נגישות
נגישות

הנמל 24 - Hanamal 24 ביקורות וחוות דעת - עמוד 36

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

442 ביקורות וחוות דעת על הנמל 24

yossi - תמונה
yossi 10 ביקורות
הכי טובה בעיר
4.8
18/05/12

מבקר במסעדה כשיש לי באמת חברים מבינים עניין. פילה לבן עטוף בשינקן המנ שאני חוזר אליה כבר פעם שלישית (בניגוד למנהגי).פיל בורי עדין. ובראשונה ה רואט טלה משולש טעמים שהסוד שלו הם... המטבלים.הגריסיני לא היה אפוי כראוי אבל המטבלים שלו - אלוהיים. עם פרפה חלווה ו2 כוסות מרלו ואספרסו לזוג - 440 שקל (בלי טיפ גבוה למלצריות יעילות ומשרות נעימות ראויה למוזיקה ו8ליצוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Sergey Rabinovich - תמונה
Sergey Rabinovich מבקר מתחיל
ביקור במסעדה
2.3
22/04/12

ככה ככה,ביחס למקום המחירים גבוהים לפחות פי שתיים ממה שאמור להיות, המנות קטנות מאוד אבל מיוחדות ומעוצבות יפה.סגנון המסעדה לא מרשים,די נחמד אבל אין שום רקע היסטורי מעניין. לא הייתי... ממליץ...

עוד פרטים
הוספת תגובה
Azmi Abu Salah - תמונה
Azmi Abu Salah 2 ביקורות
מסעדה מעולה
4.8
28/03/12

ארוסתי רצתה להזמין אותי למקום מיוחד. חיפשנו ומצאנו את המסעדה הזאת. אמנם ציפינו למסעדה טובה, אבל לא ציפינו שהכל יהיה מושלם. והכל היה מושלם. האוירה מאוד מיוחדת, שקטה ורומנטית (הזמנו חדר).... השירות מעל ומעבר, המלצר היה מאוד אדיב ומבין עניין שהסביר לנו את כל המנות בקוצר רוח למרות שהבחירה שלנו התעכבה. כבר בהתחלה הסברנו לו שאנחנו ממהרים כי היו לנו תוכניות להמשך הערב והכל פשוט תקתק, לא היה שום עיכוב. האוכל היה פשוט מדהים, אין מלים. היה לי פחד שהמנות יהיו קטנות אך לא כך הדבר. שבענו מאוד. ממליץ בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Adi Mayer - תמונה
Adi Mayer מבקר מתחיל
מתיימרת להיות "גורמה"
1.8
26/02/12

צפייה ענקית שמענו הרבה מחמאות , חיכנו ליום הנישואין והחלטנו לבדוק את המקום. הופתענו לגלות: 1. "הפילה" לא היה ממש פילה 2. הינו צריכים להתאמץ כדי לקרוא למלצרים 3. הקימו אותנו לפני הקינוח... כעוד רבע שעה אולי יגיעו מוזמנים לשולחן בגדול מתייחרת להיות מסעדת גורמה אך בפועל אכזבה גדולה

עוד פרטים
הוספת תגובה
ליליה - תמונה
ליליה מבקר מתחיל
26/02/2012
4.5
26/02/12

היתה ארוחה מדהימה. כל מנה יצירת אומנות , אסטטי והגיע "בדיוק בזמן" . שירות מצוין ואוירה מאד נעימה. מסעדה הכי טובה שאכלתי בה בצפון הארץ. שווה כל שקל למי שמעריך ומוכן לשלם על אוכל ברמה... אחרת. מומלץ בחום!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
אופיר - תמונה
אופיר מבקר מתחיל
מסעדה נהדרת לבילוי ערב מהנה
4.5
21/01/12

הגענו למסעדה לארוחה רומנטית ביום ההולדת וכרגיל כשאנו באים למסעדה - הכל היה מושלם. האוכל היה מאוד טעים, אסטטי והגיע "בדיוק בזמן", אבל מה שמרשים במיוחד במסעדה היה האוירה הרגועה והמהנה בה... - הרי הגענו בשביל להנות מהערב כולו ולא רק לאכול. מנהלת המסעדה טל מקצועית מאוד, קיבלה את פנינו בחביבות אמיתית, ומשך כל הערב השירות שקיבלנו "ריחף" ליד - דאגו שנהיה שבעי רצון בלי "להעיק" כפי שקורה לעתים במקומות אחרים. היתה לנו בקשה ספציפית לגבי האוכל, והשף בא לקראתנו בנושא. נהנינו מאוד ונשוב בעתיד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
נטע - תמונה
נטע 8 ביקורות
נהננו מאוד
4.8
31/12/11

הגענו זוג לחגוג יום נישואין בשישי בצהריים. הזמנו את הארוחה העסקית. המרק הכתום היה מאוד טעים, למנות ראשונות הזמנו טורטליני אוכף טלה שהיה מצויין וניוקי שהיו מאוד טעימים, אם כי מנה קצת... קטנה. לעיקריות לקחתי פילה בורי עם ריזוטו אגסים שהיה מאוד טעים ובעלי לקח את מניפת האנטריקוט ומאוד נהנה ממנה. השירות היה אדיב ונעים. אפילו שישבנו בחדר מבודד (כמו שביקשתי), לא הוזנחנו ע"י המלצר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
רענן - תמונה
רענן 3 ביקורות
4.0
04/10/11

ביקרנו בנמל 24 פעמים רבות בעבר - תמיד באירועים לעת ערב, ותמיד נהנינו מהאוירה, השירות והמנות, לכן חזרנו. זו הייתה הפעם הראשונה עבורנו שהגענו לארוחה עסקית בשעות הצהריים, חוויה שונה מזו... שבערב, אך עדיין מהנה ומומלצת. האוירה והשירות כרגיל מצוינים, מרק כתומים נפלא, מנת הבית שהזמנו (פילה בס עם קרם ערמונים) הייתה מאכזבת מאוד, בעיקר הדג שהיה עשוי מדי ולכן יבש וקשה בקצוותיו. הקינוח שוב רומם את רוחנו. מנת אכזבה ראשונה מתוך ריבוי פעמים בהן נהנינו במסעדה - נקווה שמעידה חד פעמית.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ruslan Kalnitsky - תמונה
Ruslan Kalnitsky מבקר מתחיל
2.7
17/08/11

באנו עם בת זוגתי בט"ו באב לחגוג חג אהבה עם תפריט מיוחד. זוהי הייתה הפעם השלישית שלנו במקום ולצערי מאוד מאכזבת. המקום לא היה מעוצב כלל לאירוע למרות שכל המתחרים עשו הכל כדי להכניס זוגות... אוהבים לאווירה. הפתיח קרם בצלים היה לא קשור לכלום, איך אני אמור להתנשק עם אהובתי אם אני מסריח מבצל? מנה ראשונה של סלמון מעושן הייתה בדיחה. אני יודע שזאת מסעדת גורמה אבל מנה בגודל מטבעה של 10 שקל הגזמה נוראית. מנה של בת זוגתי של סינטה כבושה הייתה דווקא טעימה ויפה ובגודל סביר. מנת מעבר לעיקרית היה סורבה תות בשוט. כפי שהוסבר לי על ידי מלצר המנה מוגשת כדי לנקות חלל הפה לפני מנה העיקרית, אבל לפי דעתי זה פשוט משיכת זמן עד שמגיע מנה העיקרית. במקרה זוג חברים שלנו היו גם במסעדה באותו יום רק במושב מאוחר יותר והמתינו לעיקרית 40 דקות. לעיקריות הזמנו גלילת אנטריקוט במילוי גבינת עשבי תיבול ושרימפס, קלמארי וראשי קלמארי בשמן צ'ילי ושום. חוק מספר אחד בהכנת בשר טוב זה לצרוב אותו חזק ובתוכו הוא נשאר רך וטעים. כאשר משטיחים בשר עד עובי של חצי סנטימטר שמים לתוכו גבינה ומגלגלים אזי הוא לא יהיה מוכן עד הסוף בפנים ושרוף מבחוץ. מנה של שרימפס הייתה מלוחה מדי עם טארט של בצק חסר טעם. אחרי מספר תלונות קבלנו שתייה חמה על חשבון הבית אבל זה לא הצליח להסיר טעם של אוכל לא טוב, שלא מתאים למקום הזה. אני רוצה להדגיש שהצוות היה נפלא, אווירה קבועה של המקום מקסימה ורומנטית ובביקורים קודמים שלנו נהננו מאוד. אבל אני לא חושב שכאשר אתה מגיע למקום יוקרתי שמבקש 500 שקל עבור כל ארוחה לזוג, כולל יין, אתה צריך להסתפק במועט אלה להפך. בקיצור כגודל הציפייה כך גודל האכזבה... אם קראתם עד לפה - תודה רבה)

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
02/07/11

מסעדה מעולה, אוכל מצויין, שרות נהדר, מומלץ!

עוד פרטים
הוספת תגובה