נגישות
נגישות

ביסטרו 56 - BISTRO56 ביקורות וחוות דעת - עמוד 22

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

223 ביקורות וחוות דעת על ביסטרו 56

לימור - תמונה
לימור 6 ביקורות
4.0
03/04/06

היינו 8 איש ביום הבחירות. שעת צהריים עמוסה, לכן נכנסנו רק ב- 15:30. לקח 45 דק' עד שהתחילו להתייחס (...הביאו תפריטים..). כשהתחילו להתייחס, המלצר ניסה לעשות הכל כדי לפצות, היה יעיל וחביב.... עסקיות משתלמות, האוכל ברובו מעולה. טעמנו לראשונות טרין כבד עוף וכנפיים, עיקריות- פרגיות טובות, אסקלופ חזה עוף משובח. אכזבות- המבורגר תפל, סופלה שוקולד אפוי לגמרי ויבש. נחזור לנסיון נוסף בערב שקט אחר, בכל מקרה כדאי לתת הזדמנות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.7
30/03/06

באתי בלי ציפיות וזה טוב כי הופתעתי לטובה מהמנות המצויינות. מומלץ האנטריקוט העסיסי. גם חזה העוף היה מצויין. קברנה של גמלא סגר את העניין. הקינוחים בסדר, לא ממש יפילו אתכם מהכיסא.השירות... היה מעצבן - למלצרית, אם לא בא לך לעבוד באותו יום, אל תעבדי אבל אם את באה לעבוד אל תוציאי את התסכולים שלך על הסועדים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
8 ביקורות
2.0
27/02/06

עסקית משתלמת.הזמנו מקוםל ל-5 אנשים לשישי בצהרים בפנים. כשבאנו חיכה לנו שולחן בחוץ. מזל שהיה מקום גם בפנים. השרות היה בדרך כלל קשוב אבל מדי פעם חווינו ניתוק מגע. האוכל בדרך כלל היה טעים... ומנה שלא מצאה חן בעינינו הוחלפה ללא היסוס. הזמנו שניצל עם צ'יפס פרגיות, דג (שהוחלף), אנטריקוט ומולרד. שידרגנו לכוס יין בתוספת 10 ש"ח שהשתלמו בהחלט. קינוח כדורי הסורבה היו טעות איומה שכן לא היתה זו גלידה על בסיס מים אלא על בסיס פרווה. המלצרית אמרה לנו ש"מגיע לנו קינוח" היא רק שכחה להגיד שמדובר גם בתוספת מחיר. יחד עם קפה ותה שילמנו כ-400 ש"ח. הסיכום - כולנו יצאנו מרוצים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
03/02/06

הגענו למסעדה לארוחת מנהלים בחברה.קודם כל החדר הפרטי מהיפים שראיתי,האוכל היה מעולה והוגש בנדיבות ובכלל הכל תקתק כמו שעון. היה ממש ערב יפה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
תומר - תמונה
תומר מבקר מתחיל
2.0
24/01/06

אכלנו במסעדה לאחר המלצות באתר זה והתאכזבנו כולנו. כל אחד הזמין מנה שונה ואף אחד לא היה מרוצה (למעט המרק במנה הראשונה). הם התקמצנו על הספגטי (שכשלעצמו לא היה טעים), העוף היה רחוק... מלהרשים, ההמבורגר שלהם היה עלוב למדי, המטבלים לפוקצ'ה קמצניים וסבירים - (שני מטבלים רוטב עגבניות וטחינה) ולבסוף המנות האחרונות היו מאכזבות כולן (פאדג', מוס ערמונים ופאי לימון).היה יקר ומיותר - אנחנו בטוח לא נחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
doribd - תמונה
doribd 33 ביקורות
4.3
11/09/05

אכלנו במסגרת החברה, אומנם לא ארוחה מלאה אלה אני מניח מצומצמת נוכח הארוע, עדיין, השרות היה אדיב מאד. לחובבי הנקיון - הצלחות והסכו"ם נקיים, הכוסות קצת אכזבו נראה היה כאילו לא נשטפו אך... בין רגע לאור בקשת מספר חברים הוחלפו ללא דופי ע"י המלצריות. אווירה נחמדה מאד, מוסיקת רקע טובה מאד (ישראלית), אוויר טוב - מומלץ לשבת בחלק העליון של המסעדה ולהנות מהבריזה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.3
03/08/05

אשתי ואני די מבוגרים,וכמו בגיל הזה הלעיסה זה לא הצד חזק אצלנו.אנו מעדיפים דגים וקבבים. בביקורינו הראשון אני אכלתי דגים ואשתי צלעות וקבב. אבל לאור הביקורות שקראנו חזרנו שנית סיקרנו... אותנו מנות הבשר.אני הזמנתי "אנטריקוט 56 " ואישתי "פילה רוסיני".לא הייתי מאמין שהבשר יכול להית כל כך רך וטעים,שלא לדבר על גודל המנות. לכל זוללי הבשר-נסו פעם את המסעדה הכשרה הזו ותופתעו לטובה כמונו גדעון

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
3.3
14/07/05

הגענו למסעדה לאחר קריאת הביקורות באינטרנט. מה לאמר ,אוכל טוב.אבל החויה שחוינו לא היתה לנו באף מסעדה. אישתי הזמינה צלעות כבש שהיו רכות ועסיסיות הקבב שנלוה אליהן היה מתובלן וטעים.אני... הזמנתי דג דניס אפוי בתנור במרינדה-דג טעים ועסיסי. למנות חיכינו כחצי שעה,זמן סביר להכנתם. כל החויה החלה לאחר הארוחה העיקרית. נתנו למלצר את שני הקופנים שהדפסנו מהאינטרנט. אחרי כ 10 דקות חזרה מלצרית או אולי אחת המנהלות ושאלה אותנו מה אנו מזמינים ? הזמנו סורבה ובוריה ,היא הלכה ואנו חיכינו.לאחר כ 20 דקות הגיעה מלצרית ושאלה אם אנחנו רוצים עוד משהו ?הסברנו שמסרנו קופונים והזמנו בוריה וסורבה,אמרנו לה שאנו מבינים שלאפות דג לוקח חצי שעה, אבל "לאפות" סורבה גם לוקח כל כך הרבה זמן ? אחרי עוד 10 דקות הגיע מלצר והניח לפנינו שתי כפיות .נשארנו עם הכפיות,אחרי כמה זמן הביא בוריה אחת לשנינו ואמר תהנו ! הסברנו לו שהזמנו גם סורבה. הפעם הסורבה הגיע יותר מהר. במשך ההמתנות צחקנו לנו כמה שהדברים זזים לאט.שילמנו,הבוריה והסורבה ע"ח הבית ומצאנו את השלט "יציאה" בראש גרם מדרגות יורדות,ירדנו ומצאנו דלת נעולה.עלינו חזרה ומצאנו יציאה אחרת. לסיכום -אוכל טוב והרבה חויות. תביאו קופון ותהנו גם אתם. בתודה

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
20/02/05

ביקור אחרון בביסטרו56 היה חוויה מהנה ביותר! האוכל טעים, השירות איכפתי ונעים, ואי אפשר לבקש יותר מהנוף מהמרפסת. . ביום גשום, מומלץ לשבת בסגירת החורף ולהינות מכל רגע!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.0
25/01/05

ישבנו ליד האשנב של המטבח ובמהלך הארוחה היו צעקות על המלצרים מעובדי המטבח דבר שפגע קשות באווירה. השירות מהמלצרים היה בסדר גמור עד שבסוף הארוחה הזמנו תה שבכלל לא הגיע. דיברנו ביננו... והחלטנו שאין צורך בתה ואנחנו רוצים לעזוב בלי כעס כלל. כשהגיע החשבון נוכחנו לראות שהתה היה בחשבון וביקשנו מהמלצר שיוריד את התה מהסכום ואז התחילה כל הבעיה. אנחנו ציפינו שהמלצר יתנצל וילך מיד למחשב להוריד את הסכום. המלצר באמת התנצל אך גם אמר לנו שהוא בחשש גדול שזאת פשלה שלו והבוס יהרוג אותו. לאחר מספר שניות חזר ואמר שהוא מפחד מהבוס כי הוא מאוד עצבני היום והוא יקח את זה על עצמו ושנוריד לו את הסכום מהטיפ מסקנה!!! המלצרים מפחדים מהבוס ומרגישים את זה בשירות לר-ע-ה

עוד פרטים
הוספת תגובה