נגישות
נגישות

ביסטרו 56 - BISTRO56 ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

223 ביקורות וחוות דעת על ביסטרו 56

rahel - תמונה
rahel 8 ביקורות
מעט מדי ויקר מדי
3.3
22/11/14

זאת הפעם הראשונה שאכלנו במסעדה זו , ניצלנו שובר מתנה ליום הולדת שהבת קיבלה ממקום עבודתה והלכנו לאכול שם ארוחת צהריים. התקבלנו בסבר פנים נעים והושיבו אותנו על יד החלון על פי בקשתנו (בקשה... שבדיעבד לא היתה כל כך מוצלחת) היה יום מאוד מעונן והחזאים הבטיחו גשם. הנוף מהחלון היה נהדר, ים ויאכטות במרינה וכשהתחיל הגשם, היה מרגש לראות את כל ההמולה של הרוח והגשם מאחורי זכוכית מגן, עד שהתחיל לטפטף לנו על השולחן מחרך שהיה בתיקרה. למזלנו זה היה כבר לקראת סוף הארוחה כך שלא סבלנו יותר מדי. המנות שקיבלנו היו טעימות חוץ מהסלט שלא היה טרי והיו עלי חסה ממש רקובים בפנים. החזרנו אותו ולא חייבו אותנו עבורו. המנות היו טעימות כפי שציינתי קודם אבל מעטות מדי ויקרות מדי . בסך הכל האווירה הייתה מאוד נעימה והשרות טוב. איני יודעת אם נחזור לשם, סעדנו בעבר במסעדות אחרות במתחם המרינה שהיו טובות יותר וזולות ממנה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
הילה - תמונה
הילה 35 ביקורות
היה נהדר, מסעדה מצוינת
5.0
27/03/14

אווירה טובה, נהננו מאוד. למנות ראשונות אכלנו פטריית פורטבלו שבעלי ממש התלהב ממנה וחציל קלוי בטחינה בתוספת לחם הבית. מנה עיקית לקחנו את האנטריקוט 300 גרם בליווי תפוח אדמה ובטטה היה... מושלם, פשוט טעים! על הקינוחים לדעתי אפשר לוותר זה לא הצד החזק של המסעדה. בנוסף אני בטוחה שבקיץ האווירה הרבה יותר טובה מכיוון שאפשר לשבת במרפסת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yair - תמונה
Yair 2 ביקורות
מסעדה מעולה.
3.8
15/02/13

ביצעתי הזמנה דרך האתר שלהם בREST ביום ראשון בשביל יום האהבה בחמישי,בחמישי החלטתי להתקשר לוודא הזמנה ואמרו לי שעקב תקלה לא ראו את ההזמנה אז טוב שהתקשרתי,הבחורה הוסיפה הזמנה ואישרה.... כשחברתי ואני הגענו למקום נאמר לנו כי אין הזמנה וזה ממש אכזב שהשרשרת הזאת לא עבדה וגרמה לעצבים קלים אך לאחר כמה דקות מצאו מקום והושיבו אותנו,לרגל יום האהבה היה תפריט מיוחד שכלל את המנוות הטובות ביותר בתפריט במחיר "מבצע". האוכל היה סוף הדרך, אפילו הזוג שלידינו הציע נישואין והיה ערב מהנה , אופן ההכנה של האוכל מדויק ומשביע ובנוסף האווירה, המלצרים מסתובבים ונותנים תחושה שיש מענה, נהננו מאוד! אך נחזור לשם אך ורק באירועים מיוחדים עקב המחיר הגבוה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אורית - תמונה
אורית מבקר מתחיל
אכזבה גדולה
2.3
24/01/13

הגענו כל המשפחה לארוחת ערב. המנות יקרות, ומקומצנות. מגיעות ללא סלט. על לחם ומטבלים צריך לשלם בנוסף, דבר שכל מסעדה אחרת נותנת ללא תוספת תשלום. אני הזמנתי כבד שהיה יבש ובתפריט כתוב שמוגש... על פירה אך כשקיבלתי את המנה, אמרו שאין להם פירה והביאו לי תפוחי אדמה בצלחת פיצפונת. הילדים קיבלו שניצל וצ'יפס במחיר של 54 ש"ח !!!!לצלחת. וגם לא שבעו. אנחנו לא נחזור בוודאות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אלחנן - תמונה
אלחנן 3 ביקורות
״אין מקום אחר״
4.5
18/01/13

המסעדה, שהפכה בעיננו למסעדת הבית שלנו (זו הפעם ה-8 אם לא יותר) היא מקום חוויה קולנירית משגעת. הגענו אני ואשתי שלשנינו כבר ברור מה מזמינים, השירות שמפעם לפעם גורם לנו להבין שיש הבנה... ששירות טוב בשילוב הטעמים יחזיר שוב את הלקוחות. אני הזמנתי למנת פתיחה חציל בטחינה עם לחם הבית שהגיע עם שני מטבלים, מנה עיקרית הזמנתי כרגיל סטייק אנטריקוט שעשוי בצורה מושלמת, אשתי הזמינה המבורגר ולדבריה אין טעים ממנו. לקינוח הזמנו סופלה שהיה יותר מידי נוזלי, אבל לא בשבילו הגענו באמת. המחיר לדעתי הוא טיפה יקר אבל שווה כל פרוטה!! בקיצ׳ המסעדה מומלצת בחום לכל אוהבי הבשר באשר הם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shay - תמונה
Shay 6 ביקורות
לחובבי הבשרים - טעים מאוד, מהנה מאוד, ויקר , נחזור שוב (באירוע הבא)
4.0
17/01/13

*הסעדה יקרה- אבל תקבלו מנות באיכות מתאימה *השירות מעולה- המלצרים אכן בקיאים בחומר, והשירות לא חובבני. *קינוחים - מהם הייתי ממליץ להזהר. נראה כאילו הם מזמינים אותם ממקור חיצוני, ויוטב... להם אם הם יבינו שהקינוחים הם ברמת שווארמיה. אכלנו שם את מנת פטריית הפוטבלו למנה ראשונה, למנות עיקריות לקחנו את מנת הטורנדו רוסיני (וואו), את האנטריקוט 56, ולקינוח סופלה שוקלד. בנוסף לקחנו גם קראף של אחד היינות שעלה באיזור ה~75 שקלים והיה לא רע בכלל. הפטרייה הייתה מנה סופר חמודה. מעליה ישבה קציצת בקר טעימה והייתה פשוט מנה מוצלחת. האנטריקוט 56- לא מומלץ. לא כי הוא היה נוראי או לא טעים, אלא פשוט לא הלם את הרמה של המסעדה. אנטריקוט פרווה שכזה... הטורנדו רוסיני - וואו!!! זו הסיבה שאני אחזור למסעדה הזו. אמנם המנה הכי יקרה שנמצאת בתפריט (175) אבל בהחלט שווה. ללקק את העצבעות. תעשו לעצמכם טובה ואל תחלקו את המנה הזו עם אף אחד. הסופלה- פשוט לא טעים. אני נשבע שהסופלה שאפשר לקנות קפוא בסופר ולחמם במיקרו 30 שניות (אחרי שהפשרתם אותו שעתיים בחוץ), הוא בכמה וכמה רמת יותר טעים. לא הייתי תולה תקוות בקינוחים אחרים של המקום גם כן. יצא לי לטעום שם קינוח נוסף שהיה מעורב בו תותים אם אני זוכר נכון, אבל גם הוא לא היה משהו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שירן - תמונה
שירן מבקר מתחיל
מסעדה ממש מומלצת!!!
5.0
07/01/13

אני ובן זוגי הגענו למסעדה במוצ"ש לחגוג שנה, זו פעם ראשונה שביקרנו בביסטרו 56, הגענו לאחר המלצה שקיבלנו מאמא שלי... האווירה במסעדה רומנטית וחמימה, השירות שקיבלנו ממשה המלצר היה... מדהים, האוכל באמת גן עדן!!! אכלנו למנה ראשונה את הפטריית פורטבלו עם הבשר לפי המלצת המלצר והתענגנו על כל ביס, למנות עיקריות הזמנו פילה בקר שגם היה מעולה ולקינוח את הקראנץ' שוקולד. אנחנו ללא ספק עוד נחזור. מדהים מדהים מדהים!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
shmuel - תמונה
shmuel 2 ביקורות
יום נישואין
4.0
03/01/13

במוצאי שבת יצאנו למסעדה. כמובן שהזמנו מקום מראש מכיוון שבמסעדה זו כמעט ולא ניתן לבוא ולשבת בלי להזמין תור האוכל היה טעים במיוחד, בהמלצת המלצרית. האווירה טובה שירות מעולה

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ronit Yanir - תמונה
Ronit Yanir מבקר מתחיל
אירוע פרטי בביסטרו 56
4.3
09/10/12

ב-17 באוג' ערכנו מסיבת בת מצווה לבתנו בחדר הפרטי שבמסעדה. מתחילת ההתקשרות עם דנה מנהלת האירועים ועד האירוע עצמו הכול התנהל על הצד הטוב ביותר. האירוע מתחילתו ועד סופו היה מושלם. יפית... מנהלת המשמרת דאגה לכל פרט, האוכל היה טעים והוגש בשפע, המלצרים היו אדיבים והכול היה לשביעות רצוננו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
sara levi - תמונה
sara levi מבקר מתחיל
נחמד מאוד
4.5
07/08/12

האוירה בביסטרו 56 מאוד נחמדה שוכנת ממול למרינה הרצליה, השירות של המלצרים מעולה והמנות טעימות במיוחד הבשר, אם כי המחירים של חלק מהמנות מעט יקרות אך בהחלט שווה לחזור שוב ולהינות !

עוד פרטים
הוספת תגובה