נגישות
נגישות

הנמל 24 - Hanamal 24 ביקורות וחוות דעת - עמוד 33

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

442 ביקורות וחוות דעת על הנמל 24

איציק - תמונה
איציק מבקר מתחיל
מרגישים שהשף לא היה באותו יום
2.5
31/08/13

סיכום ארוחה בשישי 30 באוגוסט. כמסעדת שף מהמובילות בחיפה, הייתי מצפה שהזמנת סטק המבוקש להיות עשוי בדרגת מדיום, לא יוגש עשוי בדרגת נא. צליה נוספת הפכה אותו לסוליית נעל. סוליית נעל במחיר... 130 ש"ח, עשויה להתקבל על ידי בתנאי שיש עליה סמל של אדידס או נייקי. חדרונים - מטרת החדרונים להוסיף לאוירה בסעודה הרומנטית ואינה מגרש נשחקים לשלושת הזעטוטים שהתרוצצו מחדר לחדר כולל החדרון שלנו, מבלי מי מהמלצרים טורח ללחוש על אוזנו של ההורה שזו אינה שעת ארוחת הצהריים בגן הילדים. המסעדה אבדה מהקסם שלה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
02/09/2013
שלום, שמי גיא אביטל ואני הבעלים של הנמל 24 הצטערתי מאוד לקרוא את חוות דעתכם... החוויה שעברתם לא מייצגת כלל וכלל את חוות הדעת על המסעדה בקרב מאות אלפי סועדים בכל הארץ ואלפי תיירים מחול... העובדה שבכל מסעדה זה יכול לקרות..לצערי איננה מתקבלת ואינה תירוץ ! לא נותר אלה להתנצל ולבקש מכם הזדמנות שנייה אנה שלחו לי למייל את הכתובת שלכם כמו כן את השמות ואדאג לשלוח עבורכם שובר מתנה איתו תוכלו להגיע ולסעוד בנמל 24 על חשבוננו כמובן ולקבל חוויה מתקנת !!! שנה טובה ומתוקה גיא אביטל 048628899 namal24@017.net.il תמיד לשרותך
Assaf N - תמונה
Assaf N 5 ביקורות
חבל על הכסף
2.8
13/08/13

אוכל פלצני, מקום מצועצע עם המון מדרגות עד הכניסה (תודה על ההתחשבות בזקנים, נכים ושאר מתקשים), שירות מצויין אבל הסה"כ לא משתלם במחירים הגבוהים שהם גובים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
נירה שקד - תמונה
נירה שקד 7 ביקורות
תקלה מצערת וסטנדרט של שירות
2.0
07/08/13

ב24.7 הגענו,זוג,לאחר שהזמנו מקום,רק כדי לגלות שולחן ענק שהקים רעש איום. צפינו בפנים של הזוגות האומללים שישבו קרוב (מידי)אליהם ורצינו לברוח. אחרי3 דקות שבהן גם חוינו את מה שהם חוו באמת... ברחנו.התנחמנו בזה שאנחנו לפחות ניצלנו לפני שהספיקו לקלקל לנו. הייתי מצפה שיזהירו בעת ההזמנה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
odedli - תמונה
odedli מבקר מתחיל
לא ברמה שציפיתי.
2.0
29/07/13

1.75 כוכבים ביום שישי 26/07/2013 הגעתי עם ארוסתי לחגוג יום הולדת. הזמנו מראש והכל נראה מצוין אלא שכאשר הגענו למסעדה הסתבר שמתחת המקום מתנהלת מסיבה בעוצמות סאונד מטורפות שהרעידו את... המקום. שאלתי את המנהלת (עדי) למה לא ידעו אותי כי צפויה להתקיים במקום מסיבה כשהזמנתי - לא הייתה לה תשובה טובה ואמרה שאין מה לעשות. קמנו והלכנו! אני מצפה ממסעדה שמתיימרת להיות ברמה גבוה לפחות עם לפי המחירים המוגזמים(מחיר ממוצע למנה ראשונה בלא פחות מ70 ש"ח) לתת חוויה ושרות ברמה גבוהה יותר. לא ממליץ בגלל השירות והאווירה במקום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
rotembej - תמונה
rotembej 6 ביקורות
תענוג כל פעם מחדש..
4.8
15/07/13

אנחנו אוכלים הרבה במסעדת הנמל 24 וכל פעם מחדש תענוג להיות במסעדה. מוסיקה נעימה, אווירה טובה ושירות מצוין. כמובן שלא נשכח את העובדה שהאוכל שם מעולה! אנחנו בד"כ אוכלים ארוחה עסקית ותמיד... מאוד נהנים! הפאי לימון מומלץ בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
יובל - תמונה
יובל 7 ביקורות
המסעדה של חיפה
5.0
22/06/13

שירות מקצועי ואדיב שקשה למצוא במחוזותינו. אוכל יצירתי ברמה יוצאת מהכלל, מדוייק וטרי והכל באווירה נעימה בתפאורה מושלמת. כיף לחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ori - תמונה
Ori 90 ביקורות
נחמד
3.5
02/04/13

אכלנו במסעדת 24 כמה פעמים ואף פעם לא התלהבתי. מסעדה בגודל כזה ובמחירים כאלה- לא יכולה להרשות לעצמה להיות בחלק מהמנות טובה ובחלק לא. לא וואו..

עוד פרטים
הוספת תגובה
יפעת - תמונה
יפעת מבקר מתחיל
המלצה חמה על הנמל 24
4.5
31/03/13

מסעדה מצוינת!! שילוב של אוירה מיוחדת, עיצוב נעים, שירות מעל ומעבר, אוכל משובח!! המחיר די גבוה, אבל בהחלט מקבלים תמורה בעדו

עוד פרטים
הוספת תגובה
אדר - תמונה
אדר 64 ביקורות
מעולה!
4.8
28/03/13

אכלנו בעלי ואני, ביום שני בערב. נהנינו מארוחת ערב עסקית, עם שירות אדיב, אוכל מוגש בצורה אסטטית מאוד וטעים, בקצב שהתאים לנו. מאוד נהנו. נחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
עמרם - תמונה
עמרם 10 ביקורות
ארוחת יומולדת משפחתית
3.3
17/03/13

היינו 6 סועדים מהם אחת צימחונית ואחת מנת ילדים. האוירה נעימה השירות בדמותה של מלצרית נחמדה היה מעט "פושי" במכירת עוד מנות וניתן היה לחוש את האכזבה בפניה כשלא הוזמנו לא שתיה חריפה ורק... מעט 3 מנות ראשונות ושלוש אחרונות. מנה ראשונה "גבינת עיזים חמה" היתה נהדרת, המנות העיקריות הטובות יותר היו שתי "מנת היום" - אוסובוקושלקחנו, מנת פילה לבן ומנת רצועות פרגית היו בסדר אך לא מעבר לכך. המנה הצמחונית :"רביולי במילוי מסקרפונה" היתה טובה מאד.מנת הילדים, כמצופה - סתמית... כאמור, הזמנו 3 קינוחים שונים שהיו לא מלהיבים אבל בהחלט לא רעים.ועימם שתי כוסות קפה. המחיר כ 900 ₪ לפני טיפ. לפני שנשוב נחפש עוד אלטרנטיבות...

עוד פרטים
הוספת תגובה