נגישות
נגישות

ביסטרו 56 - BISTRO56 ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

223 ביקורות וחוות דעת על ביסטרו 56

אורי - תמונה
אורי 4 ביקורות
כדאי בגלל האנטרקות
4.0
05/08/16

אוכל איכותי, גודל המנה סביר בהכלת, יין טוב מאוד, שירות ברמה גבוהה. אבל: אווירה רועשת, לא רומנטית, מיזוג אוויר לא תקין, מרגישים זרימה של אוויר קר (ישבנו בפנים). המחירים לא נמוכים, אבל... גם לא גבוהים במיוחד. מומלחץ לארוחה משפחתית חגיגית, לא יום-יומית.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Matan - תמונה
Matan 2 ביקורות
רומנטית וטעימה [=
4.5
12/04/16

מסעדה מאד מומלצת! אווירה שקטה רגועה, ורומנטית עם נוף מהמם המשקיף למרינה. האוכל היה מושלם 10 מתוך 10. הסטייק אנטריקוט מאד מומלץ! שירות מעולה. המחירים במסעדה יחסית יקרים למסעדות... דומות. אבל בגדול מאד אהבנו את המסעדה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
dan - תמונה
dan מבקר מתחיל
ממש ממש לא מומלץ
1.3
28/03/16

בתאריך 24.3 היינו במסעדה לחגוג אירוע חשוב. הזמנו שולחן ל9 אנשים. בעת ההגשה התחילו הבעיות עוד בשלב ההזמנה ביקשתנו שולחן לא בכניסה ולא ליד בץהשירותים וזה עוד בשלב שהמסעדה הייתה ריקה לפי... המארחת וכמובן שהשולחן היה ליד הכניסה. הזמנו מספר מנות ראשונות לשולחן גם כאן המדרון המשיך הפטרייה ממולאת בשר טחון נטול טעם או תיבול פשוט מתפורר..והרוטב מתוק בצורה מוגזמת לא מאוזן ומשתלט על כל שאר הדבררים במנה, כנ"ל מנת הפסטיה המרוקאית אותו בשר אותה אכזבה, הקרפצ'יו חביב ועוד נתן תקווה לעיקריות. ואז הגיעו העיקריות..היה עדיף שהיינו עוצרים בראשונות. הזמנו סטייקים אנטריקוט וסינטה..הסינטה היה אמור להגיע ברמת מדיום רר כמובן שלא הגיע ככה הגיע עשוי הרבה יותר מדיי וקשה, כנראה בא במגע ישירה עם האש וללא תבלון חיצוני מה שייבש אותו לחלוטין הגיע חיוור לחלוטין, ביקשנו להחליף חזר אותו דבר בנתח חדש. סטייק האנטריקוט היה אמור להגיע מדיום גם כאן מדיום לא היה..הבשר היה אפור ונטול מיצים לחלוטין, ולא לעיס. חשבנו שבקינוח תהיה נחמה ושוב התבדות ידוע שקינוח פרווה יכול להיות סביר אך קינוח נטול טעם הרושהללא שום אזכור לטעם של רושה או כל אגוז אחר, היין היה טוב. לסיכום אכזבה טוטאלית מהמסעדה שממש לא הרימה את הערב וממש לא עומדת בסטנדרטים של גורמה כמו שהם כותבים על עצמם והמחירים ממש לא תואמים לאיכות, טיב, גודל, וטעם המנות.כל זה לפני שדיברנו על המלצרית שהייתה סופר לא מקצועית ולא הכירה את התפריט ולא ידעה להמליץ על מנות, הרימה מנות מהשולחן באמצע האוכל, ופשוט הייתה אפשר להגיד כל הארוחה על השולחן ולא נתנה קצת חופש.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Tammy - תמונה
Tammy מבקר מתחיל
ללא ספק אחזור!
5.0
23/03/16

עשינו אירוע בריתה לבת בביסטרו 56 (כ-100 איש) היה פשוט מדהים! כל האורחים לא הפסיקו להחמיא על האוכל וממששש נהנו!! אבי הבעלים ומור אחראית משמרת היו פשוט מקסימים! השירות היה מעולה לכל שולחן... ושולחן והאווירה מעולה! ממליצה בחום!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
רחלי - תמונה
רחלי 175 ביקורות
שירות אדיב עם חיוך
5.0
11/08/15

סעדנו הערב באופן ספוטנטני בביסטרו 56 בארנה הרצליה. למרות שלא הזמנו שולחן, המארחת דאגה לנו באדיבות ולשביעות רצוננו. המקום המה אדם, משפחות, וזוגות. האוירה היתה מאוד נעימה. השירות מהיר... ואדיב. כל מלצר דואג להשביע את רצון הסועדים. כיף לסעוד במקום כזה ובודאי לחזור אליו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
st - תמונה
st 4 ביקורות
היה מצוין!!
4.5
29/03/15

הגענו ביום חמישי לחגוג יומולדת לאימי. היינו 5 זוגות. אני ובעלי הזמנו למנות הראשונות פטה כבד ופטריית פורטבלו עם בשר, פשוט מעולה! לעיקרית הזמנו המבורגר ופילה בקר- ממש טעים ומשביע! מאחר... ולקינוחים חיכינו זמן רב, צ'ופרנו וקיבלנו אותם בחינם. השירות היה מעולה והמסעדה הייתה עמוסה, אך חוץ מהאיחור בקינוחים, זה לא הורגש כלל. האוכל היה טעים (יעידו גם שאר האוכלים בשולחן...) והאוירה מצוינת. ללא סםק נחזור. מומלץ

עוד פרטים
הוספת תגובה
יוסי - תמונה
יוסי 2 ביקורות
ארוע פרטי של בת מצווה שערכנו באולם הפרטי
4.3
24/03/15

אני ממליצה בחום רב על המסעדה, הרצון לעזור וללוות היה מצוין אציין את מור ואבי שבכל בקשה נענו ועזרו, האוכל היה מצויין החלל נהדר והנוף?מדהים!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Rachelle - תמונה
Rachelle מבקר מתחיל
מקום מושלם לחתונה קטנה
5.0
05/03/15

ערכנו חתונה בשישי בצהריים ל-60 אורחים בביסטרו 56 בדצמבר, והיה מושלם. האוכל, השירות, היחס האישי והדאגה לפרטים - הכל תקתק. אמנם פחות מקובל לעשות חתונות קטנות בארץ, אבל ניכר שהם מתורגלים... היטב בכל הפרטים. הסידורים של לפני הארוע היו חלקים וקלים. המקום כשר מטעם רבנות הרצליה והיה מוכר על ידי רבנות תל אביב. היו לנו אורחים חרדים והם הזמינו ארוחות גלאט מבחוץ עבורם באותו מחיר. האוכל היה טעים ובכמויות משביעות. קיבלנו חוזה מפורט וברור וידענו על מה אנחנו משלמים בדיוק. היה לנו מאוד חשוב שאף אחד לא ימרח אותנו עם תוספות או הפתעות לא נעימות כמו שנהוג לעשות לזוגות לחוצים לפני חתונה, ובאמת הם היו ישרים והגונים. כולם היו מרוצים - גם אנחנו וגם האורחים. שימו לב שיש תוספת מחיר לדברים כמו מסך, שתיה חריפה, פרחים. אבל שוב - כל זה לגמרי ברור מהרגע הראשון כך שהיינו רגועים. ועוד משהו: צריך לארגן מראש חופה, כי אין להם במקום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
shila - תמונה
shila מבקר מתחיל
אכזבה !
2.0
19/01/15

הגעתי עם תייר מאחר וחיפש מקום כשר .הזמנו סלט עוף וסטייק אנטריקוט .המנות היו חובבניות ולא ממש אכילות.פשוט בושה למקום שמתייג עצמו יוקרתי..המנות חזרו למטבח די שלמות..למרבה האכזבה אחראית... המשמרת לא טרחה אפילו להגיע ולשאול מה קרה ,מיותר לציין שלא פיצו אותנו אפילו בקינוח חינם .לאחר התשלום קראתי לאחראית והבעתי אכזבתי ,לקחה נייד והבטיחה שהמנהל יתקשר ,לא שציפיתי אבל הוא לא התקשר ..אנשים מצביעים ברגליים ושם בטוח לא אגיע ..עכשיו גם ברור למה היה מקום פנוי מיידית במסעדה מבין כל הכשרות שבדקנו לאותו מוצ"ש בהרצליה

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
19/01/2015
הצטערנו לשמוע שלא נהנית מביקורך אצלנו אנחנו באמת משתדלים ונותנים לאורחים שלנו שירות ואוכל ברמה גבוהה. הטלפון שהשארת לא היה תקין ואשמח עם תחזרי אלינו כדי שננסה לתקן לפעם הבאה וכמובן לפצות אותך אביאל ביסטרו 56
True Critique - תמונה
True Critique 14 ביקורות
מקום טוב להרשים אורחים מחו"ל
4.5
12/01/15

אמצע צהריים עם אורחים מחו"ל ששומרים כשרות. ניסינו ביסטרו 56 ומאד נהננו. מנות טעימות מאד עם מראה אטרקטיבי בצלחת. שרות מצוין. מחיר בסדר. נבקר שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה