נגישות
נגישות

נורמה ג'ין ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

72 ביקורות וחוות דעת על נורמה ג'ין

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
23/02/09

אנחנו חבר'ה בני 50 המבלים במקום באופן קבוע,ביקרנו שוב בחמישי ומפעם לפעם אנו נהנים יותר ויותר.מקום מאוד נעים עם צוות נהדר שבראשו הבעלים, בחור על הכיפאק שמקפיד תמיד לפנק אותנו ודואג לכל... צרכינו עם חיוך גדול

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
20/02/09

לחבר'ה המבוגרים יותר: אנחנו קבוצת בני חמישים,ישבנו אמש בפאב ואין מילים לתאר את החווייה.מקום מקסים עם שירות אדיב ויחס חם ונעים,הבעלים,תפנו אליו ואתם מסודרים,בחור ממש עלהכיפאק.מומלץ... ביותר!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
28/01/09

אני מאוד ממליצה לבלות בנורמה ג'ין,אחד המקומות עם השירות היותר מפנק בעיר,אווירה נהדרת ואוכל מאוד טעים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
27/01/09

הגעתי הערב לשבת עם חבר והזמנו המבורגר נורמה ג'ין. עד פה הכל היה טוב. תוך כדי שאנו יושבים חברה שלי התקשרה ואמרה לי שהיא מצטרפת, ומאוד שמחתי. לפתע הגיע מנהל המקום ביקש מאיתנו לזוז כיסא... אחד בבר, הסברתי לו בנעימים שאני מחכה לחברה שלי, הוא התעלם ואמר שאין מקום ושיש לו הזמנות. סרבתי לזוז. לאחר דקה הוא נגש ואמר שיש לנו מזל כי הוא הסתדר. ואז שוב אחרי 5 דקות הוא ביקש ממני לזוז שוב עם אותו תרוץ, שוב הסברתי לו שאני ממתין לחברה שלי ושאני באמצא האוכל הוא שוב התעלם ושוב אמר שיש לו הזמנות ושאני לא יכול לשמור מקום. קמנו והלכנו והבעלים אמר לי "אתה רוצה תלך אני לא יכול לעזור לך". אם מקום שצריך לשרת אותך מתייחס אלייך כשטר מהלך אני לא רוצה לשבת במקום כזה לא תודה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
20/01/09

קשה לי להאמין שרק עכשיו הכרתי את המקום הזה,מומלץ מאוד,שירות נפלא אוכל טעים ואווירה נהדרת,וסתם כבונוס,למי שאוהב מוסיקת בלוז (אני מכור),זה ה - מקום.אנחנו עוד נשוב,והרבה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
אלון - תמונה
אלון מבקר מתחיל
4.7
27/12/08

פעם רביעית ובכל פעם טוב יותר !!! ולכן החלטנו לרשום ביקורת (בדר"כ אנחנו לא עושים זאת). אני ואישתי היינו בשישי בלילה. הזמנו שולחן ל 21:00. המלצרית אייה היתה מצויינת: אדיבה, חייכנית למרות... שהמקום היה די מלא, מקצועית וקשובה. הזמנו קלאמרי צרובים בתנור שהיו מדהימים ומלווים בסלט עם שומר . אני לא אוהב שומר וזאת פעם ראשונה בחיי שאהבתי והיה לי טעים !. ביבי ספיריבס - מנת דגל שהיתה מ-ד-ה-י-מ-ה; טעימה, גדולה, מפנקת. מספקיה לזוג רעב. קינוח; כדורי שוקולד דחוסים שהיו פצצת שוקולד עשיר וטעים. שתינו בהמלצת המלצרית: זוגני שתחיה בירה עם דובדבנים ואני בירה שאני לא זוכר את שמה אבל היתה סמיכה וכהה וטעימה מאוד (בירת הבית מהחבית). בקיצור, כל פעם אנחנו באים וכל פעם נהנים מהאווירה, מוזיקה, מלצרים צעירים וחייכנים. נבוא שוב בטוח (מרוצים מכך שבעמוד יש את הנייד של הבעלים למי שרוצה לדבר איתו - כמה בעלי מסעדות או עסקים בכלל עושים זאת היום בארץ ?) אחלה שירות. בהצלחה !!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
06/11/08

מקום נעים נעים,בר מדהים וצוות מקצועי,מוסיקה אדירה ואוכל טעים טעים

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.3
28/09/08

תענוג אמיתי.ביקרנו לראשונה בשישי ודי נבהלנו תחילה מחתך הגילאים שלאט לאט החל תוקף את המקום,אך כל כך נהננו מהבילוי,עם אירוח מושלם מאנשים חביבים ביותר,יש שם את בעל הבית,שמפגין ידע מדהים... בבירות ווויסקי,והלא ייאמן קרה: לפיו,לכל אדם יש וויסקי ובירה שיהנה ממנו,ואכן,אשתי,לראשונה בחייה שתתה ונהנתה מאוד,זה כבר שיא חדש...באמת מקום חמים מאוד,נעים ומפנק,נחזור שוב!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
22/09/08

ביקרנו בנורמה ג'ין בשבת בצהריים,אמנם המקום היה די ריק אבל נהננו מכל רגע,היתה מוסיקה נהדרת ונעימה כמו שלא שמים באף מקום אחר,אוכל טעים מאוד ושירות מאוד מפנק מבחור מקסים מקסים (שבכלל נראה... כמו הבעלים של המקום),תודה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.0
01/09/08

אכזבה גדולה.תפריט אלכוהול מצויין ומגוון, וכל השאר פשוט לא. פעמיים היינו,פעמיים התאכזבנו. חזרנו בפעם השניה רק בגלל אחד האחראים,בחור מקסים,לא זכור לי שמו-אולי איתי, שהנעים את זמננו והעשיר... לנו את הידע. אתמול היינו,שירות גרוע,יחס רע.ידידי לקח את מסלול הטעימות לבדו,הטעימות,6 במספרם, הגיעו יחד.לא צריך להיות שתיין דגול כדי לדעת שבירה שותים קרה היישר מהחבית.לא יתכן לקבל מעל ליטר בירה ב6 כוסות יחדיו,הרי עד שתגיע לבירה האמצעית היא כבר תהיה חמימה.המזיגה היתה חובבנית.אני במקרה ברמנית, לכן הסטנדרטים שלי לא נמוכים.בכוס חצי של ארדינגר ישנו קו המצביע על חצי ליטר,הקצף עבר אותו.במסלול הטעימות כל הבירות הגיעו בכוסות קפה שחור שהכילו המון קצף ועד שהגיעו לשולחננו היו מלאות עד 3/4 הכוס ולא נותר קצף.חמוצים או נשנושים לא מוגשים ללקוחות חינם אלא בתשלום 7 ש"ח.האוכל עלהפנים.הכנפיים מביישות.הג'בטות לא טריות.הגענו ב1 בלילה,ישבנו,אכלנו,שתינו ובאמצע האוכל הקימו אותנו בטענה שסוגרים את החצר וביקשו שנכנס פנימה. מקום עם פוטנציאל לא ממומש. ציפינו ליותר. לפחות לחיוך מהמלצרית. לא נחזור, וחבל.

עוד פרטים
הוספת תגובה