק מהנתחים מעולים, אך חלק היו מעט סולייתיים). הזמנו גם יין, לבקשתינו טעמנו את יין הבית אך הוא לא מצא חן בעינינו, ולכן הזמנו שתי כוסות של יין צרפתי שהיה פחות יבש ומעולה. שני הקינוחים שהגיעו היו מדהימים (פאי לימון ומוס מסקרפונה) ומילאו אותנו באופן סופי. הסעודה עלתה כ-600 ש"ח עם תשר, תמורה טובה לרמה כזו של מסעדה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
עופר - תמונה
עופר מבקר מתחיל
אכזבה
2.8
13/11/12

אכלתי מס' פעמים בנמל 24 ובכולם נהניתי. אך הפעם כגודל הציפייה כגודל האכזבה. הזמנתי ארוחה לפי תפריט ערב. האוכל אמנם היה טעים אך גודל המנות אינו מצדיק כלל את המחיר. יצאנו רעבים ומאוד... מאוכזבים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אבי - תמונה
אבי מבקר מתחיל
נפילה חופשית
1.3
04/11/12

חגגנו יום נישואין 25 והאכזבה הייתה גדולה.האוכל לא היה טעים המחיר בשמיים ומעל הכל כשהתלוננו בפני המלצרית שהאוכל מתחת לכל ביקורת אף אחד לא בא לברר את העניין.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ira Melenevski - תמונה
Ira Melenevski 3 ביקורות
חויה חד פעמית
4.3
01/11/12

זו הפעם השניה שלנו לחגוג יום נישואין במסעדה ולא התאכזבנו כלל, האוירה המקסימה, המוזיקה הנעימה , השירות האדיב ומעל לכל האוכל הנפלא רק משאירים טעם של עוד. לא ממליצה על מנות כי בטוחה שכולן... נהדרות. מומלץ לכל מי שרוצה לפנק את החך ולהנות מהחיים.

עוד פרטים
הוספת תגובה