נגישות
נגישות

ביסטרו 56 - BISTRO56 ביקורות וחוות דעת - עמוד 21

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

223 ביקורות וחוות דעת על ביסטרו 56

מיכל - תמונה
מיכל 4 ביקורות
3.0
02/10/06

המיקום מעולה, האווירה חמה ומזמינה ונעים לשבת במסעדה, גם בחוץ וגם בפנים.המרגריטות אמנם מפתות בגלל מבצע 1+1 אבל בפועל לא מוצלחות בכלל. ותרו.סלט עוף עם רוטב צ'ילי - מצוין!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
4 ביקורות
3.0
25/09/06

המיקום היפה של המסעדה, היחס הנעים של הצוות אינם מחפים על אוכל בינוני מאוד עד מאכזב. המנות הראשונות נחמדות, לא מחדשות דבר. סטייק האנטריקוט איננו אטרקטיבי וגם הקינוחים לא מדהימים.למי... שאוהב לצפות בים ולאכול, זה מקום נחמד.לאלו שמחפשים מסעדת גורמה, המשיכו לחפש.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
05/09/06

הזמנו מקום לצהריים של יום ראשון. האווירה פנטסטית, השרות יוצא מן הכלל והעיקר עיקר האוכל שהיה מעולה ועוד פעם מעולה.בתור זוג לקחנו טרין כבד על בסיס ריבה וכנפיים, 2 המנות היו טעם גן... עדן.בתור מנה עיקרית לקחנו פרגיות עם רוטב מעולה וסטייק אנטריקוט עם רוטב בן יין שהיה פנטסטטי. אני לא מבין כיצד מסעדה כשרה מוציאה סטייק בטעם של עוד... כל הכבוד.והדובדבן של הקצפת היה פאי תפוחי עץ עם אגוזים ושקדים עם רוטב מעולה שהיה חם, שהראש אמר להזמין עוד מנה אך הקיבה היתה עמוסה כל טוב ללא מקום.אנחנו נחזור בכיף ונמליץ עם כל הלב.תמשיכו כך...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
26/08/06

a grate restaurant we came with the family we were 15 persons and had a grate time the waiters where grate and the food was excellent we haven't been to a kosher restaurant this good... ever the only bad thing to say is that it was hot outside.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
25/08/06

היינו במסעדה אתמול בערב, יום חמישי והיה מפוצץ, למרות זו התפעלנו מהאוכל שהגיע בזמן והיה טעים מאוד (במיוחד שהמקום כשר) ואפילו מהקינוחים שלא היינו מאמינים שהם בלי שמנת או חמאה או חלב.... השירות היה מצויין, מלצרית חמודה ומהמנהל שהיה נחמד מאוד. אנו נחזור בטוח.

עוד פרטים
הוספת תגובה
hadas - תמונה
hadas מבקר מתחיל
2.7
13/08/06

אומנם האוכל היה טעים אך לידינו ישבנו אורחים מאוד מאוד קולניים עם ילדים שמאוד הפריעו לנו ולשאר הסועדים וטרחו אף לפלוש לשולחן שלנו (!!!) אף אחד מהמלצרים לא טרח להעיר ולבקש שינמיכו את קולם... בהתחשב שמגיעים למסעדה מכובדת ויקרה ומצפים לאוירה שקטה נעימה ורומנטית ולא אוירה של חומוסייה בדרום ת"א!מאוד מאכזב ואני בטוחה שגם לא נחזור...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
03/07/06

חגגנו יום הולדת כ-10 סועדים במקום. ישבנו במרפסת הצופה למרינה והיה ממש נפלא, גם האוכל (מנות כמו כנפיים, פטה כב,ד כבד אווז ועוד ומנות עיקריות ברמה גבוהה מאוד במיוחד הבשר סטייק אנטריקוט,... סטייק פילה עם כבד אווז ומנת הספיישל היומית שהיתה סינטה עסיסית, גם השירות לא בייש והמלצרית הנחמדה הייתה כל הזמן בסביבה, אפילו שהמקום היה עמוס. בקיצור, מקום לחגיגה, אני לא הייתי במסעדה כשרה באיכות כזו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
23/06/06

הגענו לאירוע גדול של כ-150 איש וקיבלנו חוויה שלא היינו מקבלים באף אולם אירועים ובמעט מאוד מסעדות אחרות בכמות כזו של אנשים.המלצרים היו מצויינים וראו שהם נהנים מהעבודה ולא כמו במסעדות... אחרות שרודים בהם.האוכל היה מפתיע מבחינת האיכות, במיוחד באירוע גדול כזה, אנו נשוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
23/06/06

היינו ונהיננו. מנות ראשונות מעולות, במיוחד הפטה והכבד אווז. השירות של המלצרים היה קשוב ואפילו שהיינו שולחן נודניק הם לא התייאשו. כל הכבוד, המשיכו כך, טוב למצוא סוף סוף מסעדה כשרה טובה,... בטח עם הנוף של המרינה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Mally - תמונה
Mally 3 ביקורות
1.3
18/06/06

בחרנו במסעדה הזו בגלל הכשרות, והיה גם דיל שלבסוף התברר כממש לא מתשלם. האוכל מאכזב, פטה כבד עוף עם טעם לוואי, פרגיות בטעם של שיפודייה, האווירה לחוצה אין מספיק מקום לשבת ואחד יושב על... השני, בקיצור לא מומלץ!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה